Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bikinit kerrostalon pihassa.

Vierailija
13.06.2023 |

Miksi otat aurinkoa bikineissä kerrostalon pihalla? Näyttää oudolta. Vähän niinkuin alusvaatteissa olisi väärässä paikassa. Ja nyt jos joku tulee kertomaan että olen kade niin meidän pihassa tämä bikininainen on tavis ja vanha...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ja römpsä pitää olla peitettynä. Muuta pukeutumissääntöä ei ole. Paitsi jonnekkin terassille ei varmaan pääse bikineillä.

Vierailija
22/25 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla asian suhteen, ja ns. auringonottajan iästä, sukupuolesta tai vartalosta riippumatta. Lupahan tuollaiseen tietenkin on, mutta osoittaa ehkä pikkuisen simppeliä mielenlaatua mennä puolipukeissa makaamaan kymmenien tai satojen ihmisten kotipihalle.

Meillä on suuri ja kiva kerrostalopiha, mutta noita "tapauksia" ei varmaankaan monesti kesässä ole. Luultavasti uusia asukkaita, jotka eivät heti ymmärrä kotimökin tai rannan ja kerrostaloalueen eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa olla bikineissä pihalla, vaimo sanoo että se ei ole kuusikymppiselle miehelle sopivaa. 

Vierailija
24/25 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan elämä on erittäin ok ja vielä paranisi jos tuo eukko menisi sinne omalle terassille grillaamaan itseään. Ja miten ne bikinit liittyy vaikka siihen picnikiin ym? Meillä on kyllä muitakin jotka käyttää pihaa mutta kaikilla muilla on kesävaatteet päällä 👍

25/25 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon biksuistakin. Mitään paria lappua push upeilla en halua nähdä omassa pihassa. yök, miten huonoo makua.

tätönen 23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan