Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri ihastui sitten minuun.

Vierailija
07.12.2006 |

Miespuolinen työkaverini ihastui minuun pikkujouluissa. Tanssittiin ja flirttailtiin, mutta mitään erityistä ei tapahtunut. Nyt sitten lähetellyt yhtenään viestejä töissä ja vapaa-aikana. Tekee ns tikusta asiaa.

Olemme molemmat varattuja ja olen häntä siitä myös muistuttanut, samoin kuin lapsestani. Ei auttanut, sain vaan kommentin, että sittenhän ollaan samalla aaltopituudella.

Ideoita? Mitä tehdä? En voi kovin pahasti sanoa, koska työn takia meidän täytyy tulla toimeen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän väsyy piirittämään.

Vierailija
2/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tätä vielä hetken jaksaa, mutta alkaa jo vaan mieltä painaa tämä asia. En tiedä pitäisikö omalle miehelle kertoa vai ei. AP

Vierailija:

Kyllä hän väsyy piirittämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikaisemmmin vastasit heti, niin sitten tuntien viiveellä, sitten päivän viiveellä ja joskus et vastaa mitään pariin päivään. Kyllä se siitä helpottaa.

Vaan kun tulit tänne kertomaan, niin ettei vaan se imartele sua?

Vierailija
4/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä täsä firmassa vasta puolisen vuotta ja pomo kuulemma tykästy munhun heti työhaastattelussa. Kiva kuulla, että töihin otettiin vain koska pomo ihastu...

No nyt ollaan käyty lukuisat firman kissanristiäiset läpi ja joka kerta pomo on tunnustanut tunteensa muhun. Itse olen avoliitossa ja kaksi lastakin on. Pomoni on sinkku.

Tää alkaa jo vaikuttaa mun suhteisiin muihin työntekijöihin. Paskaa puhutaan seläntakana, että vaakatasossa olen työni ansainnut ja paneskelen kuulemma pomon kanssa aina kun tilaisuus. En ole noista juoruista vielä niin välittänyt. Eivät ole totta ja minä tiedän sen. Se riittää minulle.

Vierailija
5/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan heittää hommaa kokoajan vain vitsiksi että välit säilyisi rentoina. Jotenkin vain järkyttää se että miehellä on pieni vauva ja " hyvä suhde vaimoonsa" .

Kaikin puolin fiksu, mukava, menestynyt ja kunnollinen, ja nyt sitten tämä! Huh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi