Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monideittailu kun vasta "tapailette".

Vierailija
12.06.2023 |

Muuta mielipiteeni!

Mä oon kummajainen varmaan, mutta minusta näin ei pitäisi tehdä. Ei siksi, että se olisi jotenkin väärin, mutta itselläni ei ainakaan pysyisi mielenkiinto yllä kun en pystyisi keskittymään yhteenkään tyyppiin oikeasti kunnolla enkä varsinkaan sitoutumaan tunnetasolla kun koko ajan vaihtuisi kainalot. Plus alkaako niiden tyyppienkin taustat ja asiatkin mennä mielessä sekaisin... oliko se koira Roopen Vai Mikan? 😏

Minusta viivähtäminen yhdessä ihmisessä kerrallaan olisi sille deittailtavallekin reilumpaa. On aika hengähtää ja tutustua ilman jumalatonta määrää kilpailijoita ja huomion viejiä. Eihän sen ajan tarvitse olla pitkä Jo kourallisesta treffejæ tietää onko tyypissä potentiaalia.

Tiedän että harva ihminen deittailee näin ja siksi mä olenkin ikisinkku kun en halua tuollaisen mukaan. 😊

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt useiden deittailemista samanaikaisesti. Kuka edes löytää kerralla monta jotka kolahtaa? Mä en ainakaan. Ja silloin jos ei kolahda, en näe mitään syytä tavata ihmistä toistamiseen.

Sitten kun kolahtaa niin ei enää edes kiinnosta katsella muita vaihtoehtoja. Jos muut kiinnostaa edelleen, siitä tiedän, että tämä ihminen ei ainakaan ole mulle oikea.

Voihan olla että joillain on vähän matalammat kriteerit kumppanille ja kelpaa joku ihan ok, joka on oikeasti vain yksi monen joukosta ja hänen tilallaan voisi olla käytännössä kuka tahansa muukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun mielipidettäsi pitäisi muuttaa? Jokainen saa deittailla ihan juuri niin kuin haluaa, kunhan kaikki ovat vapaaehtoisesti mukana olevia täysivaltaisia aikuisia.

Vierailija
4/12 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä deittailisn mielelläni vain yhtä, mutta kun siitä ykkösvaihtoehdosta ei saa selvää haluaako sitoutua millään tasolla tai asia etenee hyvin hitaasti. Pitääkö odotella kiltisti, josko asiaan tulee selvyys, vai siirtyä seuraavaan. Ja kun näin tekee, se eka ottaakin taas yhteyttä. Ja sitten taas tulee uusi potentiaalinen vaihtoehto. Ja mikään ei miesten suunnalta etene, vaikka itse olisit valmis.

Vierailija
5/12 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä deittailisn mielelläni vain yhtä, mutta kun siitä ykkösvaihtoehdosta ei saa selvää haluaako sitoutua millään tasolla tai asia etenee hyvin hitaasti. Pitääkö odotella kiltisti, josko asiaan tulee selvyys, vai siirtyä seuraavaan. Ja kun näin tekee, se eka ottaakin taas yhteyttä. Ja sitten taas tulee uusi potentiaalinen vaihtoehto. Ja mikään ei miesten suunnalta etene, vaikka itse olisit valmis.

Jos on epäselvyyttä toisen fiiliksistä niin silloin asiasta luonnollisesti keskustellaan. Onko koskaan käynyt mielessä?

Vierailija
6/12 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on epäselvyyttä toisen fiiliksistä niin silloin asiasta luonnollisesti keskustellaan. Onko koskaan käynyt mielessä?

Kun homma on vielä niin alussa, niin johan sitä toinen säikähtää, jos alkaa jotain sitoutumista tivata. Jotkut haluaa tutustua rauhassa ja hitaampaan tahtiin.

Vierailija
7/12 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokai en saa tehdä niinkuin haluaa. Oma tyylini on, että tapailen ainoastaan yhtä kerrallaan. Ja tapailen vain ihmisiä, joista olen oikeasti kiinnostunut. Jos on oikeasti kiinnostunut niin halua edes tapailla muita. Jos joku on vain ihan kiva tai vain hyvä tyyppi, niin en tapaa toista kertaa.

Vierailija
8/12 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt niin, että tapailu on päättynyt jostain syystä ja sitten tyyppi ottanutkin yhteyttä pitkän ajan jälkeen. Ja toinen vasta hyvin orastava juttu alussa, josta ei vielä tiedä eteneekö vai ei. Kun ei ole mitään selvää kolahdusta, mutta kuitenkin potentiaalia molemmissa, niin vähän vaikee itsekään tietää mitä pitäis tehdä

Vierailija
9/12 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun homma on vielä niin alussa, niin johan sitä toinen säikähtää, jos alkaa jotain sitoutumista tivata. Jotkut haluaa tutustua rauhassa ja hitaampaan tahtiin.

Säikähtäisitkö itse jos sellainen tyyppi josta pidät alkaisi kyselemään sitoutumisesta? Sitä minäkin. Säikähtäminen kertoo vain siitä ettei kiinnosta tarpeeksi.

Vierailija
10/12 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tapailisi miestä, joka ei ole oikeasti kiinnostunut minusta. Eli jos ei kysyttäessä pysty aidosti olemaan kiinnostunut tai edes sanomaan seurustelevansa, niin mitä sitä odottelemaan. Etsi joku, joka haluaa sinut.

Vierailija
11/12 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en ymmärrä, miksi huolisit jonkun ihan kivan tai sen kakkosvaihtoehdon, jos se ykkösvaihtoehto ei halua sua. Mulle se on aina ollut ykkönen tai ei mitään - joko se jonka oikeasti haluan tai sinkkuus.

Vierailija
12/12 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt useiden deittailemista samanaikaisesti. Kuka edes löytää kerralla monta jotka kolahtaa? Mä en ainakaan. Ja silloin jos ei kolahda, en näe mitään syytä tavata ihmistä toistamiseen.

Sitten kun kolahtaa niin ei enää edes kiinnosta katsella muita vaihtoehtoja. Jos muut kiinnostaa edelleen, siitä tiedän, että tämä ihminen ei ainakaan ole mulle oikea.

Voihan olla että joillain on vähän matalammat kriteerit kumppanille ja kelpaa joku ihan ok, joka on oikeasti vain yksi monen joukosta ja hänen tilallaan voisi olla käytännössä kuka tahansa muukin.

Se on tuo viimeinen lause. Nää sarjadeittailijat eivät ole ihastuneita kehenkään, vaan ovat todennäköisesti niitä, joiden on väkisin saatava joku kumppani - vaikka vaan tapailukumppani, johon ei ole edes ihastunut. Eivät osaa olla yksin ja jatkavat deittailuja sellaistenkin kanssa, joihin eivät ole ihastuneet, ja samalla kokoajan etsivät parempaa.

Jos ihminen on ihastunut, niin eihän siinä edes kiinnostaisi treffailla ketään muuta kuin ihastuksen kohdetta. Toisin sanottuna, jos saisin tietää, että tapailukumppanini on edelleen aktiivinen tinderissä tai deittailee muita, päättelisin, ettei hän ole minusta kiinnostunut, vaan pitää varalla, että olisi joku vain. Lopettaisin siis suhteen heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi