Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotuksia, mikä elukka mun sääriä syö

Vierailija
12.06.2023 |

En ymmärrä, mistä mun sääriin on tullut puremajälkiä. Mulla on ollut ulkona liikkuessa pitkälahkeiset farkut jalassa, kaksia farkkuja olen tässä muutamina päivinä käyttänyt, tietenkin yhdet kerrallaan päällä.
Polvista alaspäin mun sääriin on tullut punaisia puremajälkiä. Eivät kutise, kun ei niitä räplää. Ensin oli vain toisessa sääressä ja vain yksi, sitten tähän sääreen tuli lisää, ja tänä aamuna huomasin toisessakin sääressä monta puremajälkeä.
Olen kyllä liikkunut siis ulkona, pysähdellyt hiekkatien varsien kukkia kuvailemaan ja yhtenä päivänä kuljien metsäpoluilla, muutamalla levähdyspenkillä hetken aikaa istuskelin. Mettässä toiset farkut kuin esim. eilen.
Onko mun vaatteissa syöpäläisiä? Mut jos olis, niin pitäs kai niitä puremia olla muuallakin.
Asunnolla olen pitänyt ikkunaa auki, mutta en kyllä ole huomannut mitään itikoita sisällä lentelevän, jotka yöaikaan esim. pääsisivät iholle pureskelemaan.
Käsittämätöntä!

Onko mun vaatteissa syöpäläisiä, vai onko joku muurahainen tms. päässyt vaivihkaa jalkoihin...

Mä en jaksa, kamalia vaikeuksia mun elämässä muutenkin, ja nyt sitte vielä nää!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kotona on luteita.

Vierailija
2/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, joka sääriä puree.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa luteilta.

Vierailija
4/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteita?

Vierailija
5/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut Helsingissä luteet erittäin todennäköinen syy.

Vierailija
6/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiainen, jolla suuntavaisto hukassa. Aja jo nyt ne säärikarvasi.

Vierailija
7/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lintukirppuja?

Muurahaisetkin kyllä puree, ja lujaa.

Vierailija
8/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Musti?

Vierailija
9/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis luteita, niin niitä puremajälkiä luulis olevan muuallakin keholla. Ja luteiden kyseessä olleen, pitäisi esim. vuodevaatteissa näkyä veripilkkuja... Ei näy. 

Vierailija
10/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt joku mielenterveysongelmainen akka hajoaa siihen että reisissä on pari punaista pilkkua.

HUOH🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Onko reidet polvista alaspäin? Jospa sinä mt-ongelmainen kirjoittelisit vasta sitten kun sulla on oikeaa asiaa.

Vierailija
11/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itikat. Pidäpä ikkunoita kiinni muutama päivä ja seuraa tuleeko uusia puremia.

Vierailija
12/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuko talossa muahanmuuttaneita?

Ei, mutta vierailta mailta tulleita tilapäistyöläisiä, joiden kämpissä saattaa olla huonekalut jostain kierrätyskeskuksista haalittuja.

Itse en yllä tässä vaiheessa luteita vielä ajattele, koska PUREMIA ON VAIN SÄÄRTEN ALUEELLA! TOISTAISEKSI!

Vierailija
13/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juuri virittelin ikkunaan hyttysverkon. Tänne on lennellyt ampiaisia, itikoita, kärpäsiä ja joitakin sellaisia hyönteisiä, joita en tunne. Jotkut purevat, toiset eivät.

Ehdotan hyttysverkon asentamista. Viikon kuluttua voit jo päätellä, oletko saanut puremat sisällä vai ulkona. Siitä on helpompi edetä.

Vierailija
14/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liikut ulkona, varsinkin tyvenissä paikoissa ja iltaisin, ne on mäkäröitä, jotka sinua pureksii.

Vierailija
15/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos liikut ulkona, varsinkin tyvenissä paikoissa ja iltaisin, ne on mäkäröitä, jotka sinua pureksii.

Ja ne siis tunkevat ittensä housunlahkeista sisään... Mulla on siis ollut tähän asti pitkälahkeiset farkut ulkona liikkuessa päällä.

Vierailija
16/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteita. Ota yhteys isännöitsijään. Todennäköisesti joudut etsimään toisen asuinpaikan vähäksi aikaa kun asuntoja myrkytetään ja kuumennetaan

Vierailija
17/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuuko talossa muahanmuuttaneita?

Ei, mutta vierailta mailta tulleita tilapäistyöläisiä, joiden kämpissä saattaa olla huonekalut jostain kierrätyskeskuksista haalittuja.

Itse en yllä tässä vaiheessa luteita vielä ajattele, koska PUREMIA ON VAIN SÄÄRTEN ALUEELLA! TOISTAISEKSI!

Selvä. Luteita. Onhan sinulla varaa väistömajoitukseen?

Vierailija
18/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt joku mielenterveysongelmainen akka hajoaa siihen että reisissä on pari punaista pilkkua.

HUOH🤦🏻🤦🏻🤦🏻[/quo

Mistä päättelit, että aloittaja on akka?

Vierailija
19/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luteita. Ota yhteys isännöitsijään. Todennäköisesti joudut etsimään toisen asuinpaikan vähäksi aikaa kun asuntoja myrkytetään ja kuumennetaan

Ei vaan kämpässä pitää asua myrkytysten aikana, jotta luteet menevät myrkkyihin. Enkä vaivaisi isännöitsijää ellei löydy muitakin merkkejä kuin kutiavat sääret.

Vierailija
20/36 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttiaise tai mäkäräiset on syypäitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan