Tuleeko Teuvo Hakkarainen Purran tilalle
Kommentit (45)
Han har visst startat sin kampanj på äkta persu vis? Att gräva blod ur näsan från alla tänkbara håll är ett helt nytt sätt att bygga samarbete. Får se hur det fungerar.
Ateukka on just hyvä päätään aukomaan. Rikostuomiot tuskin haittaa.
Teuvo on tulossa Anna-Majan paikalle. Kielimiehenä sujuu Evalle potkujen antaminen useilla kielillä.
Teuvo tulee eduskunnan puhemieheksi kun Mestarista tulee presidentti.
Teuvo on sentään tuomittu seksuaalirikoksista toisin kuin "riikka", joka ei ainakaan vielä ole jäänyt sellaisista kiinni.
Teukka olis miljoona kertaa parempi kuin Purra.
Persut paljastaisivat Teuvon mies seikkailut
Ei tule.
Olen varma, että persujen puoluekokous tänä viikonloppuna
ääneestää edelleen Riikka Purran puheenjohtajaksi.
Puoluekokouksessa ylin johto varmasti keskustelee siitä, pitäiskö puolueen itse lähteä käpyttelemään hallituksesta.
Ilman mitään äänestyksiä.
Mitä nyt yrittää väkisin suudella ja repii hiuksista.
Teuvolta ei löydy Marinin ja Lindtmanin kaltaista ntsimenneisyyttä eikä hän vihaa Tuomiojan tavoin amerikkalaisia mustia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule.
Olen varma, että persujen puoluekokous tänä viikonloppuna
ääneestää edelleen Riikka Purran puheenjohtajaksi.Puoluekokouksessa ylin johto varmasti keskustelee siitä, pitäiskö puolueen itse lähteä käpyttelemään hallituksesta.
Ilman mitään äänestyksiä.
Noin käy. Ei persiilleen tule suru puseroon hallituksesta lähdöstä.
Keräävät vain kannatusta oppositiossa ja saavat siellä olla niin rasistisia, kuin ikinä haluavat.
Toivottavasti Hakkarainen pysyy kaukana Suomesta. On täysi mu***u.
Teuvo vaan pikkuisen keppostelee.
Esimerkiksi Elo nostaa tapauksen, jossa häntä oli eduskunnassa tullut vastaan kansanedustaja Juho Eerola (ps.), jonka housut olivat riekaleina.
– Teuvo repi housuni. Se on tuhannen päissään, Eerola huudahti kirjan mukaan.
Kansanedustaja Reijo Hongisto (tuolloin ps.) joutui tilanteessa istumaan lattialla makaavan Hakkaraisen päälle tämän rauhoittamiseksi. Paikalla oli myös Sampo Terho (tuolloin ps.).
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/teuvo-hakkarainen-repi-tuhannen-pai…
Tuskin sitä enää kiinnostaa mikään virka, kun ei päässyt Lintilän paikalle