Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se kertoo ihmisitä, jotka lähettää itsestään kuvia viesteissään tai ihan kirjepostina?

Vierailija
11.06.2023 |

Itse en lähetä itsestäni kuvia kenellekään. Mielestäni on omituista, että sisarukset ja vanhempi postaa itsestään kuvia minulle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo, että he haluavat ilahduttaa läheisiään näyttämällä naamaansa. Jos on pitkä välimatka ja tavataan harvoin, on kiva nähdä edes kuvia läheisestä.

Onko huomaavaisuus ylipäätään sinusta kummallista, ap?

Vierailija
2/8 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kertoo narskumaisesta luonteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. sisko lähetti kuvan itsestään päivänä, kun hänen lapsenlapsi syntyi. Olisin mieluummin nähnyt kuvan siitä syntyneestä lapsesta. Hän oli synnärillä.

Vierailija
4/8 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin veljen kotonani. Hän lähetti pari kuukautta myöhemmin kuvan itsestään. Puoli vuotta sen jälkeen jälleen kuvan itsestään.

Vierailija
5/8 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä nykyaika, kun pitää lähetellä kuviaan ainoastaa omasta naamataulusta?

Vierailija
6/8 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen lapselle syntyi vauva. Nimiäisjuhlista hän lähetti kuvan itsestään. Ois ollut kiva nähdä sen vauvan kuva mieluummin. Kyllä minä veljeni olen nähnyt satoja kertoja.

Vierailija
7/8 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kotona hyllyllä oli kuvakollaasi hänestä itsestään. Lähes identtisiä kuvia itsestään.

Vierailija
8/8 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riipu vähän siitä, miksi niitä lähettää. Syytä tosin ei viestin vastaanottaja aina tiedä tai tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme