Mitä se kertoo ihmisitä, jotka lähettää itsestään kuvia viesteissään tai ihan kirjepostina?
Itse en lähetä itsestäni kuvia kenellekään. Mielestäni on omituista, että sisarukset ja vanhempi postaa itsestään kuvia minulle.
Kommentit (8)
Minusta se kertoo narskumaisesta luonteesta.
Esim. sisko lähetti kuvan itsestään päivänä, kun hänen lapsenlapsi syntyi. Olisin mieluummin nähnyt kuvan siitä syntyneestä lapsesta. Hän oli synnärillä.
Tapasin veljen kotonani. Hän lähetti pari kuukautta myöhemmin kuvan itsestään. Puoli vuotta sen jälkeen jälleen kuvan itsestään.
Mikä on tämä nykyaika, kun pitää lähetellä kuviaan ainoastaa omasta naamataulusta?
Veljen lapselle syntyi vauva. Nimiäisjuhlista hän lähetti kuvan itsestään. Ois ollut kiva nähdä sen vauvan kuva mieluummin. Kyllä minä veljeni olen nähnyt satoja kertoja.
Äitini kotona hyllyllä oli kuvakollaasi hänestä itsestään. Lähes identtisiä kuvia itsestään.
Eikö se riipu vähän siitä, miksi niitä lähettää. Syytä tosin ei viestin vastaanottaja aina tiedä tai tajua.
Se kertoo, että he haluavat ilahduttaa läheisiään näyttämällä naamaansa. Jos on pitkä välimatka ja tavataan harvoin, on kiva nähdä edes kuvia läheisestä.
Onko huomaavaisuus ylipäätään sinusta kummallista, ap?