35+ festareilla? Säälittävää
Kommentit (18)
Kun olin nuorempi niin festareilla näkyi vaan joitakin +40 ihmisiä. Oikein naurattaa ajatella että joku 50 vee äitini olisi tunkenut samoille festareille.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuorempi niin festareilla näkyi vaan joitakin +40 ihmisiä. Oikein naurattaa ajatella että joku 50 vee äitini olisi tunkenut samoille festareille.
Juuri näin! Itsekin 50+ ja pysyn visusti kotona.Lasteni vuoro pyöriä festareilla
Hyvä musiikki ei kysele ikää. Eikä festarit aina tarkoita riehumista ja sikailua.
Käyn festareilla edelleen. N. 69v.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä musiikki ei kysele ikää. Eikä festarit aina tarkoita riehumista ja sikailua.
Hyvä musiikki🤣
Oon 35 ja mua ei festareille sais kärsimään mistään summasta.
itse kävin alaikäisenä festareilla, aikuisiällä en ole käynyt kertaakaan. en edes pidä musiikista.
Vierailija kirjoitti:
heh mun kaveri on just jossai Tampereella jossain radion jutussa-
melk samanikäinen.
Tykkää kovasti!
Vierailija kirjoitti:
Ei ne katsojat mitään, mutta kun ne vanhat muumiotkin vain soittavat eivätkä ymmärrä lopettaa. En itse jaksa käydä mitään vanhainkotipappoja enää katsomassa, vaikka samoja tullut nuorena kuunneltua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten ihan totta. Ikähaarukka oli 18-35 vuotta lähes 95%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä musiikki🤣
Ole humppa-hullu nauramatta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä musiikki🤣
Ole humppa-hullu nauramatta!
Suomalainen musiikki on paskaa
Hmph! Olin 1. Ruisrockissa vuonna kivi & keppi. Nyt sinne pääseekin yli 70-vuotiaat ilmaisrannekkeella ja menossa ollaan. Ketuttaako nuorempia? ;D
Vierailija kirjoitti:
Samoin minä. Yleensä ostan VIP-lipun, jotta saan katsella keikat rauhassa ja pääsen hakemaan juomat ja ruuat suuremmin jonottamatta. Hyvin on näköjään järjestäjille tämä sopinut, kun yläikäbänniä ei ole ainakaan toistaiseksi tullut.
T:M44
Ikärasismi on oikeasti perseestä. Eihän ihminen sille voi mitään, että sen keho rappeutuu - ikähän on käytännössä hitaasti etenevä rappeumasairaus. Ei se tarkoita sitä, etteikö silloin saisi käydä ulkotiloissa kuuntelemassa musiikkia. Tämä on sama asia kuin että vammaiset eivät saisi mennä julkisille paikoille, koska ne muistuttavat muita hankalista asioista.
Jokainen saa mennä ihan minne haluaa, ja jengin pitäisi lopettaa tällainen tiukkapipoisuus joka erottelee sukupolvet toisistaa. Festareilla saa käydä vaikka mummoja. Ja ei - ne mummot eivät ole "söpöjä" koska ne tanssii siellä sitten jotenkin nuoremmista hassusti - ikään kuin olisivat jotain säälittäviä ja huvittavia lemmikkieläimiä. Toi kaikki on ikärasistista paskaa. Mummotkin ovat ihan tavallisia ihmisiä, joilla on persoonat ja jotka ovat eläneet läpi aivan kaiken minkä nuoremmatkin festareilla kävijät. Kaikki mahtuu mukaan. Etenkin festareille, joiden pääesiintyjät on nykyään 50+ itsekin!
Me ollaan vaan se porukka joita festareiden järjestäjät haluaa asiakkaiksi; maksuvalmius ja käytöstavat samassa paketissa