Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35+ festareilla? Säälittävää

Vierailija
14.06.2025 |

Ne on kuulkaa mammat nuoremmille, kotia sieltä!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan vaan se porukka joita festareiden järjestäjät haluaa asiakkaiksi; maksuvalmius ja käytöstavat samassa paketissa

Vierailija
2/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuorempi niin festareilla näkyi vaan joitakin +40 ihmisiä. Oikein naurattaa ajatella että joku 50 vee äitini olisi tunkenut samoille festareille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuorempi niin festareilla näkyi vaan joitakin +40 ihmisiä. Oikein naurattaa ajatella että joku 50 vee äitini olisi tunkenut samoille festareille.

Juuri näin! Itsekin 50+ ja pysyn visusti kotona.Lasteni vuoro pyöriä festareilla

Vierailija
4/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä musiikki ei kysele ikää. Eikä festarit aina tarkoita riehumista ja sikailua.

Vierailija
5/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn festareilla edelleen. N. 69v.

Vierailija
6/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä musiikki ei kysele ikää. Eikä festarit aina tarkoita riehumista ja sikailua.

Hyvä musiikki🤣

Vierailija
7/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 35 ja mua ei festareille sais kärsimään mistään summasta.

Vierailija
8/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kävin alaikäisenä festareilla, aikuisiällä en ole käynyt kertaakaan. en edes pidä musiikista.

Vierailija
9/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heh mun kaveri on just jossai Tampereella jossain radion jutussa-

melk samanikäinen.

Tykkää kovasti!

Vierailija
10/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne katsojat mitään, mutta kun ne vanhat muumiotkin vain soittavat eivätkä ymmärrä lopettaa. En itse jaksa käydä mitään vanhainkotipappoja enää katsomassa, vaikka samoja tullut nuorena kuunneltua.

Vierailija
11/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten ihan totta. Ikähaarukka oli 18-35 vuotta lähes 95%.

Vierailija
12/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä musiikki🤣

Ole humppa-hullu nauramatta!

Vierailija
13/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä musiikki🤣

Ole humppa-hullu nauramatta!

Suomalainen musiikki on paskaa 

Vierailija
14/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmph! Olin 1. Ruisrockissa vuonna kivi & keppi. Nyt sinne pääseekin yli 70-vuotiaat ilmaisrannekkeella ja menossa ollaan. Ketuttaako nuorempia? ;D

https://ruisrock.fi/info/#yli-70-vuotiaat

15/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret on niin rajoittuneita. 

Vierailija
16/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
17/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin minä. Yleensä ostan VIP-lipun, jotta saan katsella keikat rauhassa ja pääsen hakemaan juomat ja ruuat suuremmin jonottamatta. Hyvin on näköjään järjestäjille tämä sopinut, kun yläikäbänniä ei ole ainakaan toistaiseksi tullut.

T:M44

Vierailija
18/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikärasismi on oikeasti perseestä. Eihän ihminen sille voi mitään, että sen keho rappeutuu - ikähän on käytännössä hitaasti etenevä rappeumasairaus. Ei se tarkoita sitä, etteikö silloin saisi käydä ulkotiloissa kuuntelemassa musiikkia. Tämä on sama asia kuin että vammaiset eivät saisi mennä julkisille paikoille, koska ne muistuttavat muita hankalista asioista.

Jokainen saa mennä ihan minne haluaa, ja jengin pitäisi lopettaa tällainen tiukkapipoisuus joka erottelee sukupolvet toisistaa. Festareilla saa käydä vaikka mummoja. Ja ei - ne mummot eivät ole "söpöjä" koska ne tanssii siellä sitten jotenkin nuoremmista hassusti  - ikään kuin olisivat jotain säälittäviä ja huvittavia lemmikkieläimiä. Toi kaikki on ikärasistista paskaa. Mummotkin ovat ihan tavallisia ihmisiä, joilla on persoonat ja jotka ovat eläneet läpi aivan kaiken minkä nuoremmatkin festareilla kävijät. Kaikki mahtuu mukaan. Etenkin festareille, joiden pääesiintyjät on nykyään 50+ itsekin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän