Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BreadSmart- Tupperware

Vierailija
07.12.2006 |

Onko kenelläkään käytössä moista? Minua kovasti kiinnostaisi, mutta aika arvokas on, joten mielipiteitä haluaisin kuulla, enne kuin ostan. Pysyykö leipä siinä kauan tuoreen oloisena? Jos laatikossa pitää tummaa ja vaaleaa leipää, ottavatko toisistaan maukja ja hajuja.?Kiitollinen vastauksistanne!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipien hajut eivät todellakaan tartu toisiin (en uskonut sitä itsekään, ennen kuin kokeilin).

En huomaa eroa leivän säilyvyden kannalta, muovipussissahan säilyy ihan hyvin. MUTTA omatekoinen leipä säilyy yllättävän hyvin! Teen leipää myös leipäkoneella ja sillä tehty säilyy hyvänä mutaman päivän. Mikä on hyvin, sillä ennen leipä oli tuoreen oloista vain yhden päivän.

Omatekoiseen leipään olen joskus saanut pieniä homepisteitä, mutta kaupan leipään ei tule (ellei tosi kauan säilytä) Mitään homeviljelmää, mikä muovipussissa tulee, tässä ei saa aikaiseksi.

Otan myös pakasteesta leipää sulamaan leipälaatikkoon, ihan sellaisenaan. Ja ovat sulettuaan ihan tuoreen oloisia, kun taas pussissa tulee sellaisia kosteita.

Mä olen ollut siis todella tyytyväinen. Paras ostos tupperikamasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan