Mikä tämä juttu oli että Lordin vaimo oli yksin Linnassa?
Kommentit (12)
heti iltasanomat aamulla junassa nähtyäni olin varma, että molemmat - sekä rouva että herra putaansuu linnassa olivat.
Uskon, että Tarja&co olivat järjestänbeet heidän tulonsa ohi virallisen kättelyn. En nähny vaimoakaan kättelemässä ja hänhän siellä nyt ainakin oli.
Oikein hieno järjestely. Olen iloinen kaikkien osapuolien puolesta - vaikken itse vieläkään päässyt tirkistelemään naamion alle ;)
Ihania nää teidän " tiedot" ...helppohan se on väittää että se siellä ois ollu.
ei todellakaan tarkoita ettei hän siellä ole ollut :)
Siellä oli kuitenkin 1800 ihmistä, helppohan sinne massaan on piiloutua.
No minä kuulen faktatiedon ihan lähiaikoina...
jos vaimo olisi ollut siellä yksinään, koska kutsuttunahan oli Tomi ja vaimo oli siis avec. Eikä linnajuhliin todellaan avec mene yksin ilman kutsuttua.
Ja Halonen vastas, että ymmärtää, että artisteilla on omat kiireensä, eikä kaikkialle aina voi ehtiä. Tästä ainakin saa sen kuvan, ettei Lordi/Putaansuu linnassa ollut. Vaimostaan en sitten tiedä!
Joten varmasti ei olisi jäänyt Putaansuu toimittajilta huomaamatta, kyllä sitä sen verran kytättiin.
Vierailija:
jos vaimo olisi ollut siellä yksinään, koska kutsuttunahan oli Tomi ja vaimo oli siis avec. Eikä linnajuhliin todellaan avec mene yksin ilman kutsuttua.
Kyllähän hän aika paljon tekee bändin hyväksi. Maskeraa ja sitä rataa.
Luuleksä, että linnaan voi kävellä tosta vaan sisään ovesta kuin ovesta?
äh, en mä jaksa, kun et sä taida ymmärtää.
että kuvittelet todella että tuollainen pikku poikkeusjärjestely olisi mahdotonta.
Eiköhän se ole hyvissä ajoin sovittu presidentin kanslian kanssa, että erään bändin jäsenet tulevat sivuovesta jotta saavat juhlia itsenäsyyspäivää ihan rauhassa, eivätkä vie kaikkea huomiota.
Ne vaan saapuu sitten kun kamerat ei enää kuvaa ja näyttää kutsun, siinä se. Jos näin on tehty ja Putaansuu siten kieltänyt kuvaamisen ja haastattelut, ovat voineet erikseen lähestyä mediaa näin ja toivovat ettei tulis numeroa..
Miten suomalaiset reagoivat siihen, kun Seiska ja Katso julkaisivat kuvat... Ja minkälaisen show bändin sisääntulo olisi aiheuttanut ja kuinka paljon hallaa heidän yksityiselämälleen, tuskin resupentti sellaista tietentahtoen tekisi.
Eri ovesta tulemiseen on tarvittu yksi kadetti tai adjutantti ohjaamaan sivuovesta, eiköhän niin ole tehty myös useita muitakin kertoja, tuskin mitenkään ainutlaatuista.
Oli yksityishenkilönä, ei Mister Lordina.
Ei halunnut minkäänlaista julkisuutta.
Vaimo haki boolia aina kahdelle.
Katosivat illan aikana jonnekkin,
enkä enään heitä nähnyt.