Kokoomuksen Ville Valkonen: Suomi tarvitsee enemmän oikeistolaisia
Kommentit (24)
Ei muuta sitten kuin oikeistolaiset lisääntymään keskenään oikein kovasti. Paitsi ne penskat voi häiritä bisneksien tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa voi olla itsensä elättävä ja vaurastuva hyvinvoiva oikeistolainen, tai tukien ja palveluiden varassa köyhyydessä elävä vasemmistolainen. Kaikki on mahdollista. Se on ihan oma valinta miten haluaa elämänsä elää. Itse valitsin vaurastumisen ja siten oikeistolaisuuden.
Minäkin valitsin vaurastumisen mutta se ei vielä näy eikä kuulu missään arjessani.
-pätkätyöläinen/opiskelija
Valitsit vihersosialismin. Valitsit väärin. Et ole menestyjien joukossa.
En vaan valitsin vaurastumisen. Juuri sanoit että se on oikeistolaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa voi olla itsensä elättävä ja vaurastuva hyvinvoiva oikeistolainen, tai tukien ja palveluiden varassa köyhyydessä elävä vasemmistolainen. Kaikki on mahdollista. Se on ihan oma valinta miten haluaa elämänsä elää. Itse valitsin vaurastumisen ja siten oikeistolaisuuden.
No elämä on sinua toistaiseksi kohdellut hyvin ja siksi luulet, että kaikki on mahdollista ja kaikki on omasta valinnasta kiinni. Milloin tahansa kaiken voi menettää.
Kaikki on kiinni omista valinnoista. Erityisesti oma menestyminen.
Kaiken voi toki menettää, mutta kaiken ja enemmänkin voi aina hankkia takaisin.
Tämä on totta. Itse olen valinnut väärin 7 numeroa mutta jos valitsen ne oikein olen miljoonääri.
Jos vihervasemmistolaiset maksaisivat yhtä paljon veroja kuin kokoomuslaiset, olisi varaa niin hyviin palveluihin kuin veronalennuksiin...