Kokoomuksen Ville Valkonen: Suomi tarvitsee enemmän oikeistolaisia
Kommentit (24)
Sitä työtähän tässä yritetään tehdä. Muutama satatuhatta lisätyövoimaa hyväksikäytettäväksi työmarkkinoilla ja sosiaaliturvan elätettäväksi, kun 1500 euron bruttopalkalla ei pärjää. Varmasti oikeiston suosio kasvaa.
Suomessa voi olla itsensä elättävä ja vaurastuva hyvinvoiva oikeistolainen, tai tukien ja palveluiden varassa köyhyydessä elävä vasemmistolainen. Kaikki on mahdollista. Se on ihan oma valinta miten haluaa elämänsä elää. Itse valitsin vaurastumisen ja siten oikeistolaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Sitä työtähän tässä yritetään tehdä. Muutama satatuhatta lisätyövoimaa hyväksikäytettäväksi työmarkkinoilla ja sosiaaliturvan elätettäväksi, kun 1500 euron bruttopalkalla ei pärjää. Varmasti oikeiston suosio kasvaa.
Valtio elättää heidät ottamalla velkaa. Se ei ole keneltäkään pois. Päinvastoin he vaurastuttavat työllään monia suomalaisia.
Suomessahan jo sairaanhoitajatkin ovat porvareita (tai ainakin uskovat olevansa). Paljonko vielä tarvitaan?
Hahhah. Muistan kun amfetamiiniriippuvainen tuttavani kertoi käyneensä liittymässä kokoomukseen. Eihän se käy.
Kokaiinia kokoomuslaiset täytyy käyttää.
Onks tää taas joku kermaperse rikkaiden vesa?
Oikeistolaisia tulee lisää kun kansankapitalismi leviää. Hallitus vaan parantamaan osakesäästötilien ehtoja
Väärin. Suomi ja koko maailma tarvitsevat enemmän humaaniutta, heikompien auttamista ja yleistä solidaarisuutta. Sortajien aika on ohi.
Täällähän on jo oikeistolainen hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa voi olla itsensä elättävä ja vaurastuva hyvinvoiva oikeistolainen, tai tukien ja palveluiden varassa köyhyydessä elävä vasemmistolainen. Kaikki on mahdollista. Se on ihan oma valinta miten haluaa elämänsä elää. Itse valitsin vaurastumisen ja siten oikeistolaisuuden.
Minäkin valitsin vaurastumisen mutta se ei vielä näy eikä kuulu missään arjessani.
-pätkätyöläinen/opiskelija
Vierailija kirjoitti:
No elämä on sinua toistaiseksi kohdellut hyvin ja siksi luulet, että kaikki on mahdollista ja kaikki on omasta valinnasta kiinni. Milloin tahansa kaiken voi menettää.
Työnteko on kommunismia, minkä takia tuonkin pitäisi sitä jyrkästi ja ehdottomasti vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin valitsin vaurastumisen mutta se ei vielä näy eikä kuulu missään arjessani.
-pätkätyöläinen/opiskelija
Valitsit vihersosialismin. Valitsit väärin. Et ole menestyjien joukossa.
kymppi per tunti duunareille? ylitöistä ei makseta lisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No elämä on sinua toistaiseksi kohdellut hyvin ja siksi luulet, että kaikki on mahdollista ja kaikki on omasta valinnasta kiinni. Milloin tahansa kaiken voi menettää.
Kaikki on kiinni omista valinnoista. Erityisesti oma menestyminen.
Kaiken voi toki menettää, mutta kaiken ja enemmänkin voi aina hankkia takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Suomi ja koko maailma tarvitsevat enemmän humaaniutta, heikompien auttamista ja yleistä solidaarisuutta. Sortajien aika on ohi.
Kaikki tämä on paljon helpompaa kun on paljon rahaa.
Minä maksan verojen lisäksi mm. kirkollisveroa yli 1 000 € vuodessa. Siitä tehdään diakoniatyötä lasten, vanhusten ja sairaiden auttamiseksi. Miten sinä osallistut auttamiseen?
Kaiken voi menettää, kaiken voi saada. Oikeistolainen on valmis tekemään jotakin sen eteen, että olisi saamapuolella.
Oikeistolaiset maksavat parhaat verot. Niitä lisää vain!
Väärin.
Tasapeli.