Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko te muut Jumalalta välillä suoraa palautetta?

Vierailija
11.06.2023 |

Lähetän rukouksia usein mielessäni Jumalalle. Pyydän esimerkiksi suojelusta ihmisille, joita kohtaan ja joilla näyttää olevan jonkinlaisia haasteita elämässä.
Joskus tulee tilanteita, joissa oma toimintani ei ole oikein. Ärsyynnyin tässä taannoin erään henkilön päällepäsmäröinnistä ja tokaisin, että lopetetaanpä tämä vänkääminen nyt. Sitten, kun oli vuoroni selittää asiaa, aloin takellella sanoissani. Se oli mielestäni muistutus tuolta jostakin, että koitappa olla kärsivällisempi seuraavalla kerralla.

Millaisia kokemuksia teillä muilla on tällaisesta?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ateisti.

Vierailija
2/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo suora palaute on vain mielikuvitustasi. Miksi Jumala puuttuisi moisiin pikkuasioihin kun ei estä sotia, pandemioita, maanjäristyksiä tai pikkulasten murhia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ateisti.

Aiteisteista tiedemiehistäkin on tullut henkimaailmaan uskovia.

Vierailija
4/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen uskoo mihin uskoo, mutta olisit nyt vähän paremman esimerkin voinut keksiä.

Vierailija
5/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ateisti.

Moni uskova on tullut ateistiksi asioita tarkemmin mietittyään.

Vierailija
6/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistuvasti.

Vierailija
7/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettais ensin Ukrainan sodan, eikä haaskais aikaansa ap:n pikkuasioihin.

Vierailija
8/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Ishtar ilmoitti selvästi, että ei kannata mennä K-kauppaan vaikka banaanit on tarjouksessa, kun ostan paljon muutakin enkä viitsi käydä toisessa kaupassa ostamassa muita ostoksia.

Kiitetty olkoon Ishtar!

Vierailija
9/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan, ja joskus karma on välitöntä. Valitan ja saan jostain lisää valittamisen aihetta, olen jollekin ikävä ja joku on vuorostaan ikävä minulle, annan jollekin ohjeita miten toimia jotain tiettyä henkilöä/tahoa kohtaan ja joku toimii juuri niin minua kohtaan, toisaalta toimii myös hyvässä eli kun olen positiivinen niin vedän positiisia asioita puoleeni. Luota intuitioosi, se johtaa parhaaseen tulokseen. Ja myös minä teen paljon töitä oman itseni (käytökseni ja reagointimallieni kanssa) jatkuvasti. Olen usein kiitollinen saamastani ohjauksesta.

Nykyään jos joku valittaa jostain niin yritän käyttää positiivista ajattelun ohjausta, esim. "toivotaan että asia ratkeaa itsestään". Ja monesti on käynyt niin, että asia jota toinen on vuosia yrittänyt ratkeaa tämän jälkeen viikossa. Sattumaa vai ei, kannattaa kuitenkin kokeilla kun ei se mitään maksa.

Mm. Salaisuus -kirjalla on ollut paljon vaikutusta elämääni.

Vierailija
10/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskot saavasi/koet saavasi =/= saat oikeasti.

Vierailija
11/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo suora palaute on vain mielikuvitustasi. Miksi Jumala puuttuisi moisiin pikkuasioihin kun ei estä sotia, pandemioita, maanjäristyksiä tai pikkulasten murhia?

On tullut Taivaan Isältä joskus suoraa palautetta tai ojennusta, myös pidemmän ajan kuluttua. Myös muistutusta Hänen suuresta rakkaudestaan minua ja kaikkia muita kohtaan.

Jumalan kapasiteetti ja resurssit ovat rajattomat, joten Hän voi antaa palautetta sekä yksittäiselle ihmiselle että toimia maailmanlajuisissa asioissa.

Hän antoi ihmiselle vapaan tahdon ja tämän maapallon, että ihminen viljelisi ja varjelisi tätä. Ihminen teki ja tekee väärin, siksi tarvitsemme Jeesuksen sovitustyötä. Ja myös parannuksentekoa anteeksiannon jälkeen.

Vierailija
12/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ateisti.

Älykkyys tai asiantuntemuksen taso ei suojaa perusteettomilta uskomuksilta, vaan skeptismi ja rationaalisuus.

Vierailija
13/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luonnollisestikaan usko mihinkään taruolentoihin. Suomen kansa on vuosisatoja rukoillut sadoissa kirkoissaan joka sunnuntai itselleen parempaa esivaltaa, mutta mitään muutosta ainakaan parempaan suuntaan ei ole havaittavissa.

Vierailija
14/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska se kasvattaa ihmistä. Jumala ei puutu jälkimmäisiin asioihin, koska ei tanssi sun pillin mukaan.

Vierailija
15/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luonnollisestikaan usko mihinkään taruolentoihin. Suomen kansa on vuosisatoja rukoillut sadoissa kirkoissaan joka sunnuntai itselleen parempaa esivaltaa, mutta mitään muutosta ainakaan parempaan suuntaan ei ole havaittavissa.

Kansa saa sellaiset päättäjät kuin se ansaitsee.

Vierailija
16/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mahdotontahan se olisi saada mielikuvitusolennolta palautetta.

Vierailija
17/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän AP viitannut elävään kristinuskon Jumalaan, eikä jonkun ihmisten keksimän uskonnon, kuten hindulaisuuden taruolentoihin.

Vierailija
18/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys on huono eli hiljaista on.

Vierailija
19/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän AP viitannut elävään kristinuskon Jumalaan, eikä jonkun ihmisten keksimän uskonnon, kuten hindulaisuuden taruolentoihin.

Oliko sulla jotain mitat täyttäviä objektiivisia todisteita tuon "elävän kristinuskon Jumalan" olemassaolon puolesta, tai sen puolesta, että se ei ole ihmisten keksimä?

Vierailija
20/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tilanteessa olin vihainen toiselle ihmiselle, väsyneenä, stressaantuneena jne. mut mä sain siinä kesken mun kiukun ilmauksen ainutkertaisen, tällaista ei siis ole tapahtunut muulloin, konkreettisen muistutuksen suoraan sieluuni, en voi ihmisaistein tuota hetkeä selittää, että se mitä nyt teen, ei ole ok, vähän kuin olisin saanut salamaniskun kaltaisen suuremman kuvan , jossa yhtäkkiä tunsin kuinka suunnattoman pettynyt ja surullinen Henki tai Isän lähettämä tuon toisen suojelusenkeli oli siitä miten kohtelin hänelle rakasta ihmistä. Hetki, joka muutti minua. Kiitollinen siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi