Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatteko te muut Jumalalta välillä suoraa palautetta?

Vierailija
11.06.2023 |

Lähetän rukouksia usein mielessäni Jumalalle. Pyydän esimerkiksi suojelusta ihmisille, joita kohtaan ja joilla näyttää olevan jonkinlaisia haasteita elämässä.
Joskus tulee tilanteita, joissa oma toimintani ei ole oikein. Ärsyynnyin tässä taannoin erään henkilön päällepäsmäröinnistä ja tokaisin, että lopetetaanpä tämä vänkääminen nyt. Sitten, kun oli vuoroni selittää asiaa, aloin takellella sanoissani. Se oli mielestäni muistutus tuolta jostakin, että koitappa olla kärsivällisempi seuraavalla kerralla.

Millaisia kokemuksia teillä muilla on tällaisesta?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo suora palaute on vain mielikuvitustasi. Miksi Jumala puuttuisi moisiin pikkuasioihin kun ei estä sotia, pandemioita, maanjäristyksiä tai pikkulasten murhia?

On tullut Taivaan Isältä joskus suoraa palautetta tai ojennusta, myös pidemmän ajan kuluttua. Myös muistutusta Hänen suuresta rakkaudestaan minua ja kaikkia muita kohtaan.

Jumalan kapasiteetti ja resurssit ovat rajattomat, joten Hän voi antaa palautetta sekä yksittäiselle ihmiselle että toimia maailmanlajuisissa asioissa.

Hän antoi ihmiselle vapaan tahdon ja tämän maapallon, että ihminen viljelisi ja varjelisi tätä. Ihminen teki ja tekee väärin, siksi tarvitsemme Jeesuksen sovitustyötä. Ja myös parannuksentekoa anteeksiannon jälkeen.

Amen!

Vierailija
22/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettais ensin Ukrainan sodan, eikä haaskais aikaansa ap:n pikkuasioihin.

Kaikkivaltias ei aikaansa haaskaa, vaan sitä riittää kaikille. Varmaan lopettaa sodankin kun sen tarpeelliseksi näkee.

Ihmiset voisivat toki tehdä itsekin jotain sodan loppumisen eteen, jos Venäjällä ja Ukrainassa kansa tulisi uskoon, tekisi parannuksen elämässään, noudattaisivat Raamatun kaikkia ohjeita niiden koko laajuudessaan ja alkaisivat rakastaa lähimmäistään kuin itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti minut, kun olin raskaana. Nyt olen kuullut jumalan sanovan minulle, että minun pitää tappaa vauvani.

Vierailija
24/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mahdotontahan se olisi saada mielikuvitusolennolta palautetta.

Eiköhän AP viitannut elävään kristinuskon Jumalaan, eikä jonkun ihmisten keksimän uskonnon, kuten hindulaisuuden taruolentoihin.

Oliko sulla jotain mitat täyttäviä objektiivisia todisteita tuon "elävän kristinuskon Jumalan" olemassaolon puolesta, tai sen puolesta, että se ei ole ihmisten keksimä?

Totta kai on. Kuka nyt olemattomiin asioihin uskoisi? Tietenkään kaikki eivät usko, ei vaikka joku palaisi kuolleista heille siitä kertomaan.

Vierailija
25/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ateisti.

Aiteisteista tiedemiehistäkin on tullut henkimaailmaan uskovia.

Moni uskova on tullut ateistiksi asioita tarkemmin mietittyään.

Suosikkitapaukseni uskosta luopumisista on Matt Dillahuntyn.

Pähkinänkuoressa englantia osaamattomille: halusi osoittaa läheiselle ateistiystävälleen, että kristinuskon totuuteen on perusteltua uskoa. Yrittäessään löytää niitä hyviä syitä 1. Piet. 3:15 hengessä hän ei onnistunut löytämään yhtäkään, totesi aikaisemmin hyväksymänsä syyt virhepäätelmiksi tai perusteettomiksi ja menetti uskonsa.

Vierailija
26/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo suora palaute on vain mielikuvitustasi. Miksi Jumala puuttuisi moisiin pikkuasioihin kun ei estä sotia, pandemioita, maanjäristyksiä tai pikkulasten murhia?

Koska uskovaiset on niin itsekeskeisiä, että niiden mielestä jumala seuraa vain heitä 24/7.

Vierailija
27/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jätti minut, kun olin raskaana. Nyt olen kuullut jumalan sanovan minulle, että minun pitää tappaa vauvani.

Kannattaa tutkia Raamatusta onko tuollainen viesti Herran tahdon mukainen, sillä Jumala ei käske ihmisten toimia omaa tahtoaan ja lakiaan vastoin. Siten voi myös väärät profetiat erottaa oikeista.

Vierailija
28/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mahdotontahan se olisi saada mielikuvitusolennolta palautetta.

Eiköhän AP viitannut elävään kristinuskon Jumalaan, eikä jonkun ihmisten keksimän uskonnon, kuten hindulaisuuden taruolentoihin.

Oliko sulla jotain mitat täyttäviä objektiivisia todisteita tuon "elävän kristinuskon Jumalan" olemassaolon puolesta, tai sen puolesta, että se ei ole ihmisten keksimä?

Totta kai on. Kuka nyt olemattomiin asioihin uskoisi? Tietenkään kaikki eivät usko, ei vaikka joku palaisi kuolleista heille siitä kertomaan.

Mikään ei ole selvempi merkki siitä, että mitat täyttävät objektiiviset todisteet loistavat poissaolollaan kuin se, että mitään todisteita ei esitetä vaan syytetään toista osapuolta siitä, että ei halua uskoa.

Minä uskon paljonkin asioita joiden en haluaisi olevan totta, koska todistusaineisto sanoo niiden olevan totta.

Vierailija
29/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkivaltias ei aikaansa haaskaa, vaan sitä riittää kaikille. Varmaan lopettaa sodankin kun sen tarpeelliseksi näkee.

Ihmiset voisivat toki tehdä itsekin jotain sodan loppumisen eteen, jos Venäjällä ja Ukrainassa kansa tulisi uskoon, tekisi parannuksen elämässään, noudattaisivat Raamatun kaikkia ohjeita niiden koko laajuudessaan ja alkaisivat rakastaa lähimmäistään kuin itseään.

Kyllähän siellä ollaan uskossa? Sinunko mielestä venäläiset ja ukrainalaiset ovat kaikki ateisteja vai? Enkä ymmärrä tuota "kun sen tarpeelliseksi näkee" lausetta. Onko Jumalan mielestä sodan julmuus täysin tarpeellinen tällä hetkellä? Mutta huomenna tai vuoden päästä ei?

Vierailija
30/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska uskovaiset on niin itsekeskeisiä, että niiden mielestä jumala seuraa vain heitä 24/7.

ÖÖÖÖÖööööö...... Jumala seuraa kaikkia maailman ihmisiä 24/7. Kyseessä on kaikkivaltias, eikä joku maallinen virasto.

Vierailija
31/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mistä pääsen hakemaan suoraa palautetta ja kritiikkiä Jumalalta? Ei ole toistaiseksi näkynyt eikä kuulunut. 

Vierailija
32/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, mistä pääsen hakemaan suoraa palautetta ja kritiikkiä Jumalalta? Ei ole toistaiseksi näkynyt eikä kuulunut. 

jumalalla on nyt vähän resurssipulaa ja vastauksissa on muutaman vuoden jono, koska jumala erehtyi ottamaan taivaaseen saikuttavia ja lakkoilevia hoitajia.

Vierailija
33/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÖÖÖÖÖööööö...... Jumala seuraa kaikkia maailman ihmisiä 24/7. Kyseessä on kaikkivaltias, eikä joku maallinen virasto.

sekoitit sen googleen, iphoneen ja facebookiin. ne seuraavat ihmisiä 247

Vierailija
34/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siellä ollaan uskossa? Sinunko mielestä venäläiset ja ukrainalaiset ovat kaikki ateisteja vai? Enkä ymmärrä tuota "kun sen tarpeelliseksi näkee" lausetta. Onko Jumalan mielestä sodan julmuus täysin tarpeellinen tällä hetkellä? Mutta huomenna tai vuoden päästä ei?

Venäjällä meno on jokseenkin epäkristillistä, eikä joku Kirilin hupsu propagandatemppu asiaa muuta. Jos Putler ja kumppanit noudattaisivat Raamatun käskyjä ja rakastaisivat ukrainalaisia kuin itseään, niin eivät olisi koskaan edes Krimiä vallanneet. Eivätkä salamurhanneet tai laittaneet toimittajia ja toisinajattelijoita vankilaan.

Mitä Jumalan "sallimiin" sotiin tulee, niin Vanhassa Testamenttissa Herra on antanut mm. juutalaisille kurinpalautusta sotienkin avulla. Joutuipa koko kansa kerran valloitetuksi ja Babyloniaan pakkosiirtolaisuuteen, kun hairaantuivat liian kauas väärille teille.

Sitä ei kukaan tiedä onko Ukrainan sodalla mitään sellaista tarkoitusta.

Vierailija
35/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen saanut palautetta , mutta olen myös saanut rukouksiini vastauksia. Tämä palsta on vähän hankala tälle keskustelulle kokata en halua tulla loukatuksi.

Vierailija
36/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sekoitit sen googleen, iphoneen ja facebookiin. ne seuraavat ihmisiä 247

Ja onhan moni nostaneet somen jopa uskonnon, elämää suuremman asian, asemaan.

Vierailija
37/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet itse torjunut Jumalaa, kieltänyt Hänet ja työntänyt pois Hänet elämästäsi?

Jos haluat "testata" Jumalan olemassaoloa; pyydä Hänet elämääsi. Että Hän antaisi sinulle uskon, ja että saisit ottaa Pyhän Hengen vastaan. Että sinusta tulisi Jeesukseen turvautuva, Jeesuksen seuraaja.

Kannattaa kokeilla. Et voi menettää mitään mutta saatat yllättyä!

Vierailija
38/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jumalalla on nyt vähän resurssipulaa ja vastauksissa on muutaman vuoden jono, koska jumala erehtyi ottamaan taivaaseen saikuttavia ja lakkoilevia hoitajia.

Harmi kuulla, että siellä on pitkä jono. Toivottavasti taivaallisten hoitajien lakko päättyy pian niin saan suoraa palautetta teoistani!

Vierailija
39/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, moniako tuollaisia ON estänyt?

Vierailija
40/79 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen saanut palautetta , mutta olen myös saanut rukouksiini vastauksia. Tämä palsta on vähän hankala tälle keskustelulle kokata en halua tulla loukatuksi.

Totta, täällä saa helposti ivaa osakseen, varsinkin uskova.