ihastunut työkaveri nauroi ja rääkyi äänekkäästi koko illan viereisessä pöydässä
Ilmeisesti jokin huomionosoituksen kaltainen kutsuhuuto? En voinut reagoida, koska olin omassa seurassani.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut? Mistä ton keksit?
Kyllä sen tietää jos on ihastunut. En vaan voinut mennä hänen viereensä ulvomisesta huolimatta.
Jospa keskustelisit hänen kanssaan, että olet ollut huomaavinasi tällaista.
Olit omassa seurassasi, eli yksin?
Mikä este se on?
Vierailija kirjoitti:
Jospa keskustelisit hänen kanssaan, että olet ollut huomaavinasi tällaista.
Mitä ja miten ottaa puheeksi, jotenkin että meluamisesi viereisessä pöydässä vei kaiken huomioni?
Vierailija kirjoitti:
Toiveajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiveajattelua.
No jos hän on avautunut minulle aiemmin sinkkuudestaan ja siitä, että hänellä ei ole aikaa miehiin kun kalenteri on täynnä kaikkea, tarkoittaa hän että kaipaa miestä ja haluaa lopettaa sinkkuutensa minun kanssani.
Varsinkin nuoret naiset harrastavat tuota, äänekästä nauramista. Haluavat sillä herättää miesten huomion. Mikä meteli lähteekään, kun he liikkuvat yhdessä. Mitkään muut kulkijat eivät pidä sellaista meteliä.
Ap kuulostaa keskustelevan itsensä kanssa. Omassa seurassaan.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin nuoret naiset harrastavat tuota, äänekästä nauramista. Haluavat sillä herättää miesten huomion. Mikä meteli lähteekään, kun he liikkuvat yhdessä. Mitkään muut kulkijat eivät pidä sellaista meteliä.
Tämäpä, ymmärrän kyllä yskän, mutta kutsuhuudosta huolimatta en voinut reagoida siihen metakkaan. Joten olisin toivonut matalampaa nauramista.
Kauheaa kuunneltavaa. Etkö rasitu ja lähde pois sieltä. Ottaa pari kivaa ja menee muualle.
Otapa lääkkeesi ja mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa kuunneltavaa. Etkö rasitu ja lähde pois sieltä. Ottaa pari kivaa ja menee muualle.
Rasituin kun tajusin, että miksi se siellä rääkyy. Loppuiltana jokainen torahdus alkoi kyllä ottamaan pattiin, mutta rakkaudesta hän kai siellä metelöi niin annoin asian olla.
Voisitko tarkentaa hieman kertomustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen soidinkutsuhuuto: kunnon röhönauru 😂😂
Ru-ru-RU-HA-HAH-HAA-HAAH-RAAH
Naisen äänekäs nauru: Hei, olen täällä, ettäs tiedät.
Äänekkäät kiekuvat, vaikka lähistöllä ei olisikaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
He ovat iloisia ja hyväntuulisia.
Suosittelen sinullekin.
Halusi huomiota ja esitti, että muka olisi ok asian kanssa.
Tosiasiassa hän halusi, että huomioisit hänet jotenkin.
Olit kuitenkin omassa seurassasi, eikä se ole sinun velvollisuutesi.
Antaa naisen olla. Näitä ihastuneita on, mutta se on heidän ongelmansa.