Miksi olet erkaantunut kaverisi kanssa?
Ollaan asuttu niin kauan kaukana toisistamme, ettei enää ole yhteistä. Kaverini on aika pihi ja olettaa palveluksia muilta ilman vastavuoroisuutta. Nytkin tulee kesällä sukuloimaan lastensa kanssa pieneen asuntoon...viime kesänä vihjaili asunnon kuumuudesta siihen tyyliin, että mieluusti tulisi mun luokse majoittumaan. Ei kuitenkaan kehdannut suoraan kysyä. Ja auto on tietysti jätetty kotiin, joten autokyyti kelpaisi myös. Pikkujuttuja, mutta mitä tulisi, jos olisin itse samanlainen?
Kommentit (6)
Ei ole ollut rehellinen. On valinnut mennä p*llunhimossaan sitä tietä, jossa on lojaalimpi naiselle kuin kaverille. On ollut kiinnostunut samasta naisesta mutta kiistänyt sen mutta teot ovat osoittaneet toista.
ViVier kirjoitti:
Hän on kertonut ex-parisuhteestaan asioita, jotka muutti käsitystä hänestä. Ei mitään pahoja, mutta asioita kumminkin.
Ei sitä halua kuulla yksityisasioita, vaikka kaveri olisikin.
Valitti joka kerta tavatessamme rahapulaansa. Kyllästyin ainaiseen valittamiseen.
Kaveri oli rahan käytön suhteen opiskelijamoodissa, kun itse olin tottunut jo ettei joka asiassa tarvitse pihistellä. Lisäksi hän halusi aina miehensä mukaan ja jouduin kuuntelemaan hänen valituksista ja kähinöitä miehestään.
Huomasin, että "ystävä" oikeasti haluaa minulle pahaa. Syynä ilmeisesti kateellisuus.
Hän on kertonut ex-parisuhteestaan asioita, jotka muutti käsitystä hänestä. Ei mitään pahoja, mutta asioita kumminkin.