Kulmikkaat silmälasit eivät sovi kenellekään!
Miksi joku haluaa ehdoin tahdoin näyttää vaikealuonteiselta ja äkäiseltä? Sen kulmikkaat pokat tekevät.
Kommentit (8)
Siis mulle sopii, olen tosi seksuaalisen ja vetävän näköinen kaikkine filttereineni, muut ei vaan ymmärrä.
Höpö höpö. Mun kasvoille kaikki pyöreät, soikeat ja kissamaiset lasit on aivan persiistä, neliskanttiset on ainoa mikä passaa. Niitä löytyy pieninä, kapeina ja hengettöminä, sekä isompina, molemmat sopii. Mutta jos haluan näyttää pelleltä, niin siinä tapauksessa kai sitä vois jotain harrypotterlasejakin testata..
Sopii ainakin Leppikselle https://www.mynewsdesk.com/fi/synsam/blog_posts/mies-nyt-katse-kehyksii…
Mulla tulee pyöreistä ja keveistä laseista mieleen Tytti Y-V. Neliskulmaisista Urho Kekkonen.
Kumpihan oli parempi johtaja? 🤓
Pari-kolmekymppisillä on näitä kekkoslaseja ja nyt vihdoin keksi miksi. Pitää yrittää peittää sitä paennutta hiusrajaa otsalle yltävillä laseilla.
Vierailija kirjoitti:
Pari-kolmekymppisillä on näitä kekkoslaseja ja nyt vihdoin keksi miksi. Pitää yrittää peittää sitä paennutta hiusrajaa otsalle yltävillä laseilla.
Niillähän on niitä isoja pyöreitä, mun mielestä hassun näköisiä.
5/5
Samaa meiltä. Hirveintä ehkä ne ovat laihoissa kasvoissa. Vie kaiken inhimillisyyden ja lähestyttävyyden.