Aiotko katsoa illan jalkapallo-ottelun 450 miljoonan muun ihmisen tavoin?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, enkä usko noin monen muunkaan katsovan. Nolla pois tuosta luvusta ja sen voin jotenkin uskoa. Ei nuo nyt sentään mitkään arvokisat ole.
No nyt todellinen älyn jättiläinen paikalla...
Kyllä tuo luku ei pidä ollenkaan paikkaansa. Nolla pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, enkä usko noin monen muunkaan katsovan. Nolla pois tuosta luvusta ja sen voin jotenkin uskoa. Ei nuo nyt sentään mitkään arvokisat ole.
Voitko perustella väitöksesi?
Katson vain EM- ja MM-kisoja, tosin viime kerroilla en niinkään jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä jalkapallo-ottelu sieltä tulee, ja mistä kanavalta 13- vuotias lapsenlapsi kylässä ja voisi tykätä.
Terv. Mummo 75.v
Kolmoselta kymmeneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman järjen käyttö on myös sallittua. Kyllä on mopo karannut täysin käsistä, että joku tuollainen ottelu mukamas keräisi noin paljon katsojia. Salli mun nauraa. Hahahahhhaahah.
Katson, vaikka pelkään, että tulee tylsä Cityn näytös.
Menen pubiin katsomaan. Mukava seurata kun ihmiset riemuitsee tai tuskailee suosikkijoukkueensa otteita. Aion samalla katsoa itse peliäkin.
Ei kiinnosta katsoa Abu Dhabin voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman järjen käyttö on myös sallittua. Kyllä on mopo karannut täysin käsistä, että joku tuollainen ottelu mukamas keräisi noin paljon katsojia. Salli mun nauraa. Hahahahhhaahah.
Nyt on kyllä vaikea päättää uskoako sinun päästään keksimiä perusteettomia lukuja, vai virallisia katsojalukuja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä jalkapallo-ottelu sieltä tulee, ja mistä kanavalta 13- vuotias lapsenlapsi kylässä ja voisi tykätä.
Terv. Mummo 75.v
Kolmoselta kymmeneltä.
Kiitos.
T. eri
Ottelun tulee mitä ilmeisimmin voittamaan joukkue, joka ei olisi lähelläkään nykyistä asemaansa ja tasoaan ilman taloussääntöjen rikkomista. Valioliigan osalta käynnissä tutkimukset 115 sääntörikkomuksesta, UEFAn osalta onnistui kikkailemaan itsensä irti vakavista syytöksistä muodollisuuksien avulla.
Jalkapallon syöpä.
Jalkapallo on oikeasti globaali laji ja sitä harrastetaan kehitysmaista teollisuusmaihin. Jääkiekko taas on muutaman maan keskinäinen rinkirunqqauslaji, jossa sitten pidetään "MM-kisat".
Vierailija kirjoitti:
Ottelun tulee mitä ilmeisimmin voittamaan joukkue, joka ei olisi lähelläkään nykyistä asemaansa ja tasoaan ilman taloussääntöjen rikkomista. Valioliigan osalta käynnissä tutkimukset 115 sääntörikkomuksesta, UEFAn osalta onnistui kikkailemaan itsensä irti vakavista syytöksistä muodollisuuksien avulla.
Jalkapallon syöpä.
Mulle ihan sama, koska katson jalkapalloa nähdäkseni kaunista ja laadukasta peliä, en moralisoidakseni.
Muuten, missä ne rangaistukset on? Vai olisiko syytön kunnes toisin todistetaan?
Vierailija kirjoitti:
Terv. Mummo 75.v
Uefan herkkusieniliigan lopetusottelu. vastakkain mansesterin kaupunki ja väli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen teatteriin jos haluan nähdä filmaamista, neitimiesten laji
Jalkapallossa oikeasti pelataan yllättävän kovaa, luulen että itse et kestäisi yhtäkään taklausta.
Tämä. Ne kovaa sukille tulevat taklaukset tekee oikeasti tosi kipeää. Säärisuojat ei pahemmin suojaa.
Jääkiekossa vastustajaa taklataan kovaa reunaa vasten ja se varmasti sattuu mutta suurimmassa osassa tilanteista taklattu vaan jatkaa pelaamista kuin mitään ei olisi tapahtunut. Jalkapallossa taklaus tarkoittaa sitä, että vastustaja ainoastaan törmää pelaajaan ja se sattuu niin että täytyy kentän pintaan kaatua valittamaan.
Jalkapallo on marginaalilaji ja vain eliitin lapsilla on varaa hankkia pallo ja nappulakengät. Suurimmalla osalla ihmiskuntaa on parempaa tekemistä, kuin katsoa kenen miljardöörin orja tällä kertaa kaatuilee parhaiten rankkarialueella.