Miltäköhän miehistä tuntuisi jos heille tulisi kuukautiset joka kuussa kuten naisille?
Kestäisivätkö nähdä sitä veren määrää?
Miksei miehillä ole samanlaisia vaivoja kuin naisilla. Naiset saa olla aina kärdijän roolissa. 😒
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Monella miehellä on tänäpäivänä kuukautiset.
Ehkä se tosiaan ilmenee kuspäähetkinä. Silloin miehillä on kiva alkaa haastaa riitaa ja veetuilla mitättömistä asioista naiskirjoittelijoille palstalla.
Palstalaismiehillä tätä joskus näkee kirjoittelussa ja normi arjessa.
Miltäköhän tuntuisi kun nainen herää ja on 7 cm parta
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisen osoituksena pitäisi pitää juuri että onko menkat?
Ei, koska nainen on nainen vaikka kuukautisia ei olisi (esim. iän tai sairauden takia)
No varmaan samalta kuin naisista nyt koska sellainen mies olisi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on kyllä kohtuuttonan paljon kehollisia vaivoja elämässä.
Ei ole kauaa tyttöikää kun jo pian taas vaipoissa mensujen takia. sitten alkaa hormoonihirviöt, e-pillerir, lapsen saannit, kohdun jälkikäsittelyt, sitten vauvan saannin jälkeen peräpukamat, virtsankarkailut, yhdyntäkivut ym. Kehollisesti nainen romahtaa ennemmin koska synnytys vie niin paljon voimaa.Miehillä ei kai peeniksen kasvu satu, naisilla sitäkin enemmän alapäkipuja monessa asiassa.
Epäreilua luojalta.
Unohdit vielä v.ttumaiset vaihdevuodet. Siis VUODET! Voivat kestää pitkäänkin: menkat tulee miten sattuu, vuoto on järkyttävän runsasta, hikoiluttaa, yöunet menee jne.
Kai miehetkin siihen tottuisi siinä missä naisetkin. Jos yhtäkkiä vaan alkaisi, voisi vähän järkyttyä, mutta niin ne taitaa osa tytöistäkin järkyttyä kun ne ensimmäisen kerran alkaa. Olen minä silti joskus naisia mielessäni säälinyt, että kyllä tuo varmaan aika ikävä riesa voi olla.
Minullakin miehenä on kuukautiset, epäreilut sanoo että ne on peräpukamat. Minä koen ne kuukautisina. Joten ne on kuukautiset.
onneks miehillä ei ole koskaan mitään ongelmia paineen tunne kiveksissä, tahattomat erektiot julkisissa, aamujäykkis, joillakin tahmeet alkkarit, osumapelko alapäähän - vai eikö kukaan ole nähnyt miesten automaattista suojatumisteaktiota, kun joku liippaa läheltä nivusia, naaman ja kehon karvoittuminen, etuorauahseen liittyvät vaivat, esinahan kivuliaat nirhaumat, ahtaumat yms.. voimakas hikoilu, myös alapäässä
Onneksi miehet ei koskaan kärsi mistään näistä.
Oli huumoria, ei uppoa woke tyyppeihin. Mieskuukautiset.
Miesten pms-oireet...
Tämä maapallo olis varmaan jo räjähtänyt jos täällä pyörisi miehiä pms-oireissa.
Miehet tappaisi itsensä pelkästä vitutuksesta. Kuukautiskivut vielä päälle niin avot.
Vierailija kirjoitti:
onneks miehillä ei ole koskaan mitään ongelmia paineen tunne kiveksissä, tahattomat erektiot julkisissa, aamujäykkis, joillakin tahmeet alkkarit, osumapelko alapäähän - vai eikö kukaan ole nähnyt miesten automaattista suojatumisteaktiota, kun joku liippaa läheltä nivusia, naaman ja kehon karvoittuminen, etuorauahseen liittyvät vaivat, esinahan kivuliaat nirhaumat, ahtaumat yms.. voimakas hikoilu, myös alapäässä
Onneksi miehet ei koskaan kärsi mistään näistä.
Kun pääsisikin noin helpolla.
Kiitän Luojaani joka ilta siitä, että en ole syntynyt naiseksi.
Olen ylpeä siitä, että olen valkoinen heteromies, sillä minut on luotu Luojani kuvaksi.
Haettaisiin saikkua, voivoteltaisiin, kiukuteltaisiin ja kieltäydyttäisiin seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Silloin siihen olisi jo keksitty kivuton ja sivuoireeton keino lopettaa ne
Niin, miksi naiset ei sitten keksi sitä hoitokeinoa.
Eikö aivokapasiteetti riitä?
Kyllä kiukuteltaisiin. Joutuisin miestäni passaamaan. Mies ei kyllä teen niin. Vaatii seksiä menkkojen aikaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin siihen olisi jo keksitty kivuton ja sivuoireeton keino lopettaa ne
Niin, miksi naiset ei sitten keksi sitä hoitokeinoa.
Eikö aivokapasiteetti riitä?
Koska naisten kipukynnys on suurempi kuin miesten ja vuosisatojen mittaan vittumaisuuttakin (putkiaivoisia miehiä) on opittu sietämään enemmän kuin miehet.
Tuskin se sen kummempaa olisi kuin naisillakaan, jos niin olisi aina ollut. Kyllä se taitaisi naisillekin melkoinen yllätys olla, jos ne yhtäkkiä vaikka kolmekymppisenä iskis päälle.
Eikä karvojen kasvukaan miehiä ahdista eli ei tarvitse olla hinkkaamassa kainaloita ja sääriä jne. Sen kun antaa rehottaa vaan.
Jos minulla olisi pimppi niin tilastoisin siitä tarkat mitat kaikkien nähtäville!