Taas on kesä ja se aika kun miesten grillausta kehutaan "ruoanlaittona" vaikka naiset ovat tehneet kaiken työn
Salaatti ja patonki ja kattaukset kaikki naisen tekoja. Mies vain kääntää lihaa lämmön päällä.
Kommentit (36)
Meillä taas ei grillata, kun kaikki tahtoo ihan eri ruuat grillistä. Kalaa, maissia on oltava joka kerta jne. ei kiinnosta ruveta rehkimään 10 erilaisen paistoajan kanssa, aina joku palaa. Itse olen ainoa joka suostuu joskus vaihtelemaan niitä omia grillattavia.
Vierailija kirjoitti:
Vai vielä patonkia ei hyvää päivää.
Ap sanoo tehneensä kaiken työn kun laittaa patongin pöytään.
Meillä mies myös putsaa grillin lopuksi ja alussa maustaa ne pihvit. Salaattia ja patonkia ei tehdä itse vaan ostetaan kaupasta valmiina joku perunasalaatti. Minä viipaloin kesäkurpitsat. Ehkä vielä toisenkin kerran tänä vuonna grillataan.
Jos minä grillaan niin hameväellä ei todellakaan ole mitään asiaa tulla sotkemaan. En anna edes salaattiaineksia pilkkoa jos ei ole aivan pakko, kun menee kuitenkin väärin. Puhumattakaan vaativimmista lisukkeista jotka pitää aktiivisesti valmistaa ja aikatauluttaa lihojen tms. kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et grillaa itse ja laita ukkoasi hoitamaan muut hommat? Ihan itse olet valinnut marttyyrin roolin.
Minä olen yrittänyt tätä. Seurauksena se, että mitään ei ollut valmiina, kun grilli oli kuumana. Itse sitten jouduin kaiken laittamaan, ja keräämään välineet ja grillattavat grillauspaikalle. Syötiin vain sitä, mitä grillasin. Ei ollut mies laittanut mitään muuta. Kysyi vielä, miksi ei ole sitä ja miksi ei ole tätä.
Mies grillaa, niin alkaa huuto siinä kohtaa, kun tajuaa, että pitäisi olla joku, mihin nostaa ne grillatut ruoat sieltä grillistä.
Nainen grillaa: Voi hyvin käydä hakemassa sisältä unohtuneita työvälineitä, valmistella grillattavia jne.
Mies grillaa: Ei voi irrottaa katsettaan siitä grillistä, ettei koko tontti syty palamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et grillaa itse ja laita ukkoasi hoitamaan muut hommat? Ihan itse olet valinnut marttyyrin roolin.
Minä olen yrittänyt tätä. Seurauksena se, että mitään ei ollut valmiina, kun grilli oli kuumana. Itse sitten jouduin kaiken laittamaan, ja keräämään välineet ja grillattavat grillauspaikalle. Syötiin vain sitä, mitä grillasin. Ei ollut mies laittanut mitään muuta. Kysyi vielä, miksi ei ole sitä ja miksi ei ole tätä.
Mies grillaa, niin alkaa huuto siinä kohtaa, kun tajuaa, että pitäisi olla joku, mihin nostaa ne grillatut ruoat sieltä grillistä.
Nainen grillaa: Voi hyvin käydä hakemassa sisältä unohtuneita työvälineitä, valmistella grillattavia jne.
Mies grillaa: Ei voi irrottaa katsettaan siitä grillistä, ettei koko tontti syty palamaan.
Miksi sitten olet miehen kanssa jos se on noin kamalaa? Jätä se mies ja etsi jostain joku lepakko jonka kanssa tamppaat sitten mattoja onnellisena elämäsi loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän juuri kuuluu tehdäkin. Grillistä saa kaiken tarpeellisen. Ruohoa voi syödä sitten muina päivinä.
Parasta viihdettä nämä sivut kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten olet miehen kanssa jos se on noin kamalaa? Jätä se mies ja etsi jostain joku lepakko jonka kanssa tamppaat sitten mattoja onnellisena elämäsi loppuun asti.
Mielenkiintoinen konsepti elämälle kieltämättä:
- etsi idiootti
- nai se ja perusta perhe
- elä sen kaa 20 vuotta
- kitise idiootin tekemisistä vauvapalstalle päivittäin sesongin mukaan vuodesta toiseen uudelleen
- älä vaan opi mitään
- yleistä rankasti miehet sitä ja naiset tätä
- kuole ja katsele vielä uudelleen koko filminauhallinen idioottia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen konsepti elämälle kieltämättä:
- etsi idiootti
- nai se ja perusta perhe
- elä sen kaa 20 vuotta
- kitise idiootin tekemisistä vauvapalstalle päivittäin sesongin mukaan vuodesta toiseen uudelleen
- älä vaan opi mitään
- yleistä rankasti miehet sitä ja naiset tätä
- kuole ja katsele vielä uudelleen koko filminauhallinen idioottia
Joo on kyllä melkoinen elämäntapaintiaani, joka tuota skriptiä ihan tietoisesti seuraa. Vaan siltä tämä kanssasisarten meininki täällä tosiaan välillä vaikuttaa, että se itse valittu elämä ja puoliso varsinkin on jotain ihan ultimaattista schaissea. Uhriudutaan jopa siitä, että mies grillaa kotonaan :D
Minä grillaan läpi vuoden sisällä, etenkin talvella. Kuumimpaan kesäaikaan en kovinkaan useasti. Ei grillauksen tarvitse mikään väline- ja urheilulaji olla, ruokaa siinä tehdään tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä grillaan vain minä ja olen nainen.
Uskotaan...ja olet olosuteiden pakosta myös yh? ja ruma kuin perkele.
Meillä vaimo grillaa ja usein muuta kuin lihaa tai liha on vain yksi tarjolla olevista. Teki myös salaatit yms ja minä olin ainoastaan käynyt kaupassa edellisenä päivänä. Minä tein sillä aikaa kasvimaalla töitä kun ruoka valmistui.
No, meillä kaikki tykkää salaatista. Kuin myös grillaamisesta.