Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako seksistä kiittää?

Vierailija
10.06.2023 |

15-vanhana luin seksinovellin jossa vanhempi nainen "opetti" nuorta poikaa. Lopuksi poika kiitti seksistä.

Kommenttiosiossa luki jotain tyyliin "Opetuksesta voit kiittää mutta seksistä ei koskaan."

On jäänyt mieleen, eikä ole tosiaan tullut kiitettyä.
Mutta miksi ei saisi? Kyllähän mistä tahansa yhteisestä toiminnasta voi kiittää, vaikka molemmat olisivatkin vapaaehtoisesti mukana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohteliaasti kiittänyt sekundaarista partneria.

Oman puolison kanssa ei kiitoksia sanota sen kummemmin.

Vierailija
2/9 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitelen miestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä pääsin tanssiravintolasta puolitutun rouvan kotiin illalla (aviomies Afrikassa työreissulla). Asiat etenivät ns. normaalisti eli alettiin valmistautua loppupeleihin. Homma pysähtyi ja finaali estyi kun rouva sanoi: "Kai laitat aamulla kukkia". Mitäpä miespolo ei olisi luvannut - ja touhu alkoikin edetä kauniisti. Lepotauon jälkeen toinenkin kerta onnistui. Varhain aamulla kumppani nukkui sikeästi ja poistuin vaivihkaa: kai vähän nolotti ja hävetti. Töihin piti mennä vaikka väsytti. Puhelin soi ennen puolta päivää ja virkeä rouva kysyi: "Missäs ne kukat viipyvät". Selittelin kiireitä tms. enkä lähettänyt.

Minun, nuoren miehen huonoa käytöstä. Tällä elämänkokemuksella olisin lähettänyt, olihan kyseessä vaihtokauppa. 

Vierailija
4/9 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitusta ja viinasta ei kiitellä!

Vierailija
5/9 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitusta ja viinasta ei kiitellä!

Armotonta folklorea eli kansanperinnettä.

Tämä on perussuomalaisuutta syvimmillään :)

M48

Vierailija
6/9 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuus pitäis kuulua ihmisen perus-

luonteeseen ! Miksi ei seksistä voi kiittää ja

mainita kuinka mukavaa oli jne.

Vierailija
7/9 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena miehenä pääsin tanssiravintolasta puolitutun rouvan kotiin illalla (aviomies Afrikassa työreissulla). Asiat etenivät ns. normaalisti eli alettiin valmistautua loppupeleihin. Homma pysähtyi ja finaali estyi kun rouva sanoi: "Kai laitat aamulla kukkia". Mitäpä miespolo ei olisi luvannut - ja touhu alkoikin edetä kauniisti. Lepotauon jälkeen toinenkin kerta onnistui. Varhain aamulla kumppani nukkui sikeästi ja poistuin vaivihkaa: kai vähän nolotti ja hävetti. Töihin piti mennä vaikka väsytti. Puhelin soi ennen puolta päivää ja virkeä rouva kysyi: "Missäs ne kukat viipyvät". Selittelin kiireitä tms. enkä lähettänyt.

Minun, nuoren miehen huonoa käytöstä. Tällä elämänkokemuksella olisin lähettänyt, olihan kyseessä vaihtokauppa. 

Vaihtokauppa? Eli pieleen meni, nainen ei saanut mitään, edes kukkia..

Vierailija
8/9 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehunut vaimoni ja kiittänyt koko ikäni seksistä. Kehunut hänen pilluaan, herkkupeppuaan ja uskomattomia orgasmejaan. Vaimono on tiennyt aina, että rakastan niitä ja vaimoani. Ei ole hänellä seksihalut hiipuneet, ennemmin lisääntyneet.

Vierailija
9/9 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiselle pidä heti seksin jälkee selkäänsä

kääntää ja ruveta kuorsaammaan. Se lienee

niitä miesten tökerimpi tekoja. Mies kyllä

orkkunsa saatuaan käy raukeaksi eikä jaksais

muuta, mutta itse ainakin hyväilen vaimoni

kasvoja ja hiuksia , suukottelen , ym vaikka

hän siinä vain rentona makoilee omien