Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koskaan nainen ei ole kiinnostunut kun minua kiinnostaa, ja sitten taas miksi aina ne minulle epäkiinnostavat kiinnostuvat minusta?

Vierailija
09.06.2023 |

Tämä alkaa tuntua jo ihan kaavalta...Miten olette rikkoneet tällaisen limbon?

M34

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä etsit naisia?

Vierailija
2/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat myös pyydystää. Epätoivo näkyy miehestä kauas ja jos mies on liian innokas, naista ei kiinnosta.

Kunnon alfa osaa olla sopivan välinpitämätön, joten nainen joutuu laittamaan kaiken peliin.

Vaarana on se, että alfa kesyyntyy ja hurmaantuu naisesta liikaa, jolloin nainen menettää mielenkiintonsa.

Fiksuinta on olla siis välinpitämätön hulivilipaska, joka ei sitoudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kiinnostunut liian tasokkaista naisista

Vierailija
4/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki käteen, pahvi

Vierailija
5/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on lopputulos, kun kaikki yrittävät yli oman tasoistaan miestä/naista.

Vierailija
6/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas nainen pysyy sinkkuna. Ainoastaan epätoivoiset naiset itkee sinkkuuttaan Tiktokissa ja podcast lähetyksissä.

Vierailija
7/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha suomalainen sananlasku: Millainen syötti, sellainen saalis.

Vierailija
8/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota sanotaan tasokäyttäytymiseksi. Annat epäkiinnostaville naisille hienovaraisia signaaleja, että pidät itseäsi heitä tasokkaampana. Olet seurassaan rento, etkä pelkää menetystä. Tasokkaampien naisten kanssa annat signaaleja, että olet heikompitasoinen, et osaa rentoutua ja olla parempi itsesi.

Vierailija
9/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi olet kiinnostunut vääräntasoisista naisista. Yleisesti ottaen ihmiset kiinnostuvat 'omantasoisistaan', mutta jostain syystä sinä haluat parempaa eikä itseäsi vastaava kelpaa. Koska suurin osa kaikista muista kiinnostuu ihmisistä jotka ovat lähellä heidän omaa tasoaan, voit päätellä oman tasosi niistä naisista jotka lähestyvät sinua.

Vierailija
10/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi olet kiinnostunut vääräntasoisista naisista. Yleisesti ottaen ihmiset kiinnostuvat 'omantasoisistaan', mutta jostain syystä sinä haluat parempaa eikä itseäsi vastaava kelpaa. Koska suurin osa kaikista muista kiinnostuu ihmisistä jotka ovat lähellä heidän omaa tasoaan, voit päätellä oman tasosi niistä naisista jotka lähestyvät sinua.

Tai sitten hän ei ole vain kohdannut sitä oikeaa, jonka kanssa asiat natsaavat hyvin. Itse olin häntä reilusti vanhempi, kun kohtasin oman kultani.

Vierailija
11/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet itsestäsi liikoja. Koita kiinnostua niistä jotka kiinnostuu sinusta. Niin se naisillakin toimii jos haluaa seurustella.

Vierailija
12/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska naisella voi olla naisellisen miehekkäästi kivekset nykyään ja miehillä vastaavasti

munasarjat miehekkään naisellisesti roikkumassa pusseissa.

ei puutu kuin 20 cm klitoris millä voi tyydyttää kumppaninsa

oli se mies nainen tai vaikkapa tiiliskivi

Vierailija
13/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Ainoa nainen, joka oli kiinnostunut minusta oli sellainen, jonka kanssa loppujen lopuksi ei ollut mitään yhteistä ja treffit olivat tylsimmät.

Vierailija
14/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä ollaan. Lähtisin kokeilmaan tuota välinpitämättömämpää asennetta, mistä joku aikaisemmassa viestissä kirjoittaakin. Todennäköisesti nämä sinua kiinnostavat naiset ovat saaneet myös monilta muilta miehiltä huomiota ja siksi sellainen ei heitä enää niin paljon sytytytä. Ns. neutraali suhtautuminen voi ylllättää.

Vierailija
15/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiinnostuu pääasiassa vain 55-70 vuotiaat miehet. Myös 45+ ikäisille kelpaisin kyllä rakastajattareksi. Mutta kuka nyt varattua miestä haluaa.

N35

Vierailija
16/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität liian tasokkaita naisia.

Sama se on toisinpäinkin, kun monesta naisesta tuntuu ihan samalta.

Vierailija
17/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena en koskaan saa miestä, josta olen kiinnostunut. Saan vain miehiä, joista en välitä lainkaan. En voi olla olla ruman miehen kanssa, haluan komean miehen, vaikka itse olen lihava ja mitättömän näköinen. Joten olen yksin.

Vierailija
18/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kaikki haluavat hyvännäköisen kumppanin. Ongelma on se, että rumat kuvittelevat saavansa itseään paremmannäköisiä kumppaneita, vaikka oma taso ei riitä. Pitäisi olla rehellinen itselleen ja hyväksyä oma tasonsa, eikä kurkotella liian korkealle.

Vierailija
19/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sä olet tottunut siihen, että (rumat) naiset piirittävät sua, joten et panosta lainkaan siihen, että saisit näitä parempia naisia. Sulla ei ole motia. Joten vedäpä vaan käteen tai opettele hurmaamaan.

Vierailija
20/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua perässävedettävää, jolta kuolaaja vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän