Montako wc-paperia laitat pönttöön estämään molskahdusta? Elämme kovia aikoja ja jostain on tingittävä
Olen hieman vähentänyt, mutta edelleen laitan 6-10 paperia.
Kommentit (53)
Ei ne isot jöötit yleenä loiskauta mutta ne pienemmät kakkarat kyllä loiskauttaa ärsyttävästi.
Mulla on semmoinen keittiö reikäkauha millä kaappaan kikkareet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmoinen keittiö reikäkauha millä kaappaan kikkareet.
Vauhdista? Olet varsin nopea ja notkea!
Paskon metsässä. Eipä tarvitse vettäkään tuhlata ja paperi maatuu.
Tee toimitus lattialle ja nouki sieltä pönttöön. Tai sitten yksi tai kaksi paperia käteen, jolla koppaat tuotoksen kun se vapautuu takapuolesta ja lasket sen hallitusti pönttöön.
Asun yksin joten 0, koska naapuria en sääli jos sinne asti kuuluu.
Me opeteltiin perheen kanssa ulostamaan muovipussiin talvella kun oli sähkögriisi, ja edelleen mies pitää poikkeustilalippua yllä, joten vesivessaan ei olla vielä päästy sitten viime kesän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia pytoneita sun anuksesta oikein plopsahtelee!?
Eipä se koko sitä ratkaise molskahtaako.
Se on taitolaji, joka riippuu sulkijalihasten kunnosta. Löystyneestä lortsahtaa hallitsemattomasti.
Mulla on niin kuohkea kakka, että aina katkeilee keskeltä.
Kannattaa tavoitella kauniin symmetristä yhtenäistä kiekuraa pöntön pohjalle. Taitavimmat saavat pursotettua Hannunvaakunan. Tarvitset ehdottomasti lisää kuitua!
Sitä kun ihminen vanhenee ja muuttuu muuttuvat pursotuksetkin. Teininä pursotin HIM-yhtyeen heartagramia ja nykyään esim. Volksvagenin logoa. Kokeilenkin tuota hannunvaakunaa seuraavaksi, on hyvä välillä mennä mukavuusalueen ulkopuolelle.
-eri
Keräilen flunssa ja allergia aikana kertyneet talouspaperi niistämispaperit muovipussiin, revin kaksi arkkia pönttöön pienemmäksi silpuksi ettei tukkea putkia, mutta riittää loiskahduksen estoon.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole ainoatakaan laittanut. Miksi laittaisin?
Eihän nainen käy vessassa niin että joku voi kuulla hänen kakkivan tai pissivän. Edes kotonaan. En laita paperia pönttöön.
Käytän sanomalehteä niin kuin entisaikaan.Kaikki retrohan on muotia t:Hesalainen.
En ole ikinä laittanut eikä silti ole tullut "loiskahdusta" edes silloin, kun on tullut normaalia kovempi uloste.
Vierailija kirjoitti:
Laitan yhden kokonaisen Soft Embo-rullan.
jos pökäle menee siitä reiästä, tulee jättiplumps
Vierailija kirjoitti:
Käytän sanomalehteä niin kuin entisaikaan.Kaikki retrohan on muotia t:Hesalainen.
minä desinfioin retrosti pytyn ddt:llä. sumutan sillä myös koko vessan
montako kertaa ap on joutunut tilaamaan virmärin avaajat liiallisen paperin tunkemisen takia pyttyyn ... ettei molskahda
Vierailija kirjoitti:
montako kertaa ap on joutunut tilaamaan virmärin avaajat liiallisen paperin tunkemisen takia pyttyyn ... ettei molskahda
*viemärin pitolla, kihoissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*viemärin pitolla, kihoissa
*viemärin, piti olla, kissa avusti kirjoittamisessa innolla, sori siitä
Eikö ole enää muuta keskusteltavaa. Moukat.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen vessapaperi on niin haperoa, että ehkä ei kertaakaan. Meinaa hajota jo kädessä.
Tämä on oikeasti päivän kiinnostavin keskustelu.