Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tunteneet henkilöitä, jotka eivät koko ikänään olleet minkäänlaisessa parisuhteessa?

Vierailija
09.06.2023 |

Millaisia nämä henkilöt olivat?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen lisäkseni vain yhden toisen ja ollaanhan me aika lailla sellaisia "outoja", sosiaalisesti vähän köppösiä eikä tyylillisestikään osata oikein panostaa. Minä sentään pääsin vanhempien nurkista pois mutta hän asuu vieläkin vanhemmillaan viisikymppisenä.

Vierailija
2/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen lisäkseni vain yhden toisen ja ollaanhan me aika lailla sellaisia "outoja", sosiaalisesti vähän köppösiä eikä tyylillisestikään osata oikein panostaa. Minä sentään pääsin vanhempien nurkista pois mutta hän asuu vieläkin vanhemmillaan viisikymppisenä.

Mies vai nainen? Onko mitään tutkintoa tai ajokorttia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen.

Ovat selkeästi keskimääräistä vähemmän viehättäviä ulkonäöltään.

Vierailija
4/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin 30vuotiaaksi asti ikisinkku. Sosiaalisesti vammainen, ujo, hiljainen, sulkeutunut. Äiti joutui tehdä asioita puolestani. Onneksi tapasin sitten miehen netissä

Vierailija
5/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, ikisinkkujen mollauslanka tällein perjantaina. Eikös teillä ole parempaa tekemistä?

Vierailija
6/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni. Masentuneita ja syrjäytyneitä.

Vierailija
7/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vai nainen? Onko mitään tutkintoa tai ajokorttia?

Mies ja ihan autolla työssäkäyvä on muuten ja harrastaa mm. paljon eräilyä. Mutta joku sellainen parisuhteeseen tarvittava juttu vaan puuttuu.

Vierailija
8/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden miehen ja hänellä on näkö niin huono että varmaan sentin paksuisia rillejä joutuu pitää. Eräs kerta firman pikkujouluihin oli panostanut vähän kuin jostain 80-luvun suomi-filmistä ja oli kunnon liimat jakauksineen iskenyt päähänsä, ajatteli kai olevansa tyylikäs ja naisia vetävä

Vierailija
9/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, minä. Pahasti traumatisoitunut, en kykene läheisiin ihmissuhteisiin.

Vierailija
10/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kuuskymppinen mies.

Ollut hyväpalkkaisessa työssä joten on omaisuutta ja varallisuutta.

Olisi halunnut perheen mutta sosiaalisesti kömpelö eikä oikein saa mitään aikaiseksi.

Ulkonäkö ihan ok, vaatteisiin ei panosta.

Vierailija
11/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään, mutta ei parisuhde määritä ihmistä tai sinkkuelämä tee toisesta "oudon"

Vierailija
12/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut useita tällaisia ihmisiä elämäni aikana. Pääsääntöisesti ovat olleet aika rumia ja/tai poikkeuksellisen introverttejä persoonia.

Vierailija
13/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tunnen.

Minä olen keskimääräistä paljonkin viehättävämpi, mutta en vaan ole parisuhteeseen päätynyt

M

Vierailija
14/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, on topakka, itsenäinen ihminen, joka on omistautunut ammatilleen, tekee parhaillaan väitöskirjaa.

Vierailija
15/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma enoni, joka on nyt jo yli kuusikymmentä. Jäi vähän äitinsä tossun alle. Nyt tosin asuu jo omillaan. Kova haaveilemaan ja käsittääkseni toivoi löytävänsä rakkauden kuten elokuvissa, että törmätään kaupassa ja kerubit lentelevät ympärillä. Todellisuudessa suurin osa ihmisistä joutuu näkemään vähän enemmän vaivaa löytääkseen parisuhteen ja tämän kaltaiset tapaukset ovat äärimmäisen harvinaisia.

Sitten on yksi lähes nelikymppinen nainen. Korkeastikoulutettu, hyvässä työssä ja sosiaalinen. Hänellä on aika kovat vaatimukset kumppanille (ja miksi ei saisi ollakin) ja panostaa paljon työhönsä sekä lemmikkeihinsä. Lisäksi on elänyt vaikeita aikoja ja sairastanut muun muassa burn outin.

Toki tiedän myös useamman näitä maalla asuvia peräkamaripoikia ja -tyttöjä, jotka ovat jo vanhuksia. Heillä varmaan syynä on ollut jumahtaminen tuttuun ja turvalliseen ja lopulta sosiaalisten piirien kaventuminen.

Vierailija
16/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olin 30vuotiaaksi asti ikisinkku. Sosiaalisesti vammainen, ujo, hiljainen, sulkeutunut. Äiti joutui tehdä asioita puolestani. Onneksi tapasin sitten miehen netissä

Täällä kaltaisesi, etenkin kaikki puhumista vaativa on ongelma. Mutta tapasin myös netissä miehen, hyvä me!

Vierailija
17/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tunnen.

Minä olen keskimääräistä paljonkin viehättävämpi, mutta en vaan ole parisuhteeseen päätynyt

M

Epäilen tätä vahvasti. Kyllä yleensä hyvännäköinen ihminen menee aika nopeasti "kaupaksi", olettaen että sinulla ei ole mitään aivan valtavia mt-ongelmia, jotka näkyvät päälle päin.

Vierailija
18/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma enoni, joka on nyt jo yli kuusikymmentä. Jäi vähän äitinsä tossun alle. Nyt tosin asuu jo omillaan. Kova haaveilemaan ja käsittääkseni toivoi löytävänsä rakkauden kuten elokuvissa, että törmätään kaupassa ja kerubit lentelevät ympärillä. Todellisuudessa suurin osa ihmisistä joutuu näkemään vähän enemmän vaivaa löytääkseen parisuhteen ja tämän kaltaiset tapaukset ovat äärimmäisen harvinaisia.

Sitten on yksi lähes nelikymppinen nainen. Korkeastikoulutettu, hyvässä työssä ja sosiaalinen. Hänellä on aika kovat vaatimukset kumppanille (ja miksi ei saisi ollakin) ja panostaa paljon työhönsä sekä lemmikkeihinsä. Lisäksi on elänyt vaikeita aikoja ja sairastanut muun muassa burn outin.

Toki tiedän myös useamman näitä maalla asuvia peräkamaripoikia ja -tyttöjä, jotka ovat jo vanhuksia. Heillä varmaan syynä on ollut jumahtaminen tuttuun ja turvalliseen ja lopulta sosiaalisten piirien kaventuminen.

Netti tuli vasta ysärillä. Syrjäisimpiin kolkkiin pitkälti 2000-luvun puolella. Mun vanhemmat tapas paikallislehden henkilökohtaista palstalla.

Vierailija
19/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden miehen, pitkä ja komea, sellainen pilke silmäkulmassa, viaton huumori. Ilmeni että oli fanaattinen uskovainen. Tavallaan sääli sillä olisi aviomies matskua.

Vierailija
20/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tunnen.

M

Omasta mielestäänhän jokainen on viehättävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän