Oletteko tunteneet henkilöitä, jotka eivät koko ikänään olleet minkäänlaisessa parisuhteessa?
Kommentit (47)
En ihan, mutta tunnen kyllä naisen joka oli sinkku reippaasti kolmekymppiseksi ennen kuin löysi ensimmäisen seurustelukumppaninsa. Hän oli sosiaalinen ja menevä, ei siinä mitään. Luulen että syy oli enemmän tai vähemmän uskonnollisessa taustassa, ja on todennäköisesti etsinyt heti alusta alkaen vakavaa loppuelämän suhdetta.
No eihän se ensimmäinen kestänyt sittenkään, mutta löysi sittemmin toisen jonka kanssa ovat olleet jo useamman vuoden onnellisia yhdessä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tunnen.
Ovat selkeästi keskimääräistä vähemmän viehättäviä ulkonäöltään.
Minä olen keskimääräistä paljonkin viehättävämpi, mutta en vaan ole parisuhteeseen päätynyt
M
Epäilen tätä vahvasti. Kyllä yleensä hyvännäköinen ihminen menee aika nopeasti "kaupaksi", olettaen että sinulla ei ole mitään aivan valtavia mt-ongelmia, jotka näkyvät päälle päin.
On itse asiassa ongelmia, mutta eivät ne päälle päin näy. Käyn kuntosalilla, olen normaalipainoinen ja hyväryhtinen ja pukeudun normaalisti. Naiset katsovat monesti pitkään. En vaan pysty muodostamaan tunnesuhteita ihmisiin. Minulla on vain yksi kaveri. Hän on nainen, joka on rakastunut minuun.
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tunnen.
Minä olen keskimääräistä paljonkin viehättävämpi, mutta en vaan ole parisuhteeseen päätynyt
M
Epäilen tätä vahvasti. Kyllä yleensä hyvännäköinen ihminen menee aika nopeasti "kaupaksi", olettaen että sinulla ei ole mitään aivan valtavia mt-ongelmia, jotka näkyvät päälle päin.
On itse asiassa ongelmia, mutta eivät ne päälle päin näy. Käyn kuntosalilla, olen normaalipainoinen ja hyväryhtinen ja pukeudun normaalisti. Naiset katsovat monesti pitkään. En vaan pysty muodostamaan tunnesuhteita ihmisiin. Minulla on vain yksi kaveri. Hän on nainen, joka on rakastunut minuun.
-sama
Ymmärrän hyvin.
Moni ei usko että työnnän välillä naisia pois kun he tekevät aloitteita ym. Syynä että näen elämänarvojen eroavan rajusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tunnen.
M
Tänä päivänä moraali lasketaan mt-ongelmaksi.
En tunne yhtäkään hyvännäköistä ihmistä jolla olisi ollut mitään ongelmia saada seuraa.
Tunnen hyvännäköisiä ihmisiä jotka ovat erittäin hienoja ja korkean moraalin omaavia tyyppejä, ja tunnen hyvännäköisiä ihmisiä jotka aivan täysiä narsisteja ja muutenkin tosi p*skoja tyyppejä. Flaksi heillä kaikilla käy, ihan luonteesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen lisäkseni vain yhden toisen ja ollaanhan me aika lailla sellaisia "outoja", sosiaalisesti vähän köppösiä eikä tyylillisestikään osata oikein panostaa. Minä sentään pääsin vanhempien nurkista pois mutta hän asuu vieläkin vanhemmillaan viisikymppisenä.
Mies vai nainen? Onko mitään tutkintoa tai ajokorttia?
Mies ja ihan autolla työssäkäyvä on muuten ja harrastaa mm. paljon eräilyä. Mutta joku sellainen parisuhteeseen tarvittava juttu vaan puuttuu.
inhottavaa pistelaskun tuntua.
-auto
-työ
-eräilyä
silti yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tunnen.
M
En tunne yhtäkään hyvännäköistä ihmistä jolla olisi ollut mitään ongelmia saada seuraa.
Tunnen hyvännäköisiä ihmisiä jotka ovat erittäin hienoja ja korkean moraalin omaavia tyyppejä, ja tunnen hyvännäköisiä ihmisiä jotka aivan täysiä narsisteja ja muutenkin tosi p*skoja tyyppejä. Flaksi heillä kaikilla käy, ihan luonteesta riippumatta.
Millaisia sitten ovat vähemmän hyvännäköiset ihmiset? Eivätkö he ole kumpiakaan noista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tunnen.
M
Et tietenkään tunne, koska ne hyvännäköiset, joilla ei ole seuraa, ovat aina yksin. Et voi tutustua heihin mitenkään.
Minä ja yksi kaverini. Kaveri on vähän sellainen hetkessä elävä ikuinen poikamies, jolle kyllä olisi ottajansa, mutta ei tahdo sitoutua yhteen naiseen. Itse taas olen hyvin päinvastainen luonne ja olen etsinyt tositarkoituksella viimeiset 15 vuotta, mutta ei vain tärppää.
Koulukaverini, nyt 60+v. Äitinsä oli ilmeisesti katkeroitunut yh koska ei sallinut itselleen eikä tyttärelleen ketään, oli vain he ja koirat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tunnen.
M
Korkea moraali aiheuttaa niin paljon arki ongelmia että sen omaava kyllä hakeutuu psykiatriseen hoitoon.
Näillä tuntemillasi on todennäköisesti sama moraali taso kuin sinulla.
Näköjään joidenkin on hyvin vaikea uskoa, että voi olla HYVIN viehättäviä ihmisiä, jotka ovat niin täysin introverttejä, että kaikki seurustelu on kauhistus.
Joutuvat suunnilleen potkimaan muita tieltään, koska halu olla yksin ja päättää omista asioista vie voiton kaikesta muusta, mutta luonne ei näy päälle päin.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään joidenkin on hyvin vaikea uskoa, että voi olla HYVIN viehättäviä ihmisiä, jotka ovat niin täysin introverttejä, että kaikki seurustelu on kauhistus.
Joutuvat suunnilleen potkimaan muita tieltään, koska halu olla yksin ja päättää omista asioista vie voiton kaikesta muusta, mutta luonne ei näy päälle päin.
Toki sellaisia ihmisiä voi olla, mutta he ovat aivan äärimmäisen harvinaisia. Pääsääntöisesti hyvännäköinen ihminen pariutuu kyllä, jos vaan itse siis haluaa.
Todettakoon, että tunnen toki itsekin yhden ihan kauniin naisen, joka on diagnosoitu autisti. Hänellä on vaikeuksia löytää kumppania, vaikka näyttääkin hyvältä.
Eihän tuommoista asiaa voi tietää ellei henkilö ole itse kertonut. Ei kaikki jaa muille parisuhdevirityksistään.
Mitä väliä onko vai eikö ole ollut? Kaikkien ei tarvitse elää tätä elämää saman muotin mukaan ja eikös se ole kuitenkin tärkeintä, että on itse elämäänsä tyytyväinen? Se ettei henkilö ole parisuhteessa ei välttämättä tarkoita sitäkään ettei hänellä olisi seksielämää.
Kristillisissä piireissä on paljon tällaisia naisia. Ovat usein korkeakoulutettuja, kauniitakin moni. Mutta jos haluavat löytää puolison omista uskovista piireistä, se on vaikeaa, koska miehiä on selvästi vähemmän kuin naisia. Ja moni haluaa.
Tiedän montakin: minä itse, siskoni, enoni, pari serkkua, paras kaverini, muutama naapuri jne.
Kaikki on ihan tavallisia ja normaaleja ihmisiä. Kaikkia yhdistää se että ei ole tavannut "sitä oikeaa" ja on mieluummin yksin kuin ihan jonkun random tyypin kanssa. Jokainen arvostaa omaa vapauttaan elää ja tehdä mitä haluaa. Kun ei halua lapsia tai perhettä niin yksin eläminen on ihan hyvä vaihtoehto.
Tunnen itseni. Ihan hyvin menee. On hyvä työpaikka, oma asunto, autot jne, ystäviä, kavereita harrastuksia ja kaikkea. Suku epäilee kaappihomoksi. Tuntemattomat olettavat, että tottakai on vaimo ja lapsia.
Asia suretti ehkä sinne kolmekymppiseksi asti. Nyt kun 40 lähestyy, niin asian on oppinut hyväksymään. Tuskin tässä ainakaan yhdessä tullaan enää ikinä kenenkään kanssa asumaan. Sen verran tottunut omaan tupaan ja lupaan.
Ei siinä tarvitse isoa vikaa olla, että jää yksin. Jos minkäänlaista vikaa.