Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tunteneet henkilöitä, jotka eivät koko ikänään olleet minkäänlaisessa parisuhteessa?

Vierailija
09.06.2023 |

Millaisia nämä henkilöt olivat?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itseni. Syy parisuhteettomuuteeni on ihan se, että on hirveän mukava nauttia monien miesten mielenkiinnosta. Se jäisi pois, jos päätyisin esimerkiksi avioliittoon. Muutenkaan en haaveile perhe-elämästä, vaan siitä, että saan toteuttaa täysillä itseäni.

Vierailija
42/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukava tyyppi, mutta melko erakkoluonne. Hän on ihan seurallinen kun sille päälle sattuu mutta ei varsinaisesti kaipaa ihmisiä ympärilleen vaan viihtyy paljon yksin. Rutiineihinsa kangistunut eikä halua poiketa niistä yhtään, ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika monta, niin vanhojapiikoja kuin vanhojapoikia kuten heitä siihen aikaan nimitettiin. Olivat sen verran minua vanhempia, että en tietenkään voi tietää heidän nuoruusaikaisista parisuhteistaan.

Mutta onhan noita paljonkin aivan tavallisia aikuisia ihmisiä nykyäänkin.

Vierailija
44/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hyvin kaksi.

Toinen on rakkain lapsuudenystäväni. Elämännälkäinen, seikkailunhaluinen, niin hemmetin karismaattinen että kaikki rakastuvat häneen, ja tästä koituukin aina draamaa. Aivan ihana ihminen, mitään muuta pahaa sanottavaa en hänestä keksi kuin sen, että hirveän sotkuinen :D Mutta lapsuudenajan äitisuhde on kyllä aiheuttanut sellaiset sitoutumisongelmat että ei, en usko hänen koskaan olevan kykenevä sitoutumaan. Kyse +30v ihmisestä

Toinen on ns. "väkisin"/säälistä mukanani roikkuva, sosiaalisesti todella vaikea ihminen. Hänen tarinankerrontansa on äärimmäisen vaikeaa ja raskasta, hänen kerronnassaan ei vaan kykene pysymään mukana - hän keskustelee, kuin keskustelukumppani olisi hänen päänsä sisällä eikä yhtään selitä tai avaa ajatuksiaan. Jos olemme yhdessä jossain ja seuraamme liittyy tuntemattomia tai puolituttuja, kysytään minulta, kuinka paljon tämä henkilö on juonut - vaikka hän olisi täysin selvinpäin. Tiedän, että ulkonäköön tarttuminen on säälittävää, mutta hän on noin 120-kiloinen ja 160-senttinen, mutta havittelee unelmakumppanikseen parimetristä Yhdysvaltalaista jääkiekkoilijaa. En siis liioittele; tämä on se, mitä hän etsii. Selasin hänen kanssaan kerran Tinderiä, ja hän hylkäsi yhden erittäin komean miesehdokkaan, koska tämän nimi oli Paavo. Ei kestänyt ajatusta tällaisesta. Ikää +35

Vierailija
45/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 45v vanhapoika. Olen sen verran hiljainen ja epäsosiaalinen, että en vain osaa iskeä naista.

Toki olen kokeillut nettideittejä, mutta eihän naiset kiinnostu hiljaisesta (=tylsästä) miehestä.

En ole koskaan pitänyt naista edes kädestä kiinni, mikä sinällään aika uskomatonta.

Vierailija
46/47 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Heitä yhdistää se, että eivät ole olleet kiinnostuneita parisuhteista. Ovat eläneet niin vahvasti omaa elämäänsä eivätkä ole kaivanneet elämäänsä yhtään ketään. Moni heistä on viettänyt elämänsä matkustellen tai asuen pitemmän pätkän ulkomailla. Naisia kaikki. Eivät mitään onnettomia vanhoja piikoja vaan sinkkuus on ollut oma valinta.

Vierailija
47/47 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän