Miten karkottaa stalkkeri kannoilta? Millainen ihminen edes vainoaa?
Kommentit (150)
Käännä valta-asetelma päälaelleen ja ala itse stalkkaamaan ja häiriköimään tätä stalkkeria. Eiköhän sen vallantunteen paisuttama pikku pili siitä pehmene.
Ennenvanhaan stalkkerille annettiin oikeen isänkädestä kylänmiesten toimesta.
Minä en ainakaan muuttaisi ikinä mihinkään jonkun pervon sian takia, asia hoidettaisiin muita teitä tarvittaessa, kaikki keinot on sallittuja vihassa ja rakkaudessa. Enkä tykkää jäädä toiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Käännä valta-asetelma päälaelleen ja ala itse stalkkaamaan ja häiriköimään tätä stalkkeria. Eiköhän sen vallantunteen paisuttama pikku pili siitä pehmene.
Joo. Soittele sille jotain pimeitä puheluita, spämmää ja laita jotain ihan sekapäistä postia postiluukusta. Tai laita joku isokokoinen tuttu puhuttelemaan sitä. Säikäytä se.
Tollanen piiloutuminen, pakeneminen ja välttely vaan innostaa sitä, plus oman elämän rajoittaminen jonkun hullun takia on ihan perssiistä.
Ap, se sinun stalkkeri voi olla vaikka kuin Jeffrey Dahmer :D Jos ei se stalkkaus lopu niin soittaisin kyl kytät.
Vierailija kirjoitti:
Ennenvanhaan stalkkerille annettiin oikeen isänkädestä kylänmiesten toimesta.
Höpsis. Kyllä ne kylän hikiset setämiehet tais itse stalkata niitä 14-v tyttöjä. Enintään joukkohakkasitte lavatansseissa jonkun kesämökkiläispojan kun sillä oli sininen paita tai oli käynyt pesulla eli oli siis homo.
Vierailija kirjoitti:
ootko tehnyt sillain tymästi intternetissä,, että kirjoitit tuhmia?
Vielä koittaa se päivä, kun kaikki viestit, lokitiedot eli "nettijäljet", moderoinnit ym. tutkitaan, myös sun 😊 ja se tehdään niin, että mitään ei jätetä välistä pois tai irroteta kokonaisuudesta ja asiayhteydestä jne. Jo loppuu sunkin va lehtelu sen jälkeen ja pääset va staamaan te oistasi 😁
Eikö sinun pitäisi tutustua siihen stalkkeriin, jos haluat tietää millainen ihminen hän on? Eihän me muut siihen osata vastata.
Vierailija kirjoitti:
Paljon tatuointeja naamaan, naaman tunkeminen kaikkialle someen, Tik Tok, täytetyt huulet, rinnat ja peppu ja sitten vielä ilmoittaa olevansa maksullinen ja seksi maksaa sen ja sen verran, varmasti karkottaa stalkkereita:)
Typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootko tehnyt sillain tymästi intternetissä,, että kirjoitit tuhmia?
Vielä koittaa se päivä, kun kaikki viestit, lokitiedot eli "nettijäljet", moderoinnit ym. tutkitaan, myös sun 😊 ja se tehdään niin, että mitään ei jätetä välistä pois tai irroteta kokonaisuudesta ja asiayhteydestä jne. Jo loppuu sunkin va lehtelu sen jälkeen ja pääset va staamaan te oistasi 😁
Se on hyvä niin ei tartte suunnitella minun palkkaamista valtiolle hallintoon kun en sinne muutenkaan halua.
Häh häh hää, mahtaa vtuttaa kun ei saakaan minusta poliitikkoa eikä hallintoon töihin, häh häh hää:)
Ala vainota sitä. Kävele sen perässä sydämen muotoinen suklaarasia kädessä, vihellä aina kun se kumartuu, tuijota pelottavasti ja lähetä sille 500 kissavideota päivässä.
Stalkkeri nauttii siitä että on pelottava, joten siitä pitää tehdä naurettava.
Stalkkeri karistaa vain kahdella keinolla, jotka on jo tässä ketjussa mainittu:
1) Pelko. Poliisi/Luja läheinen/ muu kunnioitusta herättävä tuttu asialle. Itse olet lempeä, jos hän on sinua alkanut stalkkaamaan. Harvemmin riivinrautoja stalkataan.
2) Piiloutuminen. Toinen kaupunki, yhteystietojen vaihtaminen yms. Rasittavaa, mutta jos ei vaihtoehto 1 ole mahdollinen, tämä jää vaihtoehdoksi.
No muistan yhden lehtiartikkelin jossa vuosia stalkkauksesta körsinyt nainen ei saanut poliisisltakaan apua, vaikka tiedossa oli stalkkaaja ja se että hän oli säännöllisesti mt-palveluihin sijoitettu skitsofreenikko. Ei kuulema ollut vaarallinen viranomaisen mukaan. Itse tuossa tilanteessa sanoisin stalkkaajalle, että hänen on murhattava poliisi (perheineen), jotta suostuisin puhumaan vähäsen. Tämähän ei olisi rikos ei rikokseen yllyttämistä, sillä kukaan turvallinen ihminen ei ikinä tekisi moista. Ja kyseinen stalkkaaja ei viranomaisen mukaan ole vaaraksi kenellekkään, koska saa olla vapaana ja stalkata ihmisiä. Toinen vaihtoehto on tunnustaa poliisille sanoneensa tämmöisen ehdon stalkkaajalle, vaikkeis se olisi totta. Saisi luultavasti vipinää viranomaisen pöksyihin.
Asuin tuossa lähialueella. Eräs nainen seuraili mua ja yritti ottaa kontaktia. Ilmeisesti kehittänyt pakkomielteen tai jotain. En ole vuoteen nähnyt, nyt tällä viikolla pari kertaa. Ilmeisesti päässyt hoidosta (tiedän että sillä on mt-ongelmia).
En tunne tyyppiä. Nyt seuraan mitä tulee tapahtumaan.
Noissa videoissa kyllä välittyy pakkomielteisyys. Itselle se on kamalampaa kuin päällekäyminen. Toinen on kuin musta aukko ei usko mitään kun on niin omissa maailmoissaan.
Vierailija kirjoitti:
No muistan yhden lehtiartikkelin jossa vuosia stalkkauksesta körsinyt nainen ei saanut poliisisltakaan apua, vaikka tiedossa oli stalkkaaja ja se että hän oli säännöllisesti mt-palveluihin sijoitettu skitsofreenikko. Ei kuulema ollut vaarallinen viranomaisen mukaan. Itse tuossa tilanteessa sanoisin stalkkaajalle, että hänen on murhattava poliisi (perheineen), jotta suostuisin puhumaan vähäsen. Tämähän ei olisi rikos ei rikokseen yllyttämistä, sillä kukaan turvallinen ihminen ei ikinä tekisi moista. Ja kyseinen stalkkaaja ei viranomaisen mukaan ole vaaraksi kenellekkään, koska saa olla vapaana ja stalkata ihmisiä. Toinen vaihtoehto on tunnustaa poliisille sanoneensa tämmöisen ehdon stalkkaajalle, vaikkeis se olisi totta. Saisi luultavasti vipinää viranomaisen pöksyihin.
Hyvä idis. Mun stalkkeri (nainen) on ilmeisesti m t -tapaus. Jos sanon sille että sen pitää todistaa että se on tosissaan tekemällä jotain todella typerää ja laitonta. Julkisella paikalla. Ja olisin paikalla ja kuvaisin tapahtuman facebookkiin youtubeen tiktokiin ja ties minne kun sitä tempauksensa jälkeen raahattaisiin poliisiautoon/ambulanssiin.
Tässä jotain apuja. En usko lähestymiskieltoon. Numero estoon tai vaihda numeroa, muuta jopa toiselle paikkakunnalle, älä kerro työpaikalla missä asut, äläkä jaa puhelin numeroa, ole terveesti itsekäs ja terveesti hieman varuillaan. Älä muutenkaan kerro esim just työpaikalla asioita, harrastuksia, koskaan et voi tietää kuka tuntee kenetkin. Laita osoitteesi salaiseksi. Varmista ettei henkilö seuraa sinua esim töistä. Jää pois bussista edellisellä pysäkillä jos mahdollista. Jos kävelet yksin pidä puhelin lähettyvillä. Anna itsestäsi häiritsijälle tylsä tai tympeä olemus. Pidä valesormusta sormessa.