Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten karkottaa stalkkeri kannoilta? Millainen ihminen edes vainoaa?

Vierailija
09.06.2023 |

Siinä se kysymys tulikin. Neuvoja tähän.

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan roiku ihastuksen perässä 1-5 vuotta,on selvää jos kohde ei ole n 0,5vuoden kuluessa kiinnostunut,ei nm ole myöhemminkään ! Onko miehet noin torveloita.?

Vierailija
142/150 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yks stalkkasi vuosia,heitteli kiviä ikkunaan aamuyöstä,soitteli usein ovikelloa,tuli työpaikan pihaan pyörällä pyörimään,tuli aamulla pimeällä talon nurkalta,aina yhtäaikaa kaupan ovella.No lopulta tuli jotain sönköttä,käskin suksia suohon,ei enää ahdistellut.Nyt karttaa minua,oli jossain hoidossa monta vuotta,eli jotain mielenterveys juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ensin ymmärtää että se on ihmissuhde koska siihen reagoi, vaikkakin tahtomattaan ja kielteisesti, sillä pääsee eroon kun pystyy poissulkemaan, jolloin jää merkityksettömäksi.

Niinhän ne pershäröt ajattelee, ei kokemusta oikeista suhteista, ei pysty. Oli tietysti vanhemmat, että mikähän meni tuolloin ehkä pieleen.

Vierailija
144/150 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua stalkkaa vanha eläkeläismies,tulee aina vastaan,jos menen töihin tai tulen töistä.Lenkillä aina tulee vastaan,kaupalla aina samaan aikaan,vaikka kävisin eriaikoina kaupassa.Olen itsekin nykyään eläkkeellä,on se kumma ettei ikäni suojele minua?On aina Ukko kyttäämässä,tuo on ahdistavaa.Mies tuli kesällä kävellen vastaan kireissä pyöräilyshortseissa,että etumus pullottii,tuo on seksuaalista  ahdistelua.Miksi ei lopeta?vai pitääkö ukolle huutaa julkisella paikalla ja sanoa suorat sanat.Ukon nimi on Reijo.Taidan kohta soittaa poliisille.

Julkisella paikalla, johon olet kutsunut muutaman hänen naapurin paikalle, jos ei vallan mammaakin saa.

Vierailija
145/150 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä ole sama juttu kuin r a iskauksessa. Ei mies siinä etsi seksiä, vaan vallan tunnetta.

Stalkkeri haluaa pelotella ja tuntea olevansa vallassa.

Ei siinä auta kuin poliisi, ja stalkkerin pelottelu.

Ei ole aina mies tai mikään entinen kumppani, minun vainoaja oli toinen nainen, huumeet liittyi kuvioon ilmeisesti, muutto ja aika auttoi asiassa.

Vierailija
146/150 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä ole sama juttu kuin r a iskauksessa. Ei mies siinä etsi seksiä, vaan vallan tunnetta.

Ei ole aina mies tai mikään entinen kumppani, minun vainoaja oli toinen nainen, huumeet liittyi kuvioon ilmeisesti, muutto ja aika auttoi asiassa.

Siis toinen nainen. Kenen toinen nainen 

Mikä tämä kuvio oli?

Vierailija
147/150 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä kuvio oli?

Vierailija
148/150 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä kuvio oli?

Ei kenenkään, epäselvästi kirjoitettu minulta, eli ennestään tavallaan tuntematon nainen alkoi vainota.

Vierailija
149/150 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin joskus pätkän aiheesta. Siinä oli muistaakseni että mikään järkipuhe ei tule auttamaan. Stalkkeri mielestä teillä on suhde ja aina kun avaat suusi tai muuten olet kontaktissa, riippumatta siitä mitä sanot, stalkkeri saa vahvistuksen siitä että suhde on. Eli kaikki kontakti minimiin.

Vierailija
150/150 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna tulkitsi lemmenkipeän Onur-muslimin vainoavan häntä.

Aika erikoista ottaen huomioon että valtaosa muslimeista äänestää demareita pienempien tuomioiden ja parempien tukien toivossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi