Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää, olen 5 vaille soittamassa exälle, joka on varattu, oisko se pettämistä? :(

Vierailija
07.12.2006 |

Mun mies on kymä, omahyväinen ja itsekäs alkoholisti, enkä jaksais enää rakkaudettomassa suhteessa. En ole ikinä hyväksyny pettämistä, enkä ole edes sietänyt ns kakkosnaisia, mutta pelkään että minusta tulee kohta sellainen :( Seksisuhteeseen en missään tapauksessa aio, mutta mieleni tekisi niin soittaa exälle ja vain kysyä, että mitä kuuluu. Eli molempien suhteet saisivat pysyä ennallaan, haluaisin vain että hän tietää minun ajattelevan häntä (siis exä...) ja toivoisin hänenkin ajattelevan joskus minua. Ehkä saisin siitä vähän jaksamista arkeen? Ongelma nyt vain on se että en pysty ajattelemaan muuta, koska painiskelen kokoajan tämän asian kanssa ja morkkistelen.... Mitä teen? Onko pelkkä tekstailu pettämist`ä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään tilanne ei ole niin mahdoton, etteikö voisi erota jos oikeasti hommat ei toimi. Lapset ja velat joo, mutta kyllähän noi aina saa jotenkin hoidettua! Kaikki muutkin saa. Musta kuulostaa siltä, että haluat petailla itsellesi valmiiksi tukihenkilöä tai varamiestä, että uskaltaisit lähteä paskasta liitosta. Paras tapa toimia olisi kuitenkin se, että haet tukesi muualta kuin exästä. Yksin oleminen on toki rankkaa, mutta on siinä positiivistakin. Etkä ole kuitenkaan tuomittu yksin loppuelämäksesi! Sinuna en soittais... kai siihen joku syy on, että ex on ex.

Vierailija
2/8 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako olla suhteessa ollenkaan, jos tunnet että se on noinkin raskasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ehkä haluaa kuulla kuulumisia, mutta ei alkaa " terapeutiksesi" . Onhan hänellä jo uusi sielunystävä.

Vierailija
4/8 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on uranainen, joka ajaa yhteiskunnallisia asioita, mm. lapsiperheiden asioita, siksikin mulla on entistä pahempi morkkis. Mutta tiedän kumminkin ettei se johtaisi mihinkään fyysiseen, enkä tod. ajatellut mitään terapeuttia. Vain pari tekstaria/puhelua, niin että hän tietäisi minun ajattelevan häntä.... Erota en voi lasten ja valtavan velan vuoksi.

Vierailija
5/8 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pilaa ainoastaan omasi vaan myös lastesi elämän pakottamalla heidät elämään yhdessä juopn kanssa!

Hyvästit tasapainoiselle elämälle, hyvälle itsetunnolle jne

On taas terapeuteilla töitä kun sun lapset aikuisiksi kasvavat.

Vierailija
6/8 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et halua suhdetta? Eikö sulla ole naisystäviä, joiden kanssa puhua, miksi sen pitäisi olla se exä?

Vierailija
7/8 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat että exäsi tietää että ajattelet häntä? Kuvitteletko että hän tulee pelastamaan sut?

Vierailija
8/8 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti exäsi on tylsä, kylmäkiskoinen puhelimessa ja kadut soittoasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan