Koska kävit juoksulenkillä viimeksi?
Kommentit (44)
Toissapäivänä juoksin Galeonilta Junkerille. Pisin juoksumatka aikoihin 😅
Tänä aamuna, 16 kilometrin easy run.
En juokse vaan pyöräilen. Juoksussa menee aina jokin kohta jaloista paskaksi.
Eilen 20km josta kymppi kovaa 34.30.ei vaiskaan ei polvet kestä juoksua enää mutta 90-luvulla tein tuommoisia harjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Puhu suomea, säälittävää
En oikeastaan juokse, mutta hölkkään tasamaat, kävelen ylämäet. Matkanopeus 7-8km/h eli kuitenkin kävelyä nopeammin. Olen ihan tyytyväinen nykykuntooni. N72v.
Kuukausi sitten. Nyt olen keuhkokuumeessa enkä saa rasittaa itsenäni.
Maanantaina, ehkä tänään taas jos ei tule vettä.
Varmaan yli 10 vuotta sitten. Selkä hajosi eikä kestä juoksemista. Käyn sen sijaan uimassa 2km 2xviikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu suomea, säälittävää
Juoksua 1-2 zonella.
He ketkä kertovat juoksevansa, niin läskikasat alapeukuttaa. Toisessa tän päivän ketjussa samat valaat yläpeukuttaa kilpaa mieleen jääneitä kakkuja :)
10 vuotta siitä taitaa olla. Pyöräilen kyllä lujaa, joka on kunnolle yhtä hyvä, mutta jaloille paaaljon hellempi.
Keski-iän ylittäneenä naisena en enää juokse. Polvia ja lonkkia saa hyllystä, mutta nilkkoja ei.
En muista, joten siitä on varmaan aikaa 10 vuotta. En tykkää juoksemisesta, mutta kävelen paljon jo fyysisesti keskiraskaan työnikin takia ja vapaa-aikana koiran kanssa.
N49
En ole pystynyt juoksemaan enää 30 vuoteen selkävaivojen takia. Muu liikunta maistuu.
2007. Sen verran painoa, ettei juokseminen enää toimi. Harrastan sen sijaan uintia ja pyöräilyä.
Viime perjantaina. Juoksen yleensä 3-5x viikossa, mutta nyt on kipulääkitys kolmiolääkkeillä. Saan niistä aika paljon sivuvaikutuksia enkä uskalla juosta, jos olen ns. aineissa. Ei ole hyväksi sydämelle. Yritän olla ilman lääkettä muutaman päivän viikossa, että voisin myös juosta.
15v sitten.