kuljetteko käsi kädessä miehesi kanssa?
minä tykkäisin pitää välillä kädestä, varsinkin jos ollaan ilman lapsia päästy jonnekin viettään yhteistä aikaa " treffeille" . Mutta muutenkin ja muulloinkin. Mies oli sitä mieltä että ekoilla treffeillä ihmisiä pidetään kädestä, akkojen vouhotusta ja teinimeininkiä. Ei oo kauheen romanttista sorttia tuo mieheni...onneksi muita hyviä puolia löytyy.
Kommentit (21)
miehen mielestä teinimeininkiä. Pah.
Minusta taas se olisi niin mukavaa aina välillä. No samapa tuo. Ihana mies on piti kädestä tahi ei.
kun on 4 pientä lasta on molempien käsille muuta käyttöä kun koko perhe on yhdessä liikenteessä :)
Miksi se muka naurettavaa olisi? Suloista ja romanttista sanon minä.
Vierailija:
mutta särähti tässä korvaan kun ykis kaverini sanoi että " kivan näköstä kattoa kun kävelette käsi kädessä ihan niinkuin oikea pari." ( ??????????)
jos olemme kahdestaan liikenteessä ilman lapsia. Mukavaa, että sen lisäksi, että meidän mielestä se on kivaa, voimme tuottaa myös naurua muiden elämään siinä sivussa ;)
Johtuukohan sekin siitä, että tuo minun hellä ja ihana mieheni jostain syystä varoo viimeiseen asti kaikkia julkisia hellyydenosoituksia vaikka kahden kesken halailee ja koskettelee paljonkin. Jollain kummallisella tavalla hän kokee ettei se olisi silloin aitoa vaan ikäänkuin yleisölle teeskentelyä. Hassu mies. :) Minusta olisi kyllä ihan kivaa näyttää vaikka koko maailmalle että meillä tykätään. Mutta eipä tämä mikään iso ongelma ole.
Meni kyllä nyt vähän asian viereen.
ajattelin jo, että kaikki muut kyllä kävelevät käsikkäin jos toisistaan tykkäävät.
mutta sama se mitä muut tekevät, itse kyllä tykkäisin pitää kädestä ja muutenkin olla lähekkäin. mieheni ei niin siitä perusta. rakas mies on silti :)
ap
ja 10v oltu yhdessä, lasten kanssa liikkuessa muutakin tekemistä käsille meilläkin tai sitte kuljetaan koko perhe käsikkäin. se nyt vaan on luonnollista, muu olis teeskentelyä.
Tunnen ahdistavaksi oloni, haluan kävellä rauhassa, lapsi on tietysti eri asia, joskus on pakko pitää kädestä kiinni esim. liikennevaloissa. Asumme myös mieheni kotimaassa ja täällä ei ole käsikädessä kävely ollenkaan niin yleistä, vaikka se sopivaa nykyisin jo onkin.
Ettekö muka seuraa liikuttuneina, kuinka mummot ja papat kulkevat kadulla toinen toistaan tukien?
tai toisinaan olen miehen kainalossa. Yhdessä 16 vuotta, ikää yli 40.
Ei kyllä nykyisin kuljeta kuin silloin, kun olemme kahdenkesken juhlimassa;)
Kahdestaan jos ollaan, niin aina käsikädessä tai käsikynkkää.
Ikää on 47 ja 49 v. ja naimisissa ollaan oltu 25 vuotta.
Entinen ukko " häpes" mua, nyt on ihanaa kun on mies joka on vaimostaan ylpeä ja kulkee käsi kädessä
emme kuitenkaan aina.
olemme vaan läheisiä toisillemme ja annamme sen myös näkyä. en ymmärrä mitä naurettavaa siinä on?
Yleensä kuljemme käsi kädessä silloin (harvoin ;)..) kun olemme _ihan kaksistaan_ liikenteessä. Naimissa 11 vuotta, lapsia 5.
Harvemmin päästään vieläkään mihinkään kaksisteen, ja aina on ihana tunne olla yhdessä.
Ei edes silloin kun teineinä alettiin seurustelemaan.
ja joskus pussaillaankin julkisesti. Yhdessä on oltu 12 vuotta... Vieläkin se tuntuu vaan niin mukavalta.
Siis jos Kummankaan ei tarvi lapsen perässä juoksennella :) 7 vuotta avioliittoa takana. :D Ihana ukkeli...