Soijarouhe on kyllä hyvä ja halpa jauhelihan jatke. Syökö teidän lapset?
Rupesin lisäämään soijarouhetta pikkuhiljaa jauhelihan sekaan. Lapset ei huomaa mitään vaikka ovat nirsoja.
Kommentit (30)
Ei syö, maistavat sen maun heti. Lisäksi soija ei ole rouheena sellaista ravintoa, jota kannattaa lapsille tarjota.
Miksi soijarouhe söisi meidän lapset?
Lääkäri varoitti tästä korvikkeesta youtubessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei syö, maistavat sen maun heti. Lisäksi soija ei ole rouheena sellaista ravintoa, jota kannattaa lapsille tarjota.
Se on tarkoitettu karjan rehuksi.
Itse joskus. Ei ole lapsia,ei miestä.
Kerronko että tässä on soijarouhetta, syötkö? No en. Joten kyllä syö.
Ei soijaa pojille, alkaa tissit kasvamaan!
Sairastuin autoimmmuunisairauteen kasvisruoka kokeilu vuoteni aikana. En moista kuraa syö enää koskaan
En syö itse lihaa joten meillä on kotona alusta asti syöneet kasvisruokaa mukisematta, sitä soijarouhettakin. Eivät ole ainakaan vielä oppineet valittamaan vaikka ovat itse sekasyöjiä ja siten koulussa yms. syövät myös lihaa.
Soijaa on joka paikassa, ikävää allergikolle.
En mistään hinnasta syöttäisi lapsilleni soijarouhetta. Se ei vastaa lihaa millään mittarilla mitattuna.
Ei syö. En syötä lapsilleni tuommosta roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta miesten sukupuolihormoneihin.
Älä vaan ikinä tarjoa soijarouheella jatkettua ruokaa kenellekään vieraalle "salaa" ajatuksella "ei ne mitään huomaa". Esimerkiksi mä olen soijalle allerginen, se on anafylaktisen shokin paikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta miesten sukupuolihormoneihin.
Vaikuttaa todellakin.
No onpas täällä tunteellinen suhtautuminen soijaan. Ruoka siinä missä muutkin.
Törkeetä laittaa toisen tietämättä kun ei tiedä onko allerginen. Ja lihattomat saattaa saada jonkun kohtauksen jos joku pelleilee ja on jännää kun syötän sille sen tietämättä jotain. Ja tuommoset vielä omaisilleen , toivottavasti itse saat jonkun kohtauksen.
Paskaa viherhypetystä