Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ihmisiä, jotka ovat muuttaneet elämänsä TÄYSIN? Esimerkiksi huumeaddiktista raitistuneeksi toimitusjohtaksi tms. Kerro tarinasi!

Vierailija
08.06.2023 |

Itse aion nousta. Mitään en enää kuuntele, en mene toisten mielipiteiden varassa ohjautuen. Elän omaa elämääni.

Olen elänyt hurjan lapsuuden alkoholistien kanssa ja koin valtavasti väärinkäyttöä. Seksuaalista hyväksikäyttöä, jatkuvaa hylkäämistä, joskus väkivaltaa.
Jouduin nuorena jo huonoihin porukoihin mukaan ja tapailin alkoholisteja, entisiä vankilakundeja jne.
Aikuisena kokeilin huumeita, oli rahaa ja varakas mies. Oli väkivaltaa, alkoholia ja huumeita, kerhoja.
Aivan päinvastainen elämä mitä olisin koskaan halunnut. En nauttinut siitä enkä koskaan kuulunut sinne, en vain tiennyt, että olisi muukin tapa tai olisi ihmisiä jotka minusta välittäisi.
Vuodet vieri ja olin alkoholisoitunut, tehnyt valtavasti töitä (elin kaksoiselämää, tuota päihde-elämää ja olevinaan kiltin tytön imagoa työelämässä).
Masennuin jossain vaiheessa niin, että meinasin riistää itseltäni hengen. En jaksanut enää kaikkea.
Sitten heräsin.

Jätin vanhat piirit, kaikki päihteet ja tupakan. Lähdin pois ja aloitin elämäni alusta.
Yritän pohtia kuka olen. Liikun paljon, kasvatan kuntoa, syön hyvin. Aion nyt elää. Teen töitä ja palkkani on erittäin hyvä. Sijoitan, suunnittelen tulevaisuutta. Aion olla parempi ihminen.
Aion vielä auttaa toisia.
Kaikki paska sai jäädä ja nyt kasvan itseni kokoiseksi.

Kerro oma tarinasi. :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Mutta on rahapiireissäkin roistoja, raha ei ole kaiken kunnollisuuden tae, elämänlaatua se nostaa sinulla muttei muilla aina. Joillakin ei tule nousua, kuten sinulla, koska ei ole fysiikkaa siihen tai se ei muutu. Henkinen nousu voi olla, jos on joku tulo.

Vierailija
2/10 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset voimaantumiset sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin enne persu, mutta sitten tulin järkiini. Nyt äänestän vihreitä.

Vierailija
4/10 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, Oletko muuttanut elämäntarinaasi vauva-palstalla? Edelleenkin istut vaan koneen ääressä tarinoimassa, kun se yksinäisen työttömän nörtin elämä on oikeasti niin tylsää ja harmaata, kun ikkunassakin verhot kiinni.

Vierailija
5/10 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
6/10 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ahmimista seuraavan oksentamisen sormet kurkussa. Nykyään en enää yhtä paljon ahmi, kun tiedän ettei sitä voi nollata oksentamalla.

Vierailija
7/10 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/10 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusjohtajaksi tarkoitat. Eikö mikään normirehellinen työ käy?

Vierailija
9/10 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimitusjohtajaksi tarkoitat. Eikö mikään normirehellinen työ käy?

Tottakai käy. Tuo ei ollut keskustelun pointti. Ei millään hienolla tittelillä ole mitään väliä vaan sillä, miten on pystynyt muuttamaan elämäänsä haluamaansa suuntaan. Itselleen parempaan ja hyvinvoivaan.

Otsikon esimerkki oli toki melko karkea mutta yritin sillä tuoda tarkoitusta esille, ilmeisesti siinä onnistumatta.

-ap

Vierailija
10/10 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep. Ja kohta se sama ulina kun vaaka näyttää 100kg ja miten saisi painon putoamaan. Mä en usko enää sanaakaan mitä tänne kirjoittelet harva se päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä