Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Torstaihin SYYS-04***

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah kun on kivaa, että saa toiseen kertaan jo tälle viikkoa kokea arkeen paluun:) Hyydyttää ihan hirveästi. Eilinen oli oikein mättöpäivä, sipsin jämiä, limukkaa, täytekakun jämiä, suklaata... Olo sen mukainen, että kovin terveellisesti ei ole elettey. Turvottaa ja ennen kaikkea väsyttää... En millään olis jaksanut nousta tänään.

Mutta nyt sitten alkaa normaali elämä. Tänään joko salille tai lenkille ja viikonloppu menee sitten terveellisemmän elämän merkeissä. Joululahjat pitäs hankkia tulevana viikonloppuna, koska muulloin ei ole aikaa. Ei vaan ole mitään hajua, mitä kenellekin ostan!

Nyt pitää katsella, josko iltapäivälehtien sivuilla olis kuvia eilisistä juhlista. Niin, ei meilläkään mies katsonut juhlia. Sanoi vaan, että jos Lordi tulee huuda hänetkin katsomaan. Jotenkin mulle jäi juhlista (lue: puvuista) kovin mitäänsanomaton tunnelma. Aika kesyjä pukuja oli mun mielestä. Ville Valoon olin vähän pettynyt. Olis nyt tukkansa voinut edes kammata.

Nyt niitä kuvia katseleen.

T-P

Vierailija
2/18 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanjuhlat oli musta tosi jees!

Varsinki Ville :) Sen tukka oli juts hyvä!!Se on hei rokkari kamoon :)))

Tylsääkin tylsempi ilma taas!Vettä sataa ja harmaata.

Sopii hyvin tän päivän ohjelmaan,oon iltapäivällä lähdössä säteelle

katsomaan yhtä mun syöpäsairasta ystävää :(

Joo on tullut täälläkin mässätty yök mikä olo!!

Nyt pitää olla herkkulakossa jouluun asti,muuten ei maistu.

Hilma istuu vieressä ja leikkelee leikkisaksilla " joulukortteja" omien sanojensa mukaan.Me muuten ajeteltiin laittaa tän vuoden joulukortti rahat joulupataan.

Kirppu nukkuuu päikkärit osa1.Rintaraivarit on muuten taakse jäänyttä elämää. ehkä se oli joku vaihe??

Ainiin muistinko kertoa meen lauantaina töihin!!5 tunniksi apua

vähän mua jännittää.Mun kaveri on siellä yökerhossa päällikkönä ja se pyysi.En ole siis ikinä aikasemmin siellä ollut töissä!!

Kiva oli pinossa oli eilen jengiä!

Nyt rupi sataa oikein todella

eli pitää kehitellä jotai sisäjuttuja....

Ramika ja Irmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAuti kertomuksia osa 596175554567....Oikeest en tajuu enää tätä,taas meni yö yskiessä.Oiskohan 5vkoa tautia takana,muutaman päivän tauko välissä.Poika alko yskiä ja typyn nenä valumaan kunnolla.Ei ole enne ollu tällästä,lapset ollu tosi terveitä..mä oon tauteja aina keränny mut en tällästä.Ei jaksas enää!!!VAli vali....Tuli jo illal mielee et mitähän pahaa mä oon nyt menny tekee?!

Lähetää käväsee lähiostaril,edes Itiksee en jaksa enkä puistoo seisoo.Typyn ulkoilut on tarhamatkat-voiparkaa :-( ,apllä edes kotimatkan kävelee.Siitä tuli mieleen et samoin ärsyttää kakkoja korjaamattomat koiranomistajat!!Kokoajan saa typylle hokee et kävele keskellä tietä ku reunat täys paskaa!

Ja Villestä puhutaan..Tukka ok rockarille mut ku meikinkäyttö ei ole ongelma ni ois vähä hoitanu kiiltoja pois.Ja on se niin " pöhön" näkönen et ei mun makuu...

Täytyypi mennä...Äiti varmaan ostaa pukulehtiä ja tuo huomenna ni ei mun tarvi niihin tuhlata ;-))

Ai ku ihanaa..MTVltä tulee Chili Peppersin videoita :-) Ja typyki antaa sen olla päällä...

jatu

Vierailija
4/18 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten taas voipi olla torstai, vastahan se oli.

Mies antoi nukkuia tänä aamuna pitkään, siis puoli ysiin. Ihanaa oli nukkua. Tosin oli muutenkin ihan hyvä yö, lapset nukkuivat kymmenen tuntia heräämättä kertaakaan. Suorastaan luksusta.

Harmaa on ilma täälläkin. Vettä ripsii, lunta vain sen verran, että pikkuisen jossain kohti valkoista väriksi. Tylsää, ei yhtään joulufiilistä. En sitä paitsi muista yhtään joulua, jolloin ei olisi ollut lunta. Näillä korkeuksilla kun yleensä riittää sitä lunta ja pakkasta.

Mulle tuli kanssa työkomennus. Just jouluviikolla käyn viitenä päivänä töissä. mies on silloin lomalla. Tosi mukavaa. Sittenhän se vuoden alusta alkaa kokopäiväisenä tuo työhommeli pyörimään, katsotaanpa miten kauan se on mukavaa. Ja miten lapset alkaa viihtyä tarhassa.

Laitoin muuten kuvan s-postissa meidän lapsista. Toivottavasti tuli perille enkä saanut tukkoon kaikkein posteja. Olen edelleenkin tumpelo tämän koneen käytössä... ihan nolottaa****punastuu****

Ja Yniksestä ei minunkaan melikuvaan sovi kuvaus ankea mamma. Se paremminkin tuntuisi sopivan minuun ;)

Jatun yskä pois, hus. Meillä ollaan kanssa kaikki tässä röhässä. Tympii! Ja paljon....

Missäs Kukkuu on? Miten voidaan siellä päin?

Lila, tulehan kertomaan, mitä tohtorissa sanottiin Rosasta ja algeerioista!

Ja nyt menoks! Kahville alakertaan ja mussuttamaan samalla pipareita.

Mimmu ja lapset x3

Ruokaremppalaiset huom! Jatketaanko tammikuussa taas? Pidettäis vähän niin kuin taukoa näin joulun aikaan? Miltä kuulostais?

Vierailija
5/18 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksikätinen imettäjä.

Oletnsamaa mieltä kuin Jatu tuosta Villestä. Pöhö ei oikein pue kirkkaassa valossa.. Erijuttu hämyisessä baarissa.

Meillä Lenni on mummin kans kaupassa ja aamulla leivottiin piparimuumitalo. Nyt ois vaan se pystytys jäljellä.. En oo ikinä tehny piparitaloa joten saa nähdä jääkö yksikään seinä pystyyn.. Mummi on ollu koko viikon Lennin kans, voi tulla tosi ikävä kun la lähtee. Touhua on riittänyt.

Vauva örisee öisin ja nenä edelleen aika tukkoinen. Välillä itsellä tosi katkonaisia öitä, mut jospa se vähitellen rauhoittuu.. On sitä sentään jonkin verran saanut nukkua.

Pitäs lähteä illalla joululahjaostoksille. Äiti haluaa mukaan ja pitäs keksiä lapsille lahjoja.. Lennille on mielessä montakin, tyttö saakoon vaatteita. Vauvaleluja kun on riittämiin pojalta varastossa.

Hyviä jatkoja.

Reeli. Lenni ja vauva

Vierailija
6/18 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä läärikäynnistä! KOLME RUOKAA KoKEILUUN ensiviikolla vuoropäivinä. Jatketaan vaikka lapsi näyttäisi keitetylle ravulle. Haukut tuli tästä meille hyvästä ruokakokeilutahdista.

Voi kettu sanon minä, tästä ei voi hyvä seurata..

Aavikselle jo kaasinkin lietealtaat täyteen.. Meillä lääkäri on dosentti ja ihoallergologi. Onko hän pätevä vain paperilla?

Jompi kumpi, joko lääkäri tai minä ei ole kertakaikkiaan tilanteen tasalla..

Aavis sen jo sanoikin, täytyy hankkia toinen mielipide.

Sapettaa.

Sini käyttäyityi esimerkillisesti koko ajan. :-)

Lila75

Vierailija
7/18 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopsaan täällä, kotipäivää vietän, ja tällä kertaa en mennyt päiväuhille H:n kanssa (siitä tosin jo miltei tullut traditio - to ja pe vetelen minäkin päikkäreitä, kun kotona olen...)

Oikeestaan tulin vaan ruinaamaan sitä suklaakeksien ohjetta. Jaksaisitko vaikka Ynis laittaa sen? tai kuka viittis vaan. - voi laittaa s-postiinikin, jos tänne sitä ei enää palstantäytteeksi tohdi heittää - yritin haulla, mutta ei tullut vastaan, vastaha se oli, unohdin printata...?

Kalenterit tilattu, nyt naamaa värkkäämään, " firman" pikkujoulut illalla, teatteria ja ruokaa ravintolassa - ihan kiva. sitten on tämänkin pikkarikiintiö täys...

napaomanapa.sori.

Kuitenkin. olette mielessä.

arjen selviytymistä, ystävät!!!

Maija

Vierailija
8/18 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväuhille olikin parempi kuin päiväunille... - eli kävi niin että " jäin päiväuhille" enkä " mennyt päiväunille" - H onneksi nyt jälkimmäistä...

Vierailija
9/18 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

CHOCOLATE CHIP COOKIES

40 pientä tai 20 isoa

300g suklaata

(300g mantelilastuja) -en laittanu, ku en tykkää

2 ½ dl tummaa ruokosokeria

1 ½ dl tomusokeria

2 munaa

4 ½ dl jauhoja

2 tl ruokasoodaa

1 rkl vaniljasokeria

200g huoneenlämpöistä voita

-Hienonna suklaa paloiksi

-Sekoita kuivat aineet keskenään, lisää munat, joukkoon voi

-Muotoile taikinasta rulla tiukasti kelmuun, jääkaappiin puoleksi tunniksi

-Leikkaa rullasta 1 cm viipaleita

-Jätä reilusti väliä, piparit leviää PALJON paistuessaan

-Uuni 150 C 10-15 min

-Piparit jäävät pehmeiksi, kovettuvat hieman jäähtyessään

Mul on tää postis tallennettu ku musteet loppu,ei saa printattuu ja en jaksa kirjotta...

Vierailija
10/18 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatu, nopean toiminnan joukkolainen...!!!

M

Vierailija
11/18 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muimmulla suloiset lapset :) Varsinkin syyslapsosella veikeä ilme.

Nyt hus pois taudit kaikilta!

Kurjaa että Rosan lääkäri käynti pettymys, minäkin kysyisin toista mielipidettä.

Paljon mitään en muista vaikka juuri luin..

Kurja ilma ja laiska äiti ei viitsi viedä lapsia ulos.

Aa oppinut ryömimään -> mikään ei enää ole turvassa.

Missä meidän adoptio-mamma ampi? muutkin taustalta pinoon!

Mari ja Ee-syyslapsi ja Aa tasan 5kk

Vierailija
12/18 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen hetki. Mies lähti Nekun kanssa asioille, Mini nukkuu.

Lila, kyllä mäkin haluaisin toista lääkäriä kuulla tossa asiassa, voimia!

Mimmu, hyvin tuli kuva perille! Ihana joukko! :-) Ja ihanan hyvä yö teillä ollut!

Ville Valo on mun mielestä kamala. Sorge. Näytti eilen siltä, et ois kännissä tai pilvessä ja joo, naama kiilsi! Näin viime yönä sitten unta, et olin Ville ja samalla kuitenkin minä. Olin menossa Ville Valo-muuttumisleikkiin Auroran sairaalaan, jossa Villelle luotaisiin uusi tyyli: ruskeat samettihousut ja lyhyt ruskea takki, sekä ruskeat bootsit. Ville oli mielissään uusista vaatteista. Koska samalla olin myös minä, olin huolissani, et miten mun pitkien hiusten kävisi. Se ei ehtinyt selvitä, kun uni muutti muotoaan ja olinkin perheen isä, joka rikkoi epähuomiossa tiellä olleet lastenvaunut, kun niitä piti siinä testata ja sitten päädyttiinkin jonnekin halliin, missä niitä vaunuja oli enemmänkin..jne..

Linnan juhlia seurasin vaan hetken kunnolla ja sitten alkoi lasten iltatoimet ja nukutukset ja painuin itsekin nukkumaan. Mini teki onneksi yöllä hieman notkeamman kakkasatsin. Nea itkeskeli nenä tukossa ja nyt on röhisevä yskä.. Paranemisia kaikille sairastelijoille paaaaaljon!

Jatu eritoten, voi kun teiltä ei ne taudit ymmärrä häipyä! Toivottavasti äitis ei hyökkää kuitenkaan..

Ynikselle voimia ja kunpa miehen kanssa alkaisi luistaa paremmin yksiin ajatukset perhe-elosta!

TP, kiva kun on ollut mukavaa. Älä huoli herkuista, sä sentään harrastat liikuntaa ja pysyt hyvässä kunnossa! Täällä on niin armottomat herkuttelut joka pvä, et ei mitään tolkkua..

Tänään piti Nekun kans paistaa pipareita, mut yllätys yllätys hirviö-äiti söi lähes kaiken piparitaikinan ja jää siis piparit tekemättä.. Oon aika kamala. En edes uskalla miettiä niitä chocolate chip-keksejä, on liian hyviä ja ei ehdi edes vieraita käydä, kun mä oon jo ne tuhonnut! :-/

Reeli, ihanaa kun sulla ollut kotona äitisi apuna! Mustakin ois kiva, et joku vois tulla auttelee nyt kun mies lähtee töihin, mut se ei nyt ole mahdollista. Mut tullu sellanen olo, et eiköhän me selvitä! Nea nukahtanut kuin unelma päiväunillekin!

Terveydenhoitaja kävi äsken tuomassa Minille reseptin silmätippoihin, kun silmät jo viikon verran hurjasti rähmineet. Asuu tossa 300m:n päässä, niin kotimatkallaan lupasi heittää, tosi mukava tyyppi! :) Neakaan ei enää pelkää, vaan leikki eilenkin lääkärilaukkunsa kanssa omien sanojensa mukaan Anna-Liisaa! :)

Monilla lahjojen osto edessä. Meil on muille, paitsi isovanhemmille. Ehtiiköhän niitä kalentereita enää tekemään. Tai sit ajateltiin et lapsista joku kiva kuva, mut kun meil surkea kamera tai kuvat muuten epäonnistuneita. Jotain pitäis äkkiä keksiä.

Kavereita piti tulla viikonloppuna kylään, mut varmaan peruuntuu, ku Nekku niin räkänen ja mieskin jo valitteli kurkkuaan. Kunpa Mini säästyisi.. Tänään käytiin ekaa kertaa porukalla kaupassa, Nea oli innoissaan kun pääs tuplarattaisiin Minin kans. Juututtiin vaan meidän pienessä lähikaupassa niiden rattaiden kans siihen kassojen väliin ja piti peruuttaa takas..

Onpa nyt hajanaisia ajatuksia. Kiitos kaikille teille vielä tuesta ja muistamisesta, ja ihanaa kun iloitsette mukana, kun meillä menee paremmin! Ja kiitos nimiehdotuksista! Lisää saa laittaa! Meillä menee miehen kanssa ajatukset ihan ristiin ja ongelma mun kohdalla, et ajatuksia nimestä ei juuri ole ja sit miehellä taas sellasia ehdotuksia, et ei kelpaa mulle..

Meilläkin nyt tulleet hyvin tutuksi muutaman päivän aikana ihana Riitta permanentteineen ja nalleineen! ;-) Nea haluis päivät pitkät katella Ti-Ti-nallea ja tuntuu hankalalta, kun aiemmin ei oo telkkua katellu ja nyt saa siitä sit tapella. Mut iso apu, kun on juttu Minin kans menossa, niin Nea voi katella kun lapset ja Riitta laulaa! :)

Nyt jos vihdoin lopettelis. Tulkaa esiin koloistanne!! Mihin tosiaan Ampi katosi? Mukavaa torsti-iltaa kaikille!

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija
13/18 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin nääs Tamperetta viime viikonloppuna:)

Maija ehtikin saada ohjeen. Minä söin MONTA keksiä eilen:) Enkeli, mitä jos muttaisittekin meidän naapuriin ja syötäis vaan yhdessä koko ajan:)

Äitikuu, miten sujuu, oletteko jo kotona???

Kiitos kaikkille positiivisista sanoista! Oli kiva kuulla, etten sittenkään kaikkien mielestä vaikuta niin ankealle tyypille kuin luulin. Tai ehkä tää meidän elo on se joka kuulostaa ankealta. Jos olisin ulkopuolinen, niin olisin leimannut itseni jo sellaiseksi ihmiseksi jolla menee usein huonosti ja harvoin hyvin.

Siksipä nyt kaiken uhallakin kerron positiivisia uutisia. On nimittäin tarhamatkat vähän helpottuneet viime aikoina. Molemmat saattaa suht reippaasti kävellä kotiin ja minä työnnän fantteja rattaissa:) Ei ole enää etukäteen kauhea stressi lasten hakemisesta. Vielä kun tänään olivat valmiiksi ulkona, niin sehän oli lähes helppoa.

Mulla tuntuu mielialat heittävän monta kertaa päivässä. Aamulla ärsytti koko tilanne ihan älyttömästi. Sitten taas alkoi kyllästyttää tää meno ja tuli sellanen olo, että mitä sitä tässä loputtomiin jauhaa. Sitten aloin miettiä millä tästä eteenpäin selviäisi jouluun silleen, että ois edes jouluna sitten kivaa. Sitten en jaksanut oikein miettiä enää sitäkään. Että näin. Mies ei ole vielä kotona, joten jää nähtäväksi millaiseksi ilta kehkeytyy. Itse haluaisin kauppahommia hoitelemaan, ettei jäisi huomiseen ryysikseen. Se vaan tarkottaa taas vähemmän aikaa mihinkään muuhun. Mutta mun oloa se vois helpottaa.

Nyt loppu pikkukakkonen, joten täytyy mennä lasten luo...

T: Ynis

Vierailija
14/18 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii mursu, joka tuhosi tv:n ääressä jälleen osan piparitaikinaa..sohva ja Dr.Phil kutsuu..Mini nukkuu vieläkin ja saan vielä hetken olla itsekseni!

Vierailija
15/18 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kattoo videoita,eka kamala tappeluet mitä..tuo ikäero :-/

Smurffeja alottivat mut luulenpa et typy ei jaksa ja kohta alkaa veikan kiusaus..nyt jo lällättää..aargh!!!!

Lila:Aika hurjalta kuulostaa,en ole asiantuntija mut tuntus et pitäs saada toinenki mielipide.

Käytii typyn kans paris kaupas,sain pojalle mun vanhempien lahjan.Molemmat isovanhemmat nakitti jommankumman oston meille..

Ostin typylle jouluhameen ja puseron,mut se pusero ei käykään-on liian pitkä :-(

Löysin myös joluverhot Hemtexilt puolee hintaa.En olis raaskinu maksaa jouluverhoista 40e mut nyt oli hyvä.Typyn nukkues silitin ja ripustin :-) Joulu tulee pikkuhiljaa...

KAupas näin kaveria,sano et nyt on paljo liikkeellä tälläst pitkää flunssaa mikä tulee aina uuestaa ja uuestaa.Heki oli ihan taudissa..

Ei vaa jaksas enää ja tahtos päästä liikkumaa!!!!!Plösö ja turvonnu olo!

Enkeli:Kiva et teil menee paremmin :-) Ja kyllä se äiti " hyökkää" ..jotenki kesksutelu kääntyy aina siihe suuntaa...esim.siitä et tarvis autoa ku jouluaikaa pitää ostaa enempi..ja siitä se lähtee ku olisit käyny ja lukenu ja plaa plaa...

mun kädestä vedetään..

jatu

Vierailija
16/18 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosiaan kärsinyt tänään ihan hang-overista. Eilen oli meillä toimiston pikkujoulut. Pomo oli laittanut lukaalissaan pientä syötävää ja olihan meillä juotavaakin. Katselimme koko porukka linnan juhlia monesta eri tv:stä, kun paikalle saapuivat Mike Monroe ja Andy McCoy :) Kävimme sitten Areenalla heitä kuuntelemassakin. Yllättävänkin hyvä keikka. Aikomuksenani oli olla kotona heti keikan jälkeen, mutta tanssilattialla olin joraamassa, kun valomerkki tuli 3.30....Autsh! Aamulla sitten töihin, särki muuten päätä hiukan... Noh, enhän toki monta kertaa vuodessa käy juhlimassa (mutta ulkomaillakin on tullut tänä vuonna muutaman kerran käytyä, joten nyt on kyllä hiukan huono omatunto, kun mies ei ole oikein mihinkään päässyt). Jos on Ville Valo pöhöttynyt ja hiukset sekaisin, niin arvatkaapa miltä näyttivät eiliset starat ;) Esiintyivät kyllä vetreästi , kohta viisikymppiset kuitenkin.

Enkeli, laita ihmeessä s-postiin kriteerejä, niin täältä pesee nimiehdotuksia *innostuneena*

Pakko mennä tiskejä laittamaan koneeseen ja iltapalaa väsäämään. Mies tulee kohta...

MoiMoi!

SM♥

Vierailija
17/18 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ayap. Sinullahan se sana on hallussa, kun osaat muutamalla sanalla aina sanoa niin paljon. Mun pitää aina kirjoittaa romaani joka asiasta.

Lila. Kovasti voimia! Vaikea on ymmärtää, mikä on lääkärin pointti. Mitä tuolla tavalla saa selville, paitsi koko pakan sekaisin? Ja mihin on niin kiire?

Meillä oli aamulla perhekerho ja vielä iltasella muskarin pikkujoulu. Siinäpä oli päivälle ohjelmaa. Päivällä meinasin ihan hyytyä, mutta kivasti meni kuitenkin. Mies olikin Iikan kanssa. Iika oli tosin heränny heti ja mies joutunu suurimman osan ajasta pitää poikaa sylissä ja kanniskella, ettei tarvinnu tuoda syömään välillä. Lupasin kyllä , että saa toki tuoda, kun en hennonut poikaa ennen lähtöä herättää.

Huomenna onkin taas eessä pikareissu Lapualle ja vielä miehen pitäis ehtiä illaks kokoukseen. Saapa nähdä, mitä siitäkin tulee. Koitin kyllä miehelle sanoa, että moni muu ei tämmöisen porukan kans moisia ees suunnittelis. Mutta en jaksa kovin vaikeaks heittäytyä, kun ei koskaan tiedä, milloin on viimeinen kerta.

Sisko oli otettu keskussairaalaan osastolle. Verenpainelääkitys aloitettu ja maata pitää. Turvotusta on ja raskausmyrkytyksenkin viitteitä. Viimeisin laskettua aika on kuulemaa lauantaina. Mua huolettaa. Mutta toivon, että asiat järjestyy ja osaavat hoitaa hyvin.

Parasta mennä vähän järjestelemään paikkoja ja sitte pesulle ja nukkumaan,että selviäis huomisesta.

Paranemisia sitkeisiin tauteihin!

T@hti