Kuuminta miehissä?
Kommentit (44)
En osaa valita, leveät vahvat harteet tai se, että välittää. Varsinkin kumpikin piirre niin olen sulaa vahaa.
Isokokoinen ja harteikas, jonka kainalossa tuntuu turvalliselta. Saa olla myös vatsaa niin kuin joku muukin jo kommentoi aiemmin :) En syty salimakeista.
Kun on pitkä ja leveä ja nallekarhumainen. Sellainen joka voi sekä painaa sut seinää vasten ja you know, mutta myös ottaa kainaloon ja hellii.
Vierailija kirjoitti:
Jämäkkyys,hauikset, hartiat, tietää paljon tekniikasta
Esim. Jari "Bull" Mentulan tyyppinen vartalo?
Vierailija kirjoitti:
Varallisuus
Taidat olla mies. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Naisen huomioiminen sängyssä. Osaa nuolla ja saada naisensa inisemään kiimasta.
Pillun nuoleminen aiheuttaa kurkkusyöpää.
Kuuminta miehessä on älykkyys.
Ja sen myötä toimia jokaisessa tilanteessa itsevarmastija onnistuneesti.
Älykkään ja siis hoksittimet kohdallaan olevan miehen, ei juurikaan koskaan, milloinkaan, missään, joudu ongelmiin eikä vaikeuksiin.
Huomasi tämän kun lomalla kiersimme autolla Eurooppaa.
Suurimmissakin kaupungeissa mies pärjäsi liikenteessä.
Kielitaitinsa myötä, hän pystyi selvittämään kaikki tilanteet.
Myös ongelma tilanteet, mikäli etukäteen varatussa, tietyn kaupungin majoitus varauksissa oli ongelmia.
Itselläni on ammattikorkeakoulun, terveydenhuollon koulutus.
Sairaanhoitaja opintojeni jälkeen erikoistuin kätilöksi.
Mutta omaa kielitaitoani, ei voi verrata mieheni kielitaitoon, sillä hän selvisi myös espanjan kielellä, mikä sinänsä ei ole outoa, moni suomalainen osaa jonkin verran espanjaa.
Mutta se yllätti, jotta Belgiassa ja Ranskan Lyonissa, mies puhui sujuvasti ranskan kieltä.
Perusteet tälle, on hänen ammattinsa, mies on diplomi-insinööri, jonka vastuu alueena Etelä-Europaan maiden maiden, myyntihommat.
Tuon kesäloma reissun jälkeen tajusin ja käsitin syvästi sen, etten koskaan kykenesi solmimaan pari suhdetta mieheen, joka on tyhmempi, kuin minä itse.
Eikä suhteessamme alunperinkään ollut kysymys, tunteiden voimmakkuudesta, ainoastaan tietyistä tasa-arvo jutuista.
Pakko todeta, että älykkydellä, hoksottomilla, sun muilla asioilla on nykymiehille ja - naisille, niiden tunteiden lisäksi.
Pitkä ja roteva viikinki. Karvoja saa olla. Hiukset päässä.