Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa ihmiset haukkumaan julkikkisia?

Vierailija
08.06.2023 |

Mitä ovat ihmiset joka nappaa lehdistä aina jonkun julkisuuden henkilön haukuttavaksi ja paneteltavaksi. Nimettömänä sivutolkkuja oletuksia ja valheita ym.??

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilijoita haukkuvat tyypillisesti miehet. Kateuttaan.

Vierailija
82/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jotkut niistä on hel vetin ärsyttäviä? Hyvin yksinkertaista.

Ajattelitko ihan loppuun,, kun tämän kirjoitit. Miksi kiroilet meille. Tuli jonkinlainen ajatus sinustakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilijoita haukkuvat tyypillisesti miehet. Kateuttaan.

Vastaavasti naisetkin haukkuvat kateuksissaan nuoria tyttöjä milloin mistäkin.

Vierailija
84/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin...

Miksi suomalaiset naiset haukkuu infulenssereita, tubettajia ja streamaajia?

Se on työ. Ihan kuin toimistotyö. Tai yrittäjyys.

Nimen omaan. Saa loisetkin syödäkseen heidän maksamista veroista.

Vierailija
85/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitäisikö niitä tyrkkyjä sitten kehua? itsepähän ovat julkisuuteen pyrkineet. kyllä siellä pitää kestää kaikenlaisia mielipiteitä.

Näillä tyrkyillä on pohjalla usein todella heikko itsetunto jota paikkaillaan jatkuvalla huomionhaulla somessa. He eivät myönnä tätä asiaa vaan hyökkäävät kritiikkiä esittäneiden päälle.

Itse asiassa haukkujilla se huono itsetunto vasta onkin. Jos ihminen o sinut itsensä kanssa, hänen ei tarvitse haukkua ketään, vaan jokainen saa elää miten itse haluaa.

Kaiken takana kateus kuitenkin. Kun on huono itsetunto tuntee kateutta toisten elämää, ulkonäköä , kaikkea mahdollista kohtaan.

Kateus laittaa mollaamaan toisia. Tietysti julkkikset ovat hyvä kohde.

Mitä kateellinen saa kun toisia mollaa? Nostaako se itsetuntoa? En usko.

Vaikka niin jos tuo väistely tuo sulle paremman olon. Itse uskon että kritiikkiä syntyy silloin kun jonkun käytös on selvästi yhteiskunnassamme vallitsevien normien vastaista. Silloin se on perusteltua.

Kumpaa se olisikin keskustelua lakien rikkomisesta, ja sekin totuuteenperustuvaa asiallista keskustelua. Täällä haukutaan ulkonäöstä lähtien mitä herjaavimmilla sanoilla, itse oletuksilla, vääristelyllä ym. mitä jokainen näkee, ja Ap. tarkoittaa.

Vallitsevat normit ovat laajempia kuin lakien rikkominen. Ulkonäköön kohdistuvat kommentit eivät ole asiallisia. Se on selvä juttu.

Mutta kyllä julkkisten käytöstä varsinkin silloin kun he itse oma-aloitteisesto tuovat sitä esimerkiksi lehtien ja muiden medioiden välityksellä julkisuuteen voi kritisoida.

Ja miksi ei voisi.

Jos julkkis haluaa että ei ainakaan oma-aloitteisesti tuo asioitaan ihmisten eteen niin senhän hän voi hyvin tehdä. Elämä on valintoja. Myös julkkiksille.

Vierailija
86/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksi, joka aina poistelen ihmisten herjaamisviestit, olipa kyseessä kuka tahansa.

Sama täällä. Kun tulen katsomaan onko sopivaa keskustelun aihetta, niin samantien poistelen haukkujat.

Vierailija
87/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin...

Miksi suomalaiset naiset haukkuu infulenssereita, tubettajia ja streamaajia?

Se on työ. Ihan kuin toimistotyö. Tai yrittäjyys.

Nimen omaan. Saa loisetkin syödäkseen heidän maksamista veroista.

Miten influensserit lisäävät tekemisillään Suomen talouden hyvinvointia?

Heidän työnsä harvoin tuottaa mitään lisäarvoa kansantaloudelle.

Sen sijaan jos influensseri olisi vaikkapa sellaisessa työssä joka tuottaa vientituloja tai vaikka vanhuspalveluissa niin se olisi tuottavaa työtä jotta se tulevaisuus olisi parempi myös lapsille.

Vierailija
88/95 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu vetona tälle ketjulle hyvää yötä. Muistakaa poistaa AINA IHMISIÄ HAUKKUVAT VIESTIT. Kunnioitetetaan kaikkien yksityiselämää. Se on sivistyneen ihmisen velvollisuus. 👍

Vierailija
89/95 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tosi pahalta, kun jokin julkisuuteen tullut ikävä tapahtuma on täällä ihmisten pilkattavana ja ruodittavana. Ollaan mukamas tietävinään mitä ihmisen olisi, tai ei olisi pitänyt tehdä, vaikka emme tunne emmekä tiedä sen ihmisen elämästä, taustasta ym. muuta kun pätkän lehtijuttua. Hävyttömintä, että räävitään lapsetkin mukaan mukamas surkuttelu varjolla... Älkää tukkikkiko kenenkään yksityiselämään lisäämään taakkaa nimettömänä.

Vierailija
90/95 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te länkytätte kuitenkin vaikka isännöitsijän tekemisistä kun se on siinä esillä oleva ihminen. Julkkikset voi itse yrittää poistua julkisuudesta mutta aina voi olla joku lapsi räkänokka seuraamassa sitäkin tapahtumaa. Parempi olis asua jossain korvessa pelloilla yrittämättä ihmis kontakteja.

Vierailija
91/95 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikeaa olla julkkis niin miksi ei sitten poistu julkisuudesta. Menisi vaikka oikeisiin töihin.

Vierailija
92/95 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vaikeaa olla julkkis niin miksi ei sitten poistu julkisuudesta. Menisi vaikka oikeisiin töihin.

Tuskin heillä työn puolesta on vaikeaa. Ovat alalle kouluttautuneet ja useammalla kutsumus työ missä on taitava. Laulajat, muusikot, näyttelijät ym. ovat oikeissa töissä. Saavat siitä palkkaa ja maksavat veroja nii kuin muutkin. Eivät ole valinneet työtään siksi, että taitamattomat voi haukkua. Minä ainakin heitä tarvitsen festareille. viihde ohjelmiin, teatteriin, televisioon. ym. ym.

Vierailija
93/95 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, että nautin, kun saan aina katkaistua hyvin alkaneen haukkumisketjun... 😄

Sama täällä. Kun nään vaan vaikka otsikon jostain henkilöstä, niin välittömästi ilmianna. Aina kun tulee herjaviesti, niin poistan. Niin kauan, että ketju häviää.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Jotenkin tuntuu, että ihmisten haukkujat ovat jotenkin syrjäytyneitä, katkeria ja kateellisia niitä kohtaan ketkä menestyy normaalisti. Tuoko haukkuminen voimaantumista, sitä en tiedä. Itse annan ihmisten yksityisasiat olla rauhassa.

Vierailija
94/95 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin menee, että sivistynyt ihminen kunnioita jokaikisen yksityistä ainoaa elämän aikaa täällä. Meistä jokainen haluaa elää rauhassa oman näköistä elämää.

Vierailija
95/95 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asiassa näkee ihmisen ihmisyyden ja sivistystason.