Mikä saa ihmiset haukkumaan julkikkisia?
Mitä ovat ihmiset joka nappaa lehdistä aina jonkun julkisuuden henkilön haukuttavaksi ja paneteltavaksi. Nimettömänä sivutolkkuja oletuksia ja valheita ym.??
Kommentit (95)
Samat tyypit haukkuvat myös julkkiksia!
Kyllä tälläkin pastalla haukkuja on lihava mt lääkkeitä vetävä yksinäinen katkera ja ruma nainen... Puuhaa täällä aamusta iltaan haukkumassa joka ketjussa.. Kaikki tämän tunnistaa.. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haukkua ei saa. Mutta yleensä ne julkkikset on hakeutuneet sinne julkisuuteen ihan itse. Tarkoitan siis näitä mediaan ja muihin paikkoihin itseään ja elämäänsä myyvät julkkiksia, en niinkään niitä letku ovat julkisuudessa esimerkiksi työn puolesta ja pitävät yksityiselämänsä erillään.
Miksi joku haluaa tuoda yksityiselämänsä ihmisten eteen ja vielä uhriutuu jos tuleekin kritiikkiä? Hyvin lapsellista.
Ei välttämättä halua. Sinulle näkyy olevan epäselvää se, että julkkikset eivät tarjoa juttuja lehtiin vaan niitä pyydetään, vaaditaan ja tekaistaan. Sillä lehdet tienaavat.
Oikeasti erittäin lapsellista kuvitella, että "myyvät itseään ja perhettään". Ei Marinkaan niin tehnyt vaan Seiska ja muut paska-aviisit jahtasivat häntä aamulenkillä, ruokakaupassa ja kaivoivat jopa roskikset.
Koska sinä haluat rääpiä julkisuuden henkilöiden yksityiselämää. Sinä, sinä ja muut sinunlaisesi sonnat.
Miksi solvaat täällä?
Tuohan on ihan normaalia mitä lehdet tekevät. Jos lehdet pyytävät ja vaativat juttuja niin niille julkkis voi sanoa ei. Jos sanoo kyllä tai lehdet perustavat juttunsa asianmukaisiin lähteisiin niin silloin kaikki on kunnossa ja turha siitä on kenenkään hermostua.
Jos taas lehden juttu tekaistu niin kantelu Julkisen Sanan Neuvostoon ja viranomaisille asiasta. Yksinkertaista.
Tämä on kyllä tyhjentävästi todettu. Julkisuudessa oleminen on valinta. Ja siitä valinnasta seuraa se että lehdet voivat kirjoittaa mitä vain kunhan noudattavat hyvää journalistista tapaa. En ymmärrä tätä julkkisten kitinää aiheesta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haukkua ei saa. Mutta yleensä ne julkkikset on hakeutuneet sinne julkisuuteen ihan itse. Tarkoitan siis näitä mediaan ja muihin paikkoihin itseään ja elämäänsä myyvät julkkiksia, en niinkään niitä letku ovat julkisuudessa esimerkiksi työn puolesta ja pitävät yksityiselämänsä erillään.
Miksi joku haluaa tuoda yksityiselämänsä ihmisten eteen ja vielä uhriutuu jos tuleekin kritiikkiä? Hyvin lapsellista.
Ei välttämättä halua. Sinulle näkyy olevan epäselvää se, että julkkikset eivät tarjoa juttuja lehtiin vaan niitä pyydetään, vaaditaan ja tekaistaan. Sillä lehdet tienaavat.
Oikeasti erittäin lapsellista kuvitella, että "myyvät itseään ja perhettään". Ei Marinkaan niin tehnyt vaan Seiska ja muut paska-aviisit jahtasivat häntä aamulenkillä, ruokakaupassa ja kaivoivat jopa roskikset.
Koska sinä haluat rääpiä julkisuuden henkilöiden yksityiselämää. Sinä, sinä ja muut sinunlaisesi sonnat.
Miksi solvaat täällä?
Tuohan on ihan normaalia mitä lehdet tekevät. Jos lehdet pyytävät ja vaativat juttuja niin niille julkkis voi sanoa ei. Jos sanoo kyllä tai lehdet perustavat juttunsa asianmukaisiin lähteisiin niin silloin kaikki on kunnossa ja turha siitä on kenenkään hermostua.
Jos taas lehden juttu tekaistu niin kantelu Julkisen Sanan Neuvostoon ja viranomaisille asiasta. Yksinkertaista.
Tämä on kyllä tyhjentävästi todettu. Julkisuudessa oleminen on valinta. Ja siitä valinnasta seuraa se että lehdet voivat kirjoittaa mitä vain kunhan noudattavat hyvää journalistista tapaa. En ymmärrä tätä julkkisten kitinää aiheesta yhtään.
Näyttelijät, laulajat, mannekiinit, politiikot ym. julkisuuden henkilöt ovat veronmaksajia työssään. Eivät ole mitään vapaata riistaa haukuttavaksi. Tarvitsemme heidän palvelujaan... Tätä moukat haukkujat eivät ymmärrä.. Se on heidän työvalinta 👍
Mallioppimista ja kun mikään maailmassa ei tuota hyvää mieltä. Päinvastoin raastaa sielua.
Hyvä ( toiv) jos eivät jatka sukuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi solvaat täällä?
Näyttelijät, laulajat, mannekiinit, politiikot ym. julkisuuden henkilöt ovat veronmaksajia työssään. Eivät ole mitään vapaata riistaa haukuttavaksi. Tarvitsemme heidän palvelujaan... Tätä moukat haukkujat eivät ymmärrä.. Se on heidän työvalinta 👍
Juuri näin. He ovat valinneet ammatit elääkseen, eikä teitamattomien ihmisten haukuttavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi seurata julkkiksia kauheasti, varsinkin nuorena kaikenlaisten julkkisten seuraaminen on täyttä ajanhukkaa, vaikka kaikesta oppii ainakin mitä EI kannata tehdä. Jos on joku esikuva, varmista edes onko kunnollinen ja mikä arvomaailma, kaikki sanottu ei ole silti totta tai asiat voivat muuttua. Ehkä voit olla itse oma esikuvasi joissakin asioissa.
No kuka muistaa Peaches Geldofin?
Oli nuori äiti, ja oman aikansa somevaikuttaja, joka postaili someen elämästään ja vanhemmuudesta, sekä kirjoitti äitiydestä ja perhe-elämästä. Hehkutti myös kiintymyssuhdevanhemmuutta.
Olen itse suunnilleen samanikäinen ja luin noita juttuja, koska olin itsekin nuori äiti.Tämän kuoleman jälkeen kävi ilmi, että oli kuollut heroiiniövereihin ja vauvansa oli jopa 17 tuntia yksin ennen kuin heidät löydettiin. Muutenkin elämänsä paljastui someteatteriksi. Todellisuudessa tämä kunnollista perheenäiti esittävä oli ollut vuosia heroiinikoukussa.
https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/peaches-geldof-heroin-death…
Karmeaa. Toivottavasti lapselle ei jäänyt traumoja.
Tuskin jäi.
Ei alle 1v. muista mitään ja ruollainen yksittäinen yksinolo ei horjuta perusturvallisuutta mihinkään, jos se on muuten ollut hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi solvaat täällä?
Nimenomaan valinta. Ja valinnasta seuraa aina jotakin. Ei poliisi, palomies tai lentäjä voi esimerkiksi olla krapulassa töissä. Julkkis taas kun tötöilee niin lehdet voivat kirjoittaa ja lukijat kommentoida. Tätä nykypäivän julkkikset eivät halua ymmärtää.
Niin...
Miksi suomalaiset naiset haukkuu infulenssereita, tubettajia ja streamaajia?
Se on työ. Ihan kuin toimistotyö. Tai yrittäjyys.
Vierailija kirjoitti:
Niin...
Miksi suomalaiset naiset haukkuu infulenssereita, tubettajia ja streamaajia?
Se on työ. Ihan kuin toimistotyö. Tai yrittäjyys.
Julkinen työ. Silloin altistaa omalla valinnallaan itsensä kritiikille. Ei sen kummenpaa. Sitten laajemmin voi pohtia onko tuollainen työ kovinkaan arvostettavaa. Mutta se on jokaisen määritettävä itse. Influensserit ovat kuin puhelinmyyjiä tietyssä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi solvaat täällä?
Nimenomaan valinta. Ja valinnasta seuraa aina jotakin. Ei poliisi, palomies tai lentäjä voi esimerkiksi olla krapulassa töissä. Julkkis taas kun tötöilee niin lehdet voivat kirjoittaa ja lukijat kommentoida. Tätä nykypäivän julkkikset eivät halua ymmärtää.
Tätä sinä et halua ymmärtää, kun olet täällä jokapäiväinen haukkuja, jonka viestejä joudutaan porukalla poistamaan. Älä puolusta haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkua on aika vahva ilmaisu mutta sopiiko että ihmettelen.
Ihmettelen tuota Katri Utulaa, joka tuuttaa instagramin täyteen itsestään samanlaisia kuvia samassa asennossa ja kaikki filtteröityjä. Mitä hän ajattelee, kyllähän ihmiset tietää miltä hän oikeasti näyttää, miksi muokkaa itseään ihan eri näköiseksi.Hän on siirtynyt turhan toimittajaksi mtv:lle, saiko potkut Sanomilta.
Nyt ollut kiertämässä suomen matkailukohteita, tekee matkailuvinkkejä. Eli yöpyy ja syö ja nauttii eri kohteissa kuten järvisydämessä. Tekee juttua näistä kohteista, mainostaa, vinkkejä, on tärkeää.Ihmettelen siis vain.
Mitä muuta ihmeteltävää sun elämässä on. Se on hänen elämää, vai seuraat noin tarkasti, että pääset haukkumaan ja ihmettelemään tuntemattomasta...
Kyllä mutta tuossakin tapauksessa henkilö on itse valinnut julkisuuden ja hakee seuraajia. Silloin on hyväksyttävä että voi tulla myös kommentteja jotka eivät pelkkää ihqutusta. Aivan normaalia joka jokaisen somettajan tulisi hyväksyä ja ymmärtää. Ei ole olemassa sellaista että saisi vain positiivista palautetta ulkopuolelta.
Elämääsi siis kuuluu kyylätä julkkisten elämää, että pääset kaltaistesien kanssa kuorossa panettelemaan... Onhan se tietynlaisille ihmisille ainut ajanviete ja harrastus. Minä en lue kun minua kiinnostavista ihmisistä, enkä ole luonteeltani sellainen, että nimettömänä arvostelisin, jos on jotain mistä itse en pidä.
Ihmisten haukkuminen on jonkun sortin sairaus.. Ei siitä mihinkään pääse. Täälläkin se on riesa, joka on vaan aina ilmiannettava. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitäisikö niitä tyrkkyjä sitten kehua? itsepähän ovat julkisuuteen pyrkineet. kyllä siellä pitää kestää kaikenlaisia mielipiteitä.
Näillä tyrkyillä on pohjalla usein todella heikko itsetunto jota paikkaillaan jatkuvalla huomionhaulla somessa. He eivät myönnä tätä asiaa vaan hyökkäävät kritiikkiä esittäneiden päälle.
Itse asiassa haukkujilla se huono itsetunto vasta onkin. Jos ihminen o sinut itsensä kanssa, hänen ei tarvitse haukkua ketään, vaan jokainen saa elää miten itse haluaa.
Kaiken takana kateus kuitenkin. Kun on huono itsetunto tuntee kateutta toisten elämää, ulkonäköä , kaikkea mahdollista kohtaan.
Kateus laittaa mollaamaan toisia. Tietysti julkkikset ovat hyvä kohde.
Mitä kateellinen saa kun toisia mollaa? Nostaako se itsetuntoa? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitäisikö niitä tyrkkyjä sitten kehua? itsepähän ovat julkisuuteen pyrkineet. kyllä siellä pitää kestää kaikenlaisia mielipiteitä.
Näillä tyrkyillä on pohjalla usein todella heikko itsetunto jota paikkaillaan jatkuvalla huomionhaulla somessa. He eivät myönnä tätä asiaa vaan hyökkäävät kritiikkiä esittäneiden päälle.
Itse asiassa haukkujilla se huono itsetunto vasta onkin. Jos ihminen o sinut itsensä kanssa, hänen ei tarvitse haukkua ketään, vaan jokainen saa elää miten itse haluaa.
Kaiken takana kateus kuitenkin. Kun on huono itsetunto tuntee kateutta toisten elämää, ulkonäköä , kaikkea mahdollista kohtaan.
Mitä kateellinen saa kun toisia mollaa? Nostaako se itsetuntoa? En usko.
Vaikka niin jos tuo väistely tuo sulle paremman olon. Itse uskon että kritiikkiä syntyy silloin kun jonkun käytös on selvästi yhteiskunnassamme vallitsevien normien vastaista. Silloin se on perusteltua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi seurata julkkiksia kauheasti, varsinkin nuorena kaikenlaisten julkkisten seuraaminen on täyttä ajanhukkaa, vaikka kaikesta oppii ainakin mitä EI kannata tehdä. Jos on joku esikuva, varmista edes onko kunnollinen ja mikä arvomaailma, kaikki sanottu ei ole silti totta tai asiat voivat muuttua. Ehkä voit olla itse oma esikuvasi joissakin asioissa.
Oli nuori äiti, ja oman aikansa somevaikuttaja, joka postaili someen elämästään ja vanhemmuudesta, sekä kirjoitti äitiydestä ja perhe-elämästä. Hehkutti myös kiintymyssuhdevanhemmuutta.
Olen itse suunnilleen samanikäinen ja luin noita juttuja, koska olin itsekin nuori äiti.Tämän kuoleman jälkeen kävi ilmi, että oli kuollut heroiiniövereihin ja vauvansa oli jopa 17 tuntia yksin ennen kuin heidät löydettiin. Muutenkin elämänsä paljastui someteatteriksi. Todellisuudessa tämä kunnollista perheenäiti esittävä oli ollut vuosia heroiinikoukussa.
Tuskin jäi.
Ei alle 1v. muista mitään ja ruollainen yksittäinen yksinolo ei horjuta perusturvallisuutta mihinkään, jos se on muuten ollut hyvä.
Ei. Kiintymyssuhdetyyli rakentuu vauvana. Kaikki tekijät jotka vaikuttavat äidin kykyyn olla turvallinen vanhempi ovat kriittisiä vauvan tulevaisuuden kannalta. Siksi vastuulliset vanhemmat tekevät kaikkensa sen eteen ettei tuossa vaihessa lapsen kehitys häiriinny millän tavalla. Vastuu on suuri. Mutta normaalit ja mieleltään terveet vanhemmat kantavat sen kun lapsen ovat hankkineet.
Tuo oli hyvä. Miksipä koska tämä palstahan on vauvoihin ja vanhemmuteen keskittyvå foorumi oteta fokukseen julkkisten vanhemmudeen toteutuminen vauva- ja taapero-aikana. Tästä olisi hyvä saada keskustelua aikaan enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin jäi.
Ei alle 1v. muista mitään ja ruollainen yksittäinen yksinolo ei horjuta perusturvallisuutta mihinkään, jos se on muuten ollut hyvä.Eikö vauvalle ole vaarallista olla noin pitkä aika ilman ruokaa? 17 tuntia yksin ja jos vaikka oli syönyt pari tuntia aikaisemmin on se 19 tuntia. Miten vauva pärjää ilman ruokaa 19 tuntia?
Älä vaihda puheen aihetta. Ap. Kysysyy mikä saa ihmiset panettelemaan ja haukkumaan kasvojaan paljastamatta nimettömänä.!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kateellinen saa kun toisia mollaa? Nostaako se itsetuntoa? En usko.Vaikka niin jos tuo väistely tuo sulle paremman olon. Itse uskon että kritiikkiä syntyy silloin kun jonkun käytös on selvästi yhteiskunnassamme vallitsevien normien vastaista. Silloin se on perusteltua.
Kumpaa se olisikin keskustelua lakien rikkomisesta, ja sekin totuuteenperustuvaa asiallista keskustelua. Täällä haukutaan ulkonäöstä lähtien mitä herjaavimmilla sanoilla, itse oletuksilla, vääristelyllä ym. mitä jokainen näkee, ja Ap. tarkoittaa.
Olen seurannut näitä vihaviestin lähettäjiä. Ensinnäkin haukkuvat nuoria, Kauniita, menestyneitä nuoria naisia.
Naisia on huoriteltu ja haukuttu rumiksi ja todella rumaa kieltä.
Katselin sitten haukkujien Facebook profiilia ja haukkuja oli aina keski-ikäinen, todella lihava, ruma ja epäsiisti sinkku mies. Yhdeltä puuttui hampaat ja näytti viina maistuvan liikaa.
Olin ollut luulossa, että nämä rumaksi haukkuneet olisivat itse olleet kauniita/komeita mutta asia olikin päinvastoin. Haukkujat itse olivat järkyttävän rumia ja kaikki sinkkuja