Mistä olette keksineet lisätuloja n. 100-200 euroa/kk?
Kommentit (43)
Pari siivouskeikkaa tms
kuussa vuokrafirman kautta.
Vierailija kirjoitti:
On huomattavasti helpompaa karsia menoja 100-200 euroa/kk kuin hankkia se puhtaana käteen.
Ravintolaillat minimiin. Kunnon illanistujaisissa menee usein paperiraha jos toinenkin. Samoin leffareissut ja ystävätapaamiset kahviloissa. Kutsukaa toisianne kylään, kahvitelkaa kotioloissa ja järjestäkää leffailtoja nyyttärihengessä.
Kuntosalikortit pois ja kotijumppaa kahvakuulalla.
Suoratoistopalvelut pois. TV ja YouTube riittäköön. Samoin lehtitilaukset ja ostot minimiin.
Kilpailuttamaan vakuutukset ja puhelinliittymät.
Kalliit vaateostokset minimiin. Kirppareilta löytyy myös ihan muodikkaita vaatteita.
Iltamyöhällä ruokaostoksille hyödyntämään alelaputuksia.
No onko pikkusen ankerta elämää? Ei kiitos! 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jäämässä työttömäksi näköjään, niin ainoa tapa säästää on karsia kuluja. Ajattelin muuttaa pois eteläsuomesta niin ansiosidonnaisesta jää enemmän käteen. Toki lisävaivaa jos työllistyykin pian taas, mutta en halua rahoittaa toisten asuntosijoittamista jos ei itselleni riitä täällä töitä.
Tarkennettuna säästöä voi tulla 300-500€ helposti muuttamalla
Muista että Helsingissä ja Espoossa saa yli 100 € enemmän asumistukea kuin muualla
Ei ole merkitystä, jos vertaa esim että täällä on vuokra 800-1000€:n yksinasuvalla, jos muutan jonnekkin kuuseen, asuntoja on jopa 400€/kk vuokralla.
Kyllä minulla varaa olisi, mutta ei tahtoa. Silpputyöhön en suostu, ne kuviot nähty jo nuorena ym. vippaskonstit halventaa ihmisten palkkaa
Vierailija kirjoitti:
Pistä 50 000 euroa säästötilille. Jos teet vuoden määräaikaissopimuksen, riittää pienempikin summa.
Typerä ehdotus jos ei kerran ole ylimääräistä mitä ilmeisesti sinullakaan ei ole kun moisia ehdotat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jäämässä työttömäksi näköjään, niin ainoa tapa säästää on karsia kuluja. Ajattelin muuttaa pois eteläsuomesta niin ansiosidonnaisesta jää enemmän käteen. Toki lisävaivaa jos työllistyykin pian taas, mutta en halua rahoittaa toisten asuntosijoittamista jos ei itselleni riitä täällä töitä.
Muista että Helsingissä ja Espoossa saa yli 100 € enemmän asumistukea kuin muualla
Ei ole merkitystä, jos vertaa esim että täällä on vuokra 800-1000€:n yksinasuvalla, jos muutan jonnekkin kuuseen, asuntoja on jopa 400€/kk vuokralla.
Kyllä minulla varaa olisi, mutta ei tahtoa. Silpputyöhön en suostu, ne kuviot nähty jo nuorena ym. vippaskonstit halventaa ihmisten palkkaa
No olipas tuossa neuvo joltain muka silpputyön vieroksujalta.Jee vedä joku päähäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huomattavasti helpompaa karsia menoja 100-200 euroa/kk kuin hankkia se puhtaana käteen.
Ravintolaillat minimiin. Kunnon illanistujaisissa menee usein paperiraha jos toinenkin. Samoin leffareissut ja ystävätapaamiset kahviloissa. Kutsukaa toisianne kylään, kahvitelkaa kotioloissa ja järjestäkää leffailtoja nyyttärihengessä.
Kuntosalikortit pois ja kotijumppaa kahvakuulalla.
Suoratoistopalvelut pois. TV ja YouTube riittäköön. Samoin lehtitilaukset ja ostot minimiin.
Kilpailuttamaan vakuutukset ja puhelinliittymät.
Kalliit vaateostokset minimiin. Kirppareilta löytyy myös ihan muodikkaita vaatteita.
Iltamyöhällä ruokaostoksille hyödyntämään alelaputuksia.
No onko pikkusen ankerta elämää? Ei kiitos! 😀
Mulla ei noista ole yhtäkään, joten kaipa tää sitten on ankertaa elämää.
Ryhdy tuomariksi, niistä on huutava pula lajissa kuin lajissa. Jalkapallon pienimpien peleihin pääsee muutaman tunnin kurssin jälkeen.
Kerran kuussa minun orjana niin saat 200 €.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla varaa olisi, mutta ei tahtoa. Silpputyöhön en suostu, ne kuviot nähty jo nuorena ym. vippaskonstit halventaa ihmisten palkkaaNo olipas tuossa neuvo joltain muka silpputyön vieroksujalta.Jee vedä joku päähäsi!
Harmittaako kun ei oo varaa palkata kokoaikaista inhimillisellä kuukausipalkalla?
Työ jota on tarjolla melkein joka paikassa ympäri Suomen. Henkilökohtainen avustaja. 5h/vko niin saat sen 200€/kk. Kotona sitä ei kyllä voi tehdä.
Tarjoa käsi ja suuhoitoja yms. Yks vakkari riittää.
Ryhdy jakamaan mainoksia, tai ota jonkun koira hoitoon matkan tms. ajaksi. Myös lapsia voi hoitaa satunnaisesti.
Viimeinenkin ystävä on kadonnut takavasemmalle. Kuitenkin noin kerran kuussa tulee tarve puhua (valittaa) jollekin. Psykologille en halua, enkä voi miehelle valittaa kun yleensä ne valitukset on just siitä miehestä. Uutta ystävää en nyt halua kun ei voimavarat riitä toisten huolien kuunteluun. Siitä syystä loppui edellinen ystävyys kun se oli yksipuolisesti sen toisen ongelmien kuuntelua.
Olen jo pidempään miettinyt että maksaisin jollekin joka suostuisi mua sen tunnin pari kuuntelemaan 50€ tunti. Neuvoja ei tarvitse antaa, vaan kuunnella myötätuntoisesti.
Useampia satasia saisi lisää harrastuksen kautta, jos viitsisi vaivautua. Muutamat asiat aiheuttaa sen, että en ole muutamaan vuoteen viitsinyt siihen hommaan lähteä.
Kotona istumalla vähän vaikeaa noin vaan kenen tahansa tehdä lisätienestiä. Vaatii oikeasti sen että osaat tehdä jotain hienoja käsitöitä ja myydä niitä tai tietokoneella tehdä jotain, esim. verkkosivuja tms. Tai sitten just joku OF tai jalkakuvia myyt. Ite tienasin sen 200-300e/kk ylimääräistä kun kävin kiekkopeleissä jäähallilla paistelemassa makkaroita sen 1-2 iltaa per viikko.
Ylitöitä muutama tunti kuussa, että toi summa jää käteen?
Pitäisi nyt ensin tietää mikä on lähtökohta. Jos kakki ylimääräinen on jo myyty, tulee tunne, että aloittaja on työtön tai kotihoidon tuella. Tai ylipäätään menot on liian suuret sihteessa tuloihin. Entä puoliso? Löytyykö sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hoikka ja komea nuori mies niin helposti tienaat seksillä rahaa
Tiedän monta hoikkaa nuorta miestä jotka hakkaa vähäsetkin rahansa o-fanssiin, eli toisin päin noi sex tienestit menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvästä suihinotosta saa helposti 60-80€, jopa enemmänkin jos olet todella viehättävä. Muutama imaisu kuussa tuo mukavasti lisätuloja, ja puutteessa olevia imuhaluttomien naisten aviomiehiä ja perheenisiä löytyy asiakkaiksi joka paikkakunnalta.
Tuossa on liikaa hommaa. Helpompi vaan vähän pyllistää ja antaa toisen hoitaa homman. Saa enemmän rahaakin. Tätä voi miehetkin harrastaa, reikä se on niilläkin.
Toi on niin totta. Paljon pienempi vaiva ja vähemmän intiimiä, kun antaa äijän painaa takaapäin ihan itse oman orgasminsa. Samalla voi miettiä vaikka seuraavan päivän kauppalistaa. Suuseksi on työläämpää ja jättää kumin maun suuhun.
Tätähän ne kokoomuslaiset vanhat pervot ja pahat sedät haluaa poistamalla asumistuet ja työttömyystuet että saisivat käytettyä ihmisiä paitsi taloudellisesti, myös seksuaalisesti hyväkseen...