Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi olen varakas, joten leikkauslistat eivät koske minua ja perhettäni

Vierailija
08.06.2023 |

Minulta ei tule sympatiaa niitä kohtaan, jotka alkavat taas ulvoa kuorossa "köyhät kyykkyyn"
Jokainen on itse vastuussa taloudestaan. Minua nämä tulevat leikkaukset ei koske millään tavalla, mutta toki harmillista, että kaikki eivät niistä tule selviämään, kun heiltä puuttuu yrittjähähenki ja vahvuus.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa lapsuudessaan kärsineeltä, joka ei nauti elämästä nyt aikuisenakaan.

Vierailija
22/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos Jumala sanoo sitten kuoltuasi: sinä sait jo maailmassa kaiken sen hyvän joka kuului köyhille ja laittaa sinut pimeään listaansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samaa mieltä ap:n kanssa. Köyhät vaan kutee ja odottaa, että koko elämä etelenmatkoista hammasrautoihin maksetaan yhteiskunnan kassasta. Joillakin vaan on pokkaa.

Vierailija
24/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi yli 5000e bruttona/kk tienaavien verotusta pitäisi kiristää niin pitkään että asiat alkaa tuntua yhteisiltä.

Vierailija
25/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas ja ei osaa kielioppia. Vau.

Vierailija
26/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhien ullina pitäisi vaientaa jotenkin. Pitäisikö valtion puuttua siihen vaikka lisäverolla tai tukien leikkaamisella?

Idiootti kommentoimassa.

Juurikin tämmöiset turhat köyhien avautumiset pitäisi verottaa oikeen kunnolla tai laittaa vankilaan.

Olen hyvin toimeentuleva eläkeläinen mutta en voi sietää kenenkään mollaamista elintasosta riippumatta.

Vierailija
27/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolleja mm. AP. Oikeasti varakkailla ei ole mitään tarvetta mainostaa täällä itseään. Rikkaiksi itseään luulevilla persuilla ja trolleilla on tietenkin asia toinen.

Vierailija
28/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa haittaa vaikka joku euron ryynipaketti maksaa nykyään kaksi euroa. Se ostetaan mitä satutaan haluamaan ja rahaa menee sen verran kuin menee :-)

Hintoja viimeksi tainnut seurata joskus opiskelijana. Siitä myös vinkki tyhjätaskuile: opiskelu kannattaa, niin saa rahaa, jolla saa onnellisuutta.

-----

Minulla on KTM:n paperit, mutta sairastuin vakavasti ja rahan tulo loppui. Luulen että kaltaisesi ymmärtämätön ihminen on narsisti.

Vierailija
29/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä presidentti Kennedy oli viisas mies, kun käski kansalaisia ajattelemaan, mitä voivat tehdä isänmaansa hyväksi eivätkä vain odota tumput suorna, mitä kansakunta voi tehdä heidän hyväkseen. Tämä jo toimisi, niin ei olisi budjettivajeita.

Oli. Paras.

Ikävä kyllä täällä tuo ajattelu ei toimi. Enkä oikein usko sen toimivan enää nykyisin Yhdysvalloissakaan.

Suomessa nyt asenneilmapiiri on ollut tietysti aina sellainen että kaikki on lypsettävä itselle sieltä mistä saa ja vain rahalla on merkitystä.

Vierailija
30/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... Miksi varakas hengaa täällä av:lla?

Täytyyhän sitä päästä rehvastelemaan köyhille. Kohottaa omaa itsetuntoa kivasti.

Heikoissa kantimissa on itsetunto jos tämä porukka sitä nostaa.

Vierailija
31/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolleja mm. AP. Oikeasti varakkailla ei ole mitään tarvetta mainostaa täällä itseään. Rikkaiksi itseään luulevilla persuilla ja trolleilla on tietenkin asia toinen.

Ai että kun saisi euron aina kun joku sossupummi puhuu "oikeasti varakkaista" tällä palstalla :D

Selosta nyt edes sinä mikä tämä mystinen oikeasti varakas on.

Vierailija
32/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa haittaa vaikka joku euron ryynipaketti maksaa nykyään kaksi euroa. Se ostetaan mitä satutaan haluamaan ja rahaa menee sen verran kuin menee :-)

Hintoja viimeksi tainnut seurata joskus opiskelijana. Siitä myös vinkki tyhjätaskuile: opiskelu kannattaa, niin saa rahaa, jolla saa onnellisuutta.

-----

Minulla on KTM:n paperit, mutta sairastuin vakavasti ja rahan tulo loppui. Luulen että kaltaisesi ymmärtämätön ihminen on narsisti.

No kuule kaikilla meillä on rajoitteita!

Vierailija
33/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa saa isoja perintöjä joten ei tarvitse töissä käydä jos siltä tuntuu mukavampaa näin kesäkelillä hakea pehmis jäätelökioskista ja käveleksiä rantaan tai ottaa vaikka huikkaa : )

Vierailija
34/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... Miksi varakas hengaa täällä av:lla?

Täällä on kaikki henkisesti köyhät. Hänen varallisuus on vain pinnallista.

Vierailija
35/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen hieman sivistynyt ihminen ymmärtää köyhyyttä usein paremmin myös yhteiskunnallisesta näkökulmasta kuin ap, joka vaikuttaa hyvin köyhältä henkisesti.

Se, miksi on köyhiä, ei ole kovin olennaista kun ajatellaan, että köyhien minimimäärä yhteiskunnassa on aina vakio. Se, ettei ap ymmärrä köyhiä, ei tee käyhyyden aiheuttamista sosiaalisista ongelmista pienempiä. Köyhyys on kaikkien ongelma.

Vierailija
36/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun saisi euron aina kun joku sossupummi puhuu "oikeasti varakkaista" tällä palstalla :D

Esimerkiksi sellainen, jonka ei tarvitse tehdä päivääkään töitä, mutta asuu silti omassa kodissa, on paljon sijoituksia, matkustelee ja harrastaa vapaasti, koska pelkät pääoman korkotulot takaavat hyvän elintason.

Elvistelyyn ei yksinkertaisesti ole mitään tarvetta.

Vierailija
37/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi sellainen, jonka ei tarvitse tehdä päivääkään töitä, mutta asuu silti omassa kodissa, on paljon sijoituksia, matkustelee ja harrastaa vapaasti, koska pelkät pääoman korkotulot takaavat hyvän elintason.

Elvistelyyn ei yksinkertaisesti ole mitään tarvetta.

Ai niin. Unohtui. Se euro jäi saamatta. Olen ainoastaan ehkä joiden mielestä hyvätuloinen, mutta en kyllä mikään rikas. Veikkaus sossupummista meni sikäli väärin, en saa tukia. Enkä oikeastaan tarvitsekaan?

Olen kyllä köyhistä oloista lähtöisin eli tiedän sikäli mitä se on.

Vierailija
38/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen hieman sivistynyt ihminen ymmärtää köyhyyttä usein paremmin myös yhteiskunnallisesta näkökulmasta kuin ap, joka vaikuttaa hyvin köyhältä henkisesti.

Se, miksi on köyhiä, ei ole kovin olennaista kun ajatellaan, että köyhien minimimäärä yhteiskunnassa on aina vakio. Se, ettei ap ymmärrä köyhiä, ei tee käyhyyden aiheuttamista sosiaalisista ongelmista pienempiä. Köyhyys on kaikkien ongelma.

Mikä lynkkaus, annetaan nyt ihmisen nauttia elämästään,  näitä ruikuttajia on tässä maassa ihan liikaa ja lisää vain haalitaan.

Missikisoihin pläjähti taas ruikuttajien lauma, tympeää luettavaa.

Jos ihminen omalla työllään rikastuu, mitä väärää siinä. Rikas maksaa veroja varmasti tuloistaan, näin loiseläjilla kelpaa kellistellä. Joillakin on säätiöt joita suojellaan ja voivat todella paksusti. Miksi sitä ei paheksuta, ovat terveempiä omassa ankkalammikossaan. Parhaat lukiot ja parhaat opiskelumahdollisuudet.

Vierailija
39/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varakas ja hengailet täällä netin keskustelupalstalla jep, jep.

Vierailija
40/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Nimeni on Pekka. Olen alasti ja kikkelini heiluu

Kai kuitenkin työpaikka löytyy? Jos ei, niin kannattaa hakea nyt kun vielä saa.