Onneksi olen varakas, joten leikkauslistat eivät koske minua ja perhettäni
Minulta ei tule sympatiaa niitä kohtaan, jotka alkavat taas ulvoa kuorossa "köyhät kyykkyyn"
Jokainen on itse vastuussa taloudestaan. Minua nämä tulevat leikkaukset ei koske millään tavalla, mutta toki harmillista, että kaikki eivät niistä tule selviämään, kun heiltä puuttuu yrittjähähenki ja vahvuus.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Miksi varakas hengaa täällä av:lla?
Täytyyhän sitä päästä rehvastelemaan köyhille. Kohottaa omaa itsetuntoa kivasti.
Sama. Perheeni elää hyvin hamaan loppuun saakka, tapahtuu politiikassa sitten mitä tahansa.
Riittää minulle. :)
Köyhien ullina pitäisi vaientaa jotenkin. Pitäisikö valtion puuttua siihen vaikka lisäverolla tai tukien leikkaamisella?
Kyllä presidentti Kennedy oli viisas mies, kun käski kansalaisia ajattelemaan, mitä voivat tehdä isänmaansa hyväksi eivätkä vain odota tumput suorna, mitä kansakunta voi tehdä heidän hyväkseen. Tämä jo toimisi, niin ei olisi budjettivajeita.
Vierailija kirjoitti:
Köyhien ullina pitäisi vaientaa jotenkin. Pitäisikö valtion puuttua siihen vaikka lisäverolla tai tukien leikkaamisella?
Idiootti kommentoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti kommentoimassa.
Samaa sarjaa kuin ap!
Sama. Onneksi vihdoin ja viimein on saatu sellaiset miehet vallan kahvaan, että loppuu työttömien ja muiden kansanruumin loiseliöiden juhliminen.
Köyuhät hiljaa. Joka ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti kommentoimassa.
Juurikin tämmöiset turhat köyhien avautumiset pitäisi verottaa oikeen kunnolla tai laittaa vankilaan.
Ei paljoa haittaa vaikka joku euron ryynipaketti maksaa nykyään kaksi euroa. Se ostetaan mitä satutaan haluamaan ja rahaa menee sen verran kuin menee :-)
Hintoja viimeksi tainnut seurata joskus opiskelijana. Siitä myös vinkki tyhjätaskuile: opiskelu kannattaa, niin saa rahaa, jolla saa onnellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin varaton, luulisin.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Onneksi vihdoin ja viimein on saatu sellaiset miehet vallan kahvaan, että loppuu työttömien ja muiden kansanruumin loiseliöiden juhliminen.
Kuinka monta miestä hallitusneuvottelijoissa on? Äkkiä katsoen yksi, mutta hänkin on poliittinen broileri.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku iöyhien etuoikeus olla palstalla😂
Voisit sie aloittaja avata sen verran et kerrot minkä alan yrittjiä sitä ollaan olevinaan,
en mie muuten mut tietää ohi mennä;)
Vahvuutta, sitä multa löytyy, kestävää kanttia mut puuttuu YRITTJÄHÄHENKI.... en oo tietonen mitä toi on.
Suapa nähä mitä ne leikkaa etuuksista.Saattavat tehä hölömöläisten hommaa.
Onneksi itellä on tuota vahvuutta niin ei ota osumaa koska raha ei merkitse minulle mitään.
Aina se KELA sen verran pukkaa rahnaa että suopi syyä asti.Niin ja työntävät muualtaki sitä rahhaa....
Mitkä leikkauslistat?
Koskeeko reilut 60tonttua/vuosi tuloilla?
Värakkaat täällä elää miehensä tilipussista:)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä presidentti Kennedy oli viisas mies, kun käski kansalaisia ajattelemaan, mitä voivat tehdä isänmaansa hyväksi eivätkä vain odota tumput suorna, mitä kansakunta voi tehdä heidän hyväkseen. Tämä jo toimisi, niin ei olisi budjettivajeita.
Taisi Kennedy olla aikamoinen kermapehva ja naisia kaatoi oikealta ja vasemmalta ja Monroenkin kuolema jäi niin ja näin ja muuta. Hyvä siitä onkin vaatia kun oli kartano alla lapsena.
Eniten minua häiritsee nämä "aina köyhiltä leikataan" tyypit, jotka eivät tajua että leikata voi vain ja ainoastaan sieltä, missä on menoja. Rikkailla ei Suomessa ole kuin maksajan osa.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä leikkauslistat?
Koskeeko reilut 60tonttua/vuosi tuloilla?
Tienaan n 50 000. Odotan vain veronalennuksia.