Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun lohturuokasi?

Vierailija
07.06.2023 |

Minun on nuudeli ja irtokarkit

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohturuoka-sana on sietämätön. Ihan kuin ihminen olis ihmisraunio, joka viimehädässä viimeisenä oljenkortena turvautuu säälittävänä otuksena RUOKAAN. Eikö muuta elämässä ole?

Ruoka on positiivinen asia, eikä pidä syyllistää ihmisiä irvailemalla et rassukka vetää lohturuokaa.

Keksikää joku muu termi!

Vierailija
22/31 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahtoleipä, jonka väliin pari siivua meetvurstia ja halpaa cheddar-sulatejuustoa pari siivua. Pari paahtoleipää eka paahtimeen, sitten voita päälle ja meetvurstit ja cheddarit väliin ja leivät yhteen, sitten 10 sekuntia mikrossa että juusto sulaa. Näitä menee monesti punaviinipullon kanssa useita illassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lohturuoka on varsiselleri, persiljatupsu ja vesitilkka. Oon niiden jälkeen kuin uudestisyntyny, elämäni kunnossa taas.

Vierailija
24/31 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsen lohdutusta niin alkaa tekemään pirusti mieli kukkakaalia

Vierailija
25/31 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohturuoka-sana on sietämätön. Ihan kuin ihminen olis ihmisraunio, joka viimehädässä viimeisenä oljenkortena turvautuu säälittävänä otuksena RUOKAAN. Eikö muuta elämässä ole?

Ruoka on positiivinen asia, eikä pidä syyllistää ihmisiä irvailemalla et rassukka vetää lohturuokaa.

Keksikää joku muu termi!

Voi voi. Meni tunteisiin. Ihan maailmalla yleisesti käytetty termi. Mut AV-mammahan vihaa kaikkea ja kaikkia

Vierailija
26/31 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö parantaa.

Vierailija
27/31 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta on ainakin kymmenen aloitusta.

Vierailija
28/31 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spagetti ja vegepyörykät ketsupilla.

Täytetyt leivät.

Suklaa.

Vierailija
29/31 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen surullinen niin ruoka ei maistu kyllä ollenkaan!

Ruoka ei voi "lohduttaa".

Mutta juoma voi ja sen nimi on alkoholi.

Vierailija
30/31 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain syömishäiriöiset syö jotain lohturuokaa.

Minä syön lohturuoka jos olen sairas (harvoin onneksi), ja lohturuokani on mikrossa tehty kaurapuuro. Myös Saarioisen speltti-kaurarouhe puuro käy. Osittain siksi näin, että se on yleensä se mikä maistuu myös sairaana, ja menee parhaiten alas. Söin puuroa myös silloin, kun mieheni kuoli äkillisesti. Silloin ruokahalu ja makuaisti katosivat, eikä ollut jaksamista sen kummempaan ruuanlaittoon. Jotain piti kuitenkin syödä, ja ihana naapuri toi vastapoimittuja mustikoita kyytipojaksi. Syömishäiriötä minulla ei ole koskaan ollut.

Vierailija
31/31 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lohturuokaa. Jos kaipaan jotain sellaista, menen luontokävelylle tai juoksulenkille, tai sitten luen hyvää kirjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme