Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin aviomieheni 34-vuotiaana ja nyt 10 vuotta myöhemmin tulee ero. Mies ei halunnut lisää lapsia ja mä olisin halunnut

Vihainen
07.06.2023 |

Mulla oli siis entuudestaan yksi lapsi ennen tätä suhdetta ja miehellä kaksi lasta. Mies ei halunnut lisää lapsia ja tähän mun oli tyydyttävä useiden keskusteluiden jälkeen. Mies mua vanhempi ja piti itseään liian vanhana saamaan enää lapsia.

Nyt sitten tulee ero kun olen 44v. ja aika on mennyt ohitse saada lapsia. Olisin voinut valita toisen miehen ja saada mahdollisesti toisen lapsen. Mies on nyt se joka haluaa erota. Lievästi sanottuna olen katkera ja veetuttaa. Olen vihainen erosta ja siitä, että saatamme joutua muuttamaan tästä talosta pois.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet katkera, vaikka olet saanut yhden lapsen? Minä en ole saanut yhtään lasta, vaikka olen käynyt IVF lapsettomuushoidoissa. Mieti vähän muutakin kuin itseäsi. Kaikki ei saa edes yhtä lasta.

Sä et päätä mun tai kenenkään muun puolesta mistä saa olla katkera tai vihainen. Olen tässä elämässä miettinyt todella paljon muita. Älä edes kehtaa väittää, että ajattelen vain itseäni. Sä et tunne joten pidä suusi kiinni musta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme