Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ilmastointi hotellissa olla tosiaan 9 euroa päivä? Kreikassa.

Vierailija
07.06.2023 |

Soitin just hotelliin johon ollaan majoittumassa Rodoksella parin viikon päästä ja kysyin mm. ilmastoinnista. Nainen huonolla englannilla vastasi että 9€/pvä. Ei voi olla totta Mähän maksan monta omaa sähkölaskua samalla rahalla, mikä menee yhteen parin viikon majoituksen viilennykseen 😂

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia Kreikassa. Et vissiin paljoa ole matkustellut.

Vierailija
2/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin olen matkustellut ympäri maailmaa, eikä missään muualla ole erikseen tarvinnut ilmastoinnista maksaa!

Vierailija
4/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan hyvä kahden hengen huone ateenassa 15€/yö, ei laskuteltu erikseen ilmastoinnista vaikka lämpöä oli lähes 40 astetta

Vierailija
5/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen huonolla englannilla vastasi..." 

AP soittamassa rallienglannilla: "Öööö.. Haiii tis is Marjukka spiigin i Finnland. Häs juuu tii.. -- PEKKA MIKÄ SE ILMASTOINTI ON ENKUNKS??? -- äisii vörks in hotell? Hau meni juuros aar äisii?"

Vierailija
6/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin olen matkustellut ympäri maailmaa, eikä missään muualla ole erikseen tarvinnut ilmastoinnista maksaa!

No et ole ainakaan vaivautunut kohdetietoja lukemaan. Aika monessa hotellissa se on maksullinen.

Vierailija
7/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi olla? Eihän se ole tyhmä, joka pyytää, vaan tyhmä, joka maksaa.

Tasokkaammissa hotelleissa ilmastointi tietystikin sisältyy huoneen hintaan. Tuossa on selvästikin kysymyksessä edullinen majatalo, jossa halutaan tarjota persaukiselle matkailijalle mahdollisuus hiota niin halutessaan, ja käyttää matkakassa muihin asioihin.

Vierailija
8/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP soittamassa rallienglannilla: "Öööö.. Haiii tis is Marjukka spiigin i Finnland. Häs juuu tii.. -- PEKKA MIKÄ SE ILMASTOINTI ON ENKUNKS??? -- äisii vörks in hotell? Hau meni juuros aar äisii?"

Mikä ihmeen pönttö sinä olet? Mistä päättelet etten osaisi sujuvaa englantia? Se nainen änkytti ensiksi free of charge, joten toistin että so, the ac is free of charge, included in the room price, jolloin yhtäkkiä sanoikin että no free of charge.

Vierailija
9/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talot on huonosti eristetty. Ulkona on todella kuumaa. Sähkö on kallista ja laitteet ehkä vanhoja, jotka kuluttavat paljon sähköä.

Sitten toiset vieraat pitävät sitä ilmastointia päällä vielä koko päivän täysillä vaikkeivät ole edes itse paikalla. Joten kalleimman kuluttajan mukaan mennään. Sen lisäksi korjaaja pitää kutsua milloin minkäkin valituksen takia. Kaikki maksaa ja jonkun se on tietenkin maksettava, koska ei hotellin omistajat mitään hyväntekeväisyyttä harrasta. Joten joko se 9€ on huoneen hinnassa tai voit itse päättää maksatko siitä ja haluatko sen.

Vierailija
10/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen kuullut, että pitää maksaa erikseen, kun on kallista pitää päällä. Siis perus 2-3 tähden hotelleissa. 

Vierailija
11/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla vaikka 90€ päivä jos hotelli on päättänyt sen hinnoitella.

Ei ilmastointi ole mikään ihmisoikeus joka pitää olla saatavilla omakustannushintaan.

Ellei kelpaa otat toisen hotellin jossa ilmastointi kuuluu hintaan

Vierailija
12/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pönttö sinä olet? Mistä päättelet etten osaisi sujuvaa englantia? Se nainen änkytti ensiksi free of charge, joten toistin että so, the ac is free of charge, included in the room price, jolloin yhtäkkiä sanoikin että no free of charge.

Siitä voi päätellä, että katsot asiaksesi kysellä tällaista päivänselvää asiaa vauva-lehden keskustelupalstalla.

Vierailija
13/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet Kreikkaan mut sulla ei oo laittaa 63e omaan mukavuuteesi. Sittenhän pitää hikoilla. Näin helppoa se on.

Vierailija
14/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi olla? Eihän se ole tyhmä, joka pyytää, vaan tyhmä, joka maksaa.

Tasokkaammissa hotelleissa ilmastointi tietystikin sisältyy huoneen hintaan. Tuossa on selvästikin kysymyksessä edullinen majatalo, jossa halutaan tarjota persaukiselle matkailijalle mahdollisuus hiota niin halutessaan, ja käyttää matkakassa muihin asioihin.

Tyhmä joka maksaa? Niin että maassa jossa on kesällä 30-40 astetta päivällä ja päälle 25 astetta yölläkin, on TYHMÄÄ maksaa siitä että pystyy nukkumaan ja olemaan hikoilematta. Ja että hotelleilla on pokkaa vielä pyytää maksua siitä.

Vierailija
15/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meet Kreikkaan mut sulla ei oo laittaa 63e omaan mukavuuteesi. Sittenhän pitää hikoilla. Näin helppoa se on.

Mistä päättelet että olen siellä vain viikon ?

Vierailija
16/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli meinaat, että hotellin omistaja maksaa sen sinun puolestasi lahjaksi? Tietysti 350€/ huone/yö se kuuluu hintaan. Mutta 19€ huoneeseen ei. Eikä tietenkään niissä, joissa sitä ei ole.

Vierailija
17/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Kreikka on yksi rötiskö. Kannattaa matkailla muualla.

Vierailija
18/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu huoneen hinnasta.

Vierailija
19/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli meinaat, että hotellin omistaja maksaa sen sinun puolestasi lahjaksi? Tietysti 350€/ huone/yö se kuuluu hintaan. Mutta 19€ huoneeseen ei. Eikä tietenkään niissä, joissa sitä ei ole.

19€ huone? Hohhoijaa.

Vierailija
20/79 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa maksu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän