Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä eräs nainen blondannut hiuksensa ja alkanut piirtää kajalilla

Vierailija
07.06.2023 |

mustat renkaat silmien ympärille. Ei vastaa tervehdykseen.

Pitäisikö olla huolissaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun töissä oli myös nuori nainen, joka platinablondasi hiuksensa ja alkoi laittaa tummaa meikkiä silmien ympärille. Luonne iloinen ja puhelias ja yhä samanlainen. Ulkonäkö muuttui, mutta persoona ei.

Jos työkaverin sosiaalinen käytös on muuttunut, niin se on usein merkki siitä, että hänen elämässään ei mene sillä hetkellä hyvin. Yleensä kannattaa kysyä kahden kesken, että mitä kuuluu ja että on vähän huolissaan, että olet vähän vetäytynyt. Ja että jos et nyt halua puhua, niin voit aina myöhemmin tulla juttelemaan, tms.

Itse siis toivoin, että joku olisi nähnyt pahan oloni (tapahtui pahaa siviilissä) ja tullut edes kerran kysymään, että haluanko jutella (ei siis painostaen vaan kertoen, että hei, olen avoinna ja jos on jotain, niin mulle voit tulla puhumaan), mutta ei. Minusta alettiin juoruilemaan, että olen kusipää, kun en enää hakeudu muiden seuraan ja istun yksin nurkassa tauolla katse maata laahaten.

En nyt sano, että se on kenenkään työkaverin velvollisuus huolehtia terveydestäni, mutta juoruilun sijaan olisi ollut parempi, että oltaisiin tultu kysymään suoraan muuttuneen käytökseni syytä. Tai jos ei ole voimia kysyä, niin antaisi vain olla, eikä alettaisi kiusaamaan porukalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi