Madeleine ja Chris
Olipa hämmentävä kuva lehdessä heidän perheestään tänä päivänä (6.6.) Madeleine, joka on klassisen kaunis, Örmy-Chris ja lapsensa. Mistä lapset ovat perineet ulkonäkönsä?
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000009638482.html
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Chris ja Madeleine ovat molemmat ikääntyneet todella huonosti. Näkee jälleen, että hyvässä säilymisessä on kyse lähinnä geeneistä eikä rikkauksista ja resursseista. Madeleine on minua vain 8 vuotta vanhempi, mutta näyttää minuun verrattuna ihan tädiltä.
Tirsk! Katso kuvaasi 8 vuoden päästä niin saattaa realismi palata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chris ja Madeleine ovat molemmat ikääntyneet todella huonosti. Näkee jälleen, että hyvässä säilymisessä on kyse lähinnä geeneistä eikä rikkauksista ja resursseista. Madeleine on minua vain 8 vuotta vanhempi, mutta näyttää minuun verrattuna ihan tädiltä.
No, olen hädin tuskin muuttunut viimeisenkään kahdeksan vuoden aikana, joten en suinkaan ole huolissani myöskään seuraavasta kahdeksasta vuodesta. Mutta puhu toki vain omasta puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, olen hädin tuskin muuttunut viimeisenkään kahdeksan vuoden aikana, joten en suinkaan ole huolissani myöskään seuraavasta kahdeksasta vuodesta. Mutta puhu toki vain omasta puolestasi.
Haluan siis vielä korostaa, että olen mies. Ehkä tämän takia nainen ei pysty käsittämään näkökulmaani. ;) Tosin, jälleen kerran, ei Chriskään ole järin hyvin säilynyt. Toisaalta tämäkin menee varmaan lähinnä lihavuuden piikkiin. Jos laihduttaisi, näyttäisi vielä ihan charmantilta vanhemmalta mieheltä. Madeleine taas alkaa näyttää elävältä kuolleelta plastiikkakirurgiasta huolimatta, tai kenties juuri sen takia.
Mää en yhtään ymmärrä sitä, että Chrisiä haukutaan niin paljon tässäkin ketjussa ja heidän avioliittoaan epäillään. Onneksi muutama muukin ajattelee samoin kuin minä.
Chris ei yhtään tykkää pönöttämisestä tai edustamisesta Ruotsin kuninkaallisissa hommeleissa. Tekee niin harvakseltaan, kun on pakko näyttäytyä. Ei pidä siitä, että huomio kiinnittyy häneen ja hänen perheeseen ja on kuvissa väkinäisen oloinen. Toki, varmasti hänestä on parempiakin kuvia saatu, mutta me näemme vain ne lehdissä julkaistut.
Chris irtaantui heti alkumetreillä kuninkaallisista ja ilmoitti, että hän ei tarvitse Ruotsin hovista mitään. Hän elättää perheensä. Ja niin on tehnyt. Toki vaimonsa ja lapsensa ovat kuninkaallisia ja hän ei kokonaan irti pääse hovista.
Mielestäni Chris on sanansamittainen mies ja suoraselkäinen. Vaimon ei varmaan tarvi ihmeemmin tehdä mitään. Chris elättää perheen. Vaikuttaa myös lapsirakkaalta eikä miltään häntäheikiltä. Perhe- ja työkeskeinen, joka vihaa julkisuutta.
Ihan varmasti AV-palsta voi analyysit tehdä heidän avioliitostaan pelkkien lehtikuvien perusteella. Eiköhän he itse kuitenkin ole päättäneet suhteen jatkosta tähän asti ja varmaan tästä eteenpäinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanheneminen ei tapahdu tasaisesti. Välillä ei tunnu tapahtuvan mitään, sitten yhtäkkiä ulkonäkö muuttuukin vanhemmaksi nopeasti.
Minä olen alusta asti ollut Chrisin ihailija. Siinä on mies, joka ei kaipaa Kalle-kunkun almuja, ja jota pettäjä-Jonas väistää. Hän oli häiden aikaan hyvinkin komea, mutta miltä nyt 50-vuotias näyttää...ei Victorian mieskään ole kuin ikäisensä näköinen.
Näkeehän sen silmistä, että esikoisella ei kaikki ole ihan ok.
Nimimerkki:" ikänsä kehitysvammaisten kanssa työskennellyt"