Perheen abiteini ajoi lauantaina sähköskuutilla betoniporsaaseen ja yläleuasta ja alaleuasta katkesi etuhampaat
Nyt abipojan tyttis on tehnyt bänät pojan kanssa, koska kaverit kiusaa häntä lätkäjäban morsiammeksi.
Sydänsuruja ilmeisesti
Kommentit (23)
Jos mies tienaa 20 milj €/ vuosi, ei sillä ole väliä, onko kaikki hampaat suussa
Oisko se jääkiekkoharrastuksen aloittaminen mitään? 🤔
Itse en saanut pillua tuon ikäisenä. Olen siis vahingoniloinen tästä.
M37
höpö höpö, tyttö nussinut jonku muun kanssa ja tuo vain tekosyy erolle
Vierailija kirjoitti:
Itse en saanut pillua tuon ikäisenä. Olen siis vahingoniloinen tästä.
M37
Mutta kaikkiin tyttöihin oli jo tehty tarpeet.
Toivottavasti oppii ajamaan nyt hitaammin ja seuraamaan ympäristöä. Kännynkin pitää varmaan taskussa jatkossa, eikä toisessa kädessä ajaessaan. Parempi, ettei oikeastaan ajaisi enää. Vaaraksihan tuommoinen tohelo on kaikille.
Abeja ei taida just nyt olla, ne on joko ylioppilaita tai sitten vasta syksyllä abeja.
Hyvä ettei kuollut tai jäänyt aivovaurioiseksi, paljonko oli promilleja jäbällä ja kypäräkin vissiin puuttui...
nuorena aloitti känni päin kun ajoi nua hampaattomat ovat vankiloissa haluttuja tyttöjä eivät edes vahinkossa pure kaluun. jo abina valitsi uransa. nam nam monta lastia saa niellä
Hänhän voisi esittää Uuno Turhapuroa uudessa leffassa. Kai hänelle mahtuu verkkopaita päälle?
Mies, jolla on tekarit on täys Turn Off!
Vierailija kirjoitti:
Hammasimplantit. Et erota oikeista.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on pikemminkin parasta seksiä.
Anteeksi, mutta oletteko innoissanne tästä asiasta? Vaikuttaa siltä. Mielestäni kamala onnettomuus nuoren elämässä. Ja itseäni aina järkytyää vielä enemmän ä, jos on joku juhla ja ilon päivä ja silloin tapahtuu onnettomuus.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta oletteko innoissanne tästä asiasta? Vaikuttaa siltä. Mielestäni kamala onnettomuus nuoren elämässä. Ja itseäni aina järkytyää vielä enemmän ä, jos on joku juhla ja ilon päivä ja silloin tapahtuu onnettomuus.
Sen verran kun näitä skuuttisuhareita näkee, niin eiköhän ne voi katsoa itseään peliin, kun kysytään kenen vika se onnettomuus oli. Ei tässä kukaan ilakoi, tässä vaan moni on sitä mieltä että tyhmyydestä sakotetaan. Aina.
Miksi hän on yhä abi eikä ylioppilas?
Voiko kunnissa olla villisikabetoni?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei koskaan mitään tekis niin ei koskaan mitään sattuis. Virheistä otetaan opiksi.
Tekarit eivät ole meriitti teinien keskudessa