Onko/oliko mummosi lihava?
Leipooko /leipooko hän paljon?
Mun mummo oli hieman vyötärölihava ja leipoi paljon kakkuja, pullia, karjalanpiirakoita, sämpylöitä jne. Ei hän tavattoman lihava ollut.
Kommentit (14)
Ei ole. Pituus 160 cm ja painoa 120kg.
Ei ole/ollut kummankaan vanhemman puolen suvun mummot lihavia, ollaan hoikkaa porukkaa.
Toinen mummi leipoi jonkin verran juhliin ym. mutta arkena tarjolla oli yleensä lähinnä hedelmiä. Työssäkäyvä ihminen, niin eipä tuo pahemmin ehtinyt. Toinen mummoni kuoli kun olin aika nuori, sairasti Alzhaimeria niin kauan kuin muistan eikä koskaan leiponut sattuneesta syystä.
Naisten keskipituus on kasvanut vuosikymmenten aikana reilusti. Tulevaisuudessa tulee olemaan hoikkia pitkiä mummoja.
Ikävää että puhutte muista noin ja painosta. Mummojen paino on/oli heidän oma asiansa. Ihmisillä lienee muitakin ominaisuuksia. Vaareista täällä ei sanota mitään, ehkä onneksi.
Paljonko sinun mummosi heittää kuulaa?
Mitä väliä sillä on sulle oliko mummoni lihava vai ei? Kumma kysymys.
Ei kumpikaan olleet lihavia. Toinen leipoi säännöllisesti, toinen ei enää ainakaan silloin kun minä olin syntynyt, koska hän vietti viimeiset vuotensa vanhainkodissa.
Molemmat leipoivat paljon. Ehkä olivat vähän pyöreitä.
Toinen oli laiha ja leipoi. Toinen oli lihava ja ei leiponut.
Ei ollut kumpikaan. Meillä ei itseasiassa ole suvussa kovinkaan lihavia naisia. Ja miehiä vielä vähemmän.
Ihan normaalipainoisia ovat molemmat aina olleet. Leiponeet kyllä. PALJON. Mutta molemmilla ollut aina todella aktiivinen elämäntapa.
Toinen oli aina tosi hoikka, jopa laiha, vaikka käytti kermaa ja voita surutta. Toinen oli nuorempana pyöreä, mutta iän myötä myös hän kuihtui.