Kumpi olisitte mielummin? Nätti ja lihava vai rumahko ja laiha?
Itellä paljon ylipainoa ja oon kasvoista nyt kauneimmillani mutta keho ruma. Yritän kokoajan laihduttaa ja paino jo tippunutkin mutta pelkään että kasvot rumistuu ja tulee kuivakoiksi. Itellä kapeat kasvot ja ekana lähtee niistä paino.
Kommentit (63)
Nätti ja lihavahan voi laihduttaa. Vaikka kasvot laihtumisen seurauksena "kuivahtaisivat" miten, niin kaunistuvat joka tapauksessa ja omat kasvonpiirteet tulevat esiin.
Tietysti ruma ja laiha. Lihavuus on sairaus.
Jos nyt puhutaan oikeasti lihavasta ihmisestä, niin eipä se oikein voi olla kaunista, vaikka olisikin nätit kasvot. Ihminen kun jatkuu myös kaupasta alaspäin.
Sääliksi käy lihavia joilla on esimerkiksi suuret silmät ja säännölliset kasvonpiirteet.
Vierailija kirjoitti:
Olisin mieluiten iloinen ja mukava.
Mikä estää?
Läskistä pääsee eroon, rumasta luonteesta tai naamasta ei. Ehdottomasti kaunis ja läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita pullukoita on yhtä vähän kuin taviksella miljoonia tilillä:)
alapeukuttajat vois laittaa linkkejä kauniidiin lihaviin naisiin. Itse en ole tavannut yhtään. Joku voi olla ok kasvoiltaan mutta silloinkin eka ajatus on minkälainen kaunotar hän olisi hoikkana
Voimakkaasti ylipainoiset näyttävät kasvoistaan kaikki toisiltaan. Jos juuri ylipainoisuuden mukanaan tuomia piirteitä jostakin syystä pitää kauniina, niin kauniita naisia on vilisemällä.
Mä olen nätti ja lihava mutta aion laihduttaa entisiin mittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikeasti lihava, ei mielestäni voi olla samalla nätti. Laihuuskaan ei ole tavoiteltavaa, mutta ihan terveyssyistä en näin keski-ikäisenä haluaisi lihava olla ja tarpeeksi nätiksikin normaalipainoinen yleensä itsensä saa vähän laittamalla.
Eikö esim. Kaija K ole mielestäni nätti? Minusta hän on kaunis.
Yhdysvalloissa oli TV-ohjelma jossa etsittiin seuraa hieman muodokkaammista naisista, myös bachelor oli iso mies. Taisi olla Fat Bachelor - More to Love!
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvalloissa oli TV-ohjelma jossa etsittiin seuraa hieman muodokkaammista naisista, myös bachelor oli iso mies. Taisi olla Fat Bachelor - More to Love!
Mies saisikin olla mieluummin roteva, kuin kuivan kesän orava., ei läski tartte olla, mutta kovin laiha mies ei kyllä ole millään tavoin miehekäs 🙄
Nätti ja sopivasti lihava, ei mikään värikäs Pipsa 200 kg vaan sellainen Fatim Diarramainen.
Minun silmään lihava ei ole kaunis. Ei kyllä ole laihakaan. Normaali, terve keho näyttää kauniilta. Sopivasti lihasta pienen rasvakerroksen alla.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis ja vähän ylipainoinen. Mutta kuitenkin semmoinen ns. kiinteä läski ja tiimalasi. Näin on hyvä. Olen joskus laihduttanut, mutta kasvot on rumentuneet.
Kuulostat täydelliseltä. Paras on jos tykkää vielä liikunnasta sekä hyvästä ruoasta ja viinistä. Nautintojen elämäntyylissä on sitä jotain.
Jos lihava laihduttaa vain kerran ja silloinkin hitaasti, ei naama nyrjähdä. Jatkuvat pikakuurit löystyttävät kasvolihakset.
En mä kyllä ole juurikaan nähnyt rumia naisia, en lihavia, enkä laihoja. Jokaisella on hyvät puolensa, joita voi korostaa.
Varmaan se laiha. Kauneus häviää aina vanhettuessa kuitenkin.
Olen ruma ja laiha ja tyytyväinen.
Olisin mieluiten iloinen ja mukava.