Kumpi olisitte mielummin? Nätti ja lihava vai rumahko ja laiha?
Itellä paljon ylipainoa ja oon kasvoista nyt kauneimmillani mutta keho ruma. Yritän kokoajan laihduttaa ja paino jo tippunutkin mutta pelkään että kasvot rumistuu ja tulee kuivakoiksi. Itellä kapeat kasvot ja ekana lähtee niistä paino.
Kommentit (63)
Liian laiha on mielestäni aina vähän ruma. Joten nätti ja lihava... Mutta vähän laihduttaisin niin olisin sopiva ja nätti.
Olisin mieluummin älykäs ja rikas. Rahalla voi laittaa naaman ja kehon kuntoon.
Olen kaunis ja vähän ylipainoinen. Mutta kuitenkin semmoinen ns. kiinteä läski ja tiimalasi. Näin on hyvä. Olen joskus laihduttanut, mutta kasvot on rumentuneet.
Rumahko ja laiha ihan ehdottomasti. Ylipaino laskee elämänlaatuani niin merkittävästi ja estää monilta osin minua elämästä haluamallani elämäntyylillä, että tähän verrattuna rumuus ei tuntuisi enää miltään.
nätti ja lihava, ja alkaisin laihduttamaan
nätti ja lihava, ja alkaisin laihduttamaan
Nätti ja lihava. Laihduttaa voi, mutta rumuudelle on vaikeampi tehdä mitään (pl. leikkaukset ym. operaatiot).
Vartaloani on aina kehuttu tai kadehdittu. Olen siis hoikka tiimalasi. Naamasta taas aika tavis, on tosin sanottu nätiksi ja söpöksi. Eli en kuitenkaan mikään ruma siis. Mieluummin näin, kuin lihava, mutta todella kaunis kasvoilta. Terveellisempää näin ja ihan hyvin flaksi käy jos niin haluan.
Mä olen ollut sekä laiha että lihava, nykyisin laiha. Ennen olin nätti babyface, nyt alkaa naamalla olla kestoketutuksen jäljet ja ikälisää. En ehkä ole ruma enkä sellaiseksi välttämättä tule mutta ennemmin olisin ruma kuin lihava. Lihavana oli niin raskasta liikkua ja pcos vaivasi.
Itsellä hoikka mutta muodokas vartalo, kasvot ei mitenkään kauniit millään tavalla. Viihdyn tälläisenä oikein hyvin ja pidän itsestä huolta, meikkaan ja tykkään pukeutua naisellisesti ja kauniisti. Tasokkaita miehiäkin on ollut ihan jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita pullukoita on yhtä vähän kuin taviksella miljoonia tilillä:)
alapeukuttajat vois laittaa linkkejä kauniidiin lihaviin naisiin. Itse en ole tavannut yhtään. Joku voi olla ok kasvoiltaan mutta silloinkin eka ajatus on minkälainen kaunotar hän olisi hoikkana
Mielummin ottaisin vaimoksi nätin pullukan kuin ruman laihan. Urheilullinen saisi silti olla kun olen itsekin
Vierailija kirjoitti:
Siltä väliltä varmaan, en haluaisi varsinkaan 40+ olla niin laiha että naama menee kuopalle ja luisevaksi, mutta en nyt. mikään sairaalloisen lihavakaan halua olla koska se käy jo jaksamisen ja terveyden päälle. Lievästi ylipainoinen olisi hyvä.
Miksi haluaisit olla edes lievästi ylipainoinen? Normaalipainon sisällä pysyenkään naama tuskin menee "kuopalle."
Olen laittanut täällä galluppiakin samasta :D Itse olen rumahko ja hoikka. Tuntuu pahalta että kauniit ja lihavat valittavat kiloistaan, ovat kuitenkin kauniita. Eivät koskaan voi tajuta miltä tuntuu olla ruma. Hoikkana tietenkin kevyempi olo ja muita etuja, mutta silti.
Ihan hirveetä esimerkkiä täälläkin oman kehon haukkumisesta.
Lopettakaa aikuiset ihmiset. Kiitos
Luulisin, että olisin onnellisempi, jos painaisin enemmän. En ole mitenkään erityisen ruma, mutta kaipaisin pehmeyttä piirteisiini.
Lihavat on lepposia., mieluummin oisin sopivasti lihava, ja kasvoistani kaunis 😊
Jos on oikeasti lihava, ei mielestäni voi olla samalla nätti. Laihuuskaan ei ole tavoiteltavaa, mutta ihan terveyssyistä en näin keski-ikäisenä haluaisi lihava olla ja tarpeeksi nätiksikin normaalipainoinen yleensä itsensä saa vähän laittamalla.
Olen jo nätti mutta lihava.