Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Saalistajien valtakunta, toimittajat tekeytyivät teinitytöiksi - aikuisten miesten ehdottelu alkoi

Vierailija
05.06.2023 |

https://www.is.fi/perhe/art-2000009550199.html

Tekee ihan pahaa - miksi miehet ovat tällaisia? Millaiset miehet tätä tekevät??

Kommentit (1121)

Vierailija
861/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ainoa tapa saada tuo luopumaan on julkinen nolaaminen.,Naama ja nimi esiin! Samalla tavalla nämä tyypät nolaavat mm teinityttöjä julkisilla paikoilla, eivät anna rauhaa ja pahimmillaan huorittelevat. Sama nöyryytys heille olisi paras kosto.

Vierailija
862/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saalistajista täytyy tehdä saaliita. Muuten se ei lopu koskaan. Tekevät niin paljon pahaa muille että heidät olisi saatava vastuuseen. Ehkä tekoäly tulee joskus avuksi siinäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa nuoruudessa 80-luvulla pidettiin korkeintaan vähän ällöttävänä, että setämiehet yrittivät vokotella nuoria tyttöjä, ei sitä tuomittu samalla tavalla kuin nyt, vaikka oli miltei pedofiliaa. Minuakin yrittivät keski-ikäiset miehet iskeä, vaikka olin ujo, tavallisen näköinen, en pukeutunut paljastavasti tai etsiytynyt heidän seuraansa, yrittänyt hankkia alkoholia tms. Jopa bussissa äijät saattoivat tulla kyselemään lähtisinkö heidän mukaansa eikä kukaan matkustajakaan puuttunut siihen.

Onneksi suhtautuminen on muuttunut, vaikka välineet hyväksikäyttöön/hyväksikäytettävien etsimiseen ovat lisääntyneet.

Siis aivan saman voisi kirjoittaa kuin sinä. Muistan vieläkin erään kerran, kun Asematunnelissa ihan siistin näköinen mies tuli kyselemään, olenko nähnyt ku..ia tanassa ja hän voisi näyttää minulle kotonaan.

No nimenomaan! Minua on mm. 14-vuotiaana hiplattu Anttilan kassajonossa jalkovälistä. Ei lopettanut vaikka siirryin kauemmas, vasta sitten lopetti kun tiuskaisin kovaan ääneen että lopeta. Kukaan aikuinen ei reagoinut mitenkään tähänkään. Ei olisi vissiin vanhempien pitänyt päästää minua niin wt paikkaan kuin Anttila. 

Enkä muuten kertonut tästä vanhemmille enkä kenellekään muullekaan. Koska hävetti. En tiedä missä todellisuudessa ne elää jotka kuvittelee että ahdistelulta voi jotenkin omilla toimilla välttyä. Ja se oli just pahinta tuossa iässä. Täysi-ikäisenä ahdistelu väheni. 

Se on sääli, ettei kaikilla ole luottamuksellisia välejä vanhempiinsa. Ei ollut meilläkään kummallakaan. Omien lasten kanssa olemme pyrkineet toimimaan päinvastoin kuin omat vanhemmat.

Minulla jopa oli ihan hyvät ja luottamukselliset välit, enkä sittenkään kertonut vanhemmilleni. En alakouluikäisenä varmaankaan omannut sanoja koko jutulle. En tiennyt mistä ja miten olisin kertonut. Häpesin. Enkä halunnut huolestuttaa vanhempiani. Lapsen mieli toimii omalla tavallaan.

Sinulla on selvästi aivan eri käsitys luottamuksellisista väleistä. Minulla on tänäkin päivänä hyvin pinnalliset välit vanhempiini, koska he eivät koskaan kuuntele mitä oikeasti sanon. Se ei tarkoita, etteivätkö he muuten olisi huolehtineet minusta. Emme vain koskaan ole olleet läheisiä muutoin kuin geneettisesti.

Vierailija
864/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saalistajista täytyy tehdä saaliita. Muuten se ei lopu koskaan. Tekevät niin paljon pahaa muille että heidät olisi saatava vastuuseen. Ehkä tekoäly tulee joskus avuksi siinäkin?

Eihän noi nettisankarit esittele kuin alapäätänsä kaikille vastahakoisille. Vähän vaikea on siitä tunnistaa ketään, ellet onnistu houkuttelemaan live-elämään.

Vierailija
865/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehinä esiintyviä incelnaisia nämä ehdottelijat. Influja, OF tai toimittajia luultavasti. Heille tuollainen on tyypillisintä.

Tietysti. Kaduillakin, julkisissa, oppilaitoksissa jne. ne ehdittelijat toki ovat miehiksi naamioituneita teatterialan ammattilaisia tai taidokkaita hologrammeja. Katalien feministien salaliitto.

Vierailija
866/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ovat sikoja

Ei pidä paikkaansa, mutta kaikki lehmät ovat naisia. Ja se pitää täysin paikkansa.

Vierailija
867/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ovat sikoja

Ei pidä paikkaansa, mutta kaikki lehmät ovat naisia. Ja se pitää täysin paikkansa.

Ei pidä paikkaansa( lehmät ovat sorkkaeläimiä ja naaraan nimi on lehmä),mutta kaikki kuhnurit ovat miehiä jotka palvelevat kuningatarta kunnes kuolevat. Ja se pitää täysin paikkansa.

Vierailija
868/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova kovaa vastaan kirjaimellisesti. Minua ahdistettiin jatkuvasti 12-16 vuotiaana 80 luvun lopussa.Olen nyt itse 2 tytön äiti ja pidän todella heistä huolen toisella tapaa kuin minusta pidettiin. Äitini ei jostain syystä ahdistelusta välittänyt,vaikka eräänkin kerran minulle ehdoteltiin hänen seurassaan. Ai että mikä nautinto olisi kostaa kaikki paska omasta lapsuudesta jos omalle lapselle joku ehdottaa jotain. Olen myös yhden teini- ikäisen tytön äitipuoli ja juuriviime kesänä nolattiin pari kyttääjää lapsen isän kanssa. Olimme uimahallissa ja selvästi yksi pedo kyttäsi teiniä, seurasin touhuja jonkin aikaa.Kun mies poistui lasten kanssa menin tyypin luo ja kerroin havainnoistani, ja sanoin meneväni uimavalvojan puheille. Puhuin helvetin kovalla äänellä ja moni isä kuuli jutustelun. Mies kertoi myöhemmin että tämä sankari oli joutunut koville miesten pukkarin puolella, kun muutama isi oli vähän tyyppiä kuulustellut ja sanoneet että jos naama näkyy vielä se vaihtaa väriä.

Eli joku mies katseli uimahallissa nuorta neitokaista? Vai katseliko kuitenkaan? Sen sijaan sinä katselit tuota miestä ilmeisen intensiivisesti. 

Vai tekikö se mies jotain muutakin? Vai meinaako kostonhimo puskea pintaan, sama se onko joku syyllinen vai ei? 

Joskus on kiva katsoa nuorten iloista meininkiä, niin tyttöjen kuin poikienkin ja muistella aikaa kun itsekin oli nuori ja huoleton.

Vierailija
869/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11-vuotias tyttö näytti puhelimensa sisällön näky järkytti jopa kokeneen sosiaalityöntekijän

https://www.is.fi/perhe/art-2000009620288.html

Yläkoulujonnet eivät ole miehiä kuin ehkä just 11-vuotiaalle

Vierailija
870/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova kovaa vastaan kirjaimellisesti. Minua ahdistettiin jatkuvasti 12-16 vuotiaana 80 luvun lopussa.Olen nyt itse 2 tytön äiti ja pidän todella heistä huolen toisella tapaa kuin minusta pidettiin. Äitini ei jostain syystä ahdistelusta välittänyt,vaikka eräänkin kerran minulle ehdoteltiin hänen seurassaan. Ai että mikä nautinto olisi kostaa kaikki paska omasta lapsuudesta jos omalle lapselle joku ehdottaa jotain. Olen myös yhden teini- ikäisen tytön äitipuoli ja juuriviime kesänä nolattiin pari kyttääjää lapsen isän kanssa. Olimme uimahallissa ja selvästi yksi pedo kyttäsi teiniä, seurasin touhuja jonkin aikaa.Kun mies poistui lasten kanssa menin tyypin luo ja kerroin havainnoistani, ja sanoin meneväni uimavalvojan puheille. Puhuin helvetin kovalla äänellä ja moni isä kuuli jutustelun. Mies kertoi myöhemmin että tämä sankari oli joutunut koville miesten pukkarin puolella, kun muutama isi oli vähän tyyppiä kuulustellut ja sanoneet että jos naama näkyy vielä se vaihtaa väriä.

Eli joku mies katseli uimahallissa nuorta neitokaista? Vai katseliko kuitenkaan? Sen sijaan sinä katselit tuota miestä ilmeisen intensiivisesti. 

Vai tekikö se mies jotain muutakin? Vai meinaako kostonhimo puskea pintaan, sama se onko joku syyllinen vai ei? 

Joskus on kiva katsoa nuorten iloista meininkiä, niin tyttöjen kuin poikienkin ja muistella aikaa kun itsekin oli nuori ja huoleton.

kyllä ne katseet erottaa muista katseista. ai että on muuten ihanaa kun ajat ovat muuttuneet ja pedot ja muut siat joutuvat vastuuseen.

Vierailija
871/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku on uskaltanut jutella tuon näköisten tyttöjen kanssa? Molemmat todella pelottavan näköisiä, julma ja tunteeton katse.

Vierailija
872/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt syyttäkö syyttömiä suomalaisia miehiä. Kyllä ne on aina ne muualta tulleet; ovat vaan vaihtaneet nimensä Matti Möttiäiseksi hämäyksen vuoksi. Suomimiehet haluaa pelastaa Suomen naiset ja lapset hyväksikäytöltä ja tekee kaikkensa, se on oikein meidän sydämen asia! t. Persu-Jorma

Vierailija
873/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa nuoruudessa 80-luvulla pidettiin korkeintaan vähän ällöttävänä, että setämiehet yrittivät vokotella nuoria tyttöjä, ei sitä tuomittu samalla tavalla kuin nyt, vaikka oli miltei pedofiliaa. Minuakin yrittivät keski-ikäiset miehet iskeä, vaikka olin ujo, tavallisen näköinen, en pukeutunut paljastavasti tai etsiytynyt heidän seuraansa, yrittänyt hankkia alkoholia tms. Jopa bussissa äijät saattoivat tulla kyselemään lähtisinkö heidän mukaansa eikä kukaan matkustajakaan puuttunut siihen.

Onneksi suhtautuminen on muuttunut, vaikka välineet hyväksikäyttöön/hyväksikäytettävien etsimiseen ovat lisääntyneet.

Siis aivan saman voisi kirjoittaa kuin sinä. Muistan vieläkin erään kerran, kun Asematunnelissa ihan siistin näköinen mies tuli kyselemään, olenko nähnyt ku..ia tanassa ja hän voisi näyttää minulle kotonaan.

No nimenomaan! Minua on mm. 14-vuotiaana hiplattu Anttilan kassajonossa jalkovälistä. Ei lopettanut vaikka siirryin kauemmas, vasta sitten lopetti kun tiuskaisin kovaan ääneen että lopeta. Kukaan aikuinen ei reagoinut mitenkään tähänkään. Ei olisi vissiin vanhempien pitänyt päästää minua niin wt paikkaan kuin Anttila. 

Minua hiplattiin niinkin wt-paikassa kuin kirjasto, kun olin 12.

Saman ikäisenä hiplattu vaatekaupassa omistajan toimesta (kantasuomalainen) sekä uimarannalla (kantasuomalainen). 

Vierailija
874/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana sanaa vastaan, milläpä tuollaista valitettavasti todistaa. Toki jos todistajia on useita, niin helpottaa asiaa, mutta ajatuksia ei kukaan toinen ihminen tiedä, eikä todennäköisesti ole videoita tms tilanteesta. Eli periaatteessa, mikäli tekijä pysyy seinäkiistossa, niin tilanne on vaikeaa viedä maaliin. Tuollaisen tilanteen vuoksi ei kenenkään kannata itselleni ongelmia hankkia. Tai jos todella on tylsä ja pilalla oleva elämä, niin ehkä sitten...

Vierailija
875/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kannatan Sanna Marinia jota kiinnostaa translaki ja suomalaisten tuhoaminen! (sarkasmia)

Vierailija
876/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkääs nyt syyttäkö syyttömiä suomalaisia miehiä. Kyllä ne on aina ne muualta tulleet; ovat vaan vaihtaneet nimensä Matti Möttiäiseksi hämäyksen vuoksi. Suomimiehet haluaa pelastaa Suomen naiset ja lapset hyväksikäytöltä ja tekee kaikkensa, se on oikein meidän sydämen asia! t. Persu-Jorma

Miltä tuntuu olla suomalainen nainen joka kannattaa oikofobiaa? Saat varmasti paljon naisia, ja jokaisen miehen joukkoihisi!

Vierailija
877/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä ne katseet erottaa muista katseista. ai että on muuten ihanaa kun ajat ovat muuttuneet ja pedot ja muut siat joutuvat vastuuseen.

Valitettavasti sana sanaa vastaan tilanteessa katseiden tunnistamisella ei juurikaan ole painoarvoa.

Vierailija
878/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallisin mies suomalaiselle naiselle on suomalainen mies.

Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa venäläisten ja muiden ulkomaalaisten kanssa.

Vierailija
879/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaarallisin mies suomalaiselle naiselle on suomalainen mies.

Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa venäläisten ja muiden ulkomaalaisten kanssa.

Inhottavin ja kamalin kumppani suomalaiselle miehelle on suomalainen nainen.

Ja silti menee suomimiehellä suu mutruun ja harmi kalsariin kun suominainen sanoo kiitos mutta ei kiitos.

Vierailija
880/1121 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kaksinaismoralistit liikkeellä. Väkivaltaa kannatetaan pe do fiilejä kohtaan. Pahoinpitelyyn syyllistynyt on myös rikollinen