IS: Saalistajien valtakunta, toimittajat tekeytyivät teinitytöiksi - aikuisten miesten ehdottelu alkoi
https://www.is.fi/perhe/art-2000009550199.html
Tekee ihan pahaa - miksi miehet ovat tällaisia? Millaiset miehet tätä tekevät??
Kommentit (1121)
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi nyt todella sairasta, että 40 mies vikittelee teinityttöjä. Ei teini välttämättä ymmärrä, kuinka paljon tällainen sugardaddy meininki tulee häntä häiritsemään vanhempana. Kukaan aikuinen ei voi puolustella, että se oli win win. Ei ollut win win vaan hyväksikäyttö!
Itse kohta 40v mies ja voin sanoa että tällaiset saalistajamiehet ovat todella harvassa, eipä nyt lähdetä kaikkia miehiä lynkkaamaan.
Onkohan sinulla, kohta 40-vuotiaalla miehellä, kovin hyvää käsitystä siitä, miten yleistä tai harvinaista se on? Minä olen jo 50-vuotias nainen, ja se miesten määrä, joka minua ahdistelu kun olin alaikäinen, ei rule lasketuksi kahden käden sormin. Se oli jos silloin 70-80-luvuilla oikeasti todella yleistä. Ja netin myötä se on räjähtänyt käsiin. Älkää olko sokeita. Lukekaa esim. kouluterveyskyselystä siitä, kuinka suuri osa lapsista joutuu verkossa srksuaalisen lähestymisen kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa irstailua. Tasan tarkkaan nuo miehet tietävät, että alaikäisiin sekaantuminen on rikos. Ei 14-vuotiaan muutenkaan kuulu vielä miettiä seksiä. Korkeintaan pusuttelua ikätoverinsa kanssa riparilla tai prometheus-leirillä.
Kyllä kuuluu ihan kehitykseen, että 14-vuotias ajattelee seksiä ja se kiinnostaa erittäin paljon. Jos tätä ei ymmärrä,
se vain lisää riskiä sille, että lapsen uteliaisuus kohdistuu huonoihin tietolähteisiin.Se, että seksi kiinnostaa ja mietityttää on tärkeä kehitysvaihe, joka tulee turvata ja jolle tulee antaa aikaa. Se ei ole siis tietenkään mikään perustelu sille, että lasta voisi lähestyä seksuaalisessa mielessä!
On kuitenkin aika isokin moka jos ei pysty käsittämään, että seksi todellakin kiinnostaa ja siitä onkin puhuttava kotona hyvissäajoin. Jos aloitat lapsen ollessa 14-vuotias, olet pahasti myöhässä.
Sä puhut ihan eri asiaa kuin mä. Tottakai seksivalistus on aloitettava ajoissa. Suomessa se aloitetaan 11-vuotiaana, mikä lienee sopiva ikä. Nämä netin nuoren pillunhimoiset sedät eivät kuitenkaan ole mitään valistajia, vaan hyväksikäyttäjiä, joita ei pätkääkään kiinnosta ovatko teinitytöt sillä kehitysasteella, että seksi olisi ajankohtaista.
Minusta on jotenkin outoa, että te samat vouhkaajat päästelette huutopieruja, jos fiksu nainen onkin säilyttänyt neitsyytensä pitkälle aikuisuuteen ja mennyt sitten naimisiin saman miehen kanssa joka sen sai vietyä.
Eli te naiset itse altistatte lapset seksuaalisen hyväksikäytön uhreiksi samalla kun viestitte kaikille miehille, että alaikäinen tyttö on jo ihan valmis seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee vain mieleen, että olisiko parempi, että ainakaan alakouluikäiset eivät roikkuisi siellä somessa. Eivät sitten myöskään altistuisi näille saalistajille. (Alapeukut taattu, koska täytyyhän sitä nyt snäppiin ja tiktokkiin päästä...)
Tulee mieleen, että olisiko parempi, jos aikuisilla miehillä ei olisi pääsyä someen.
Ihanan naiivia. Miten tämän upean ideasi mahdat toteuttaa?
Yhtä helposti kuin naisten vapauksia on maailmassa rajoitettu kautta historian sivun. Mitäs jos rajoitetaan vaihteeksi uhrien sijaan pahantekijöitä ennaltaehkäisevässä mielessä? Se olisi reilumpaa, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee vain mieleen, että olisiko parempi, että ainakaan alakouluikäiset eivät roikkuisi siellä somessa. Eivät sitten myöskään altistuisi näille saalistajille. (Alapeukut taattu, koska täytyyhän sitä nyt snäppiin ja tiktokkiin päästä...)
Tulee mieleen, että olisiko parempi, jos aikuisilla miehillä ei olisi pääsyä someen.
Yhtä helposti kuin naisten vapauksia on maailmassa rajoitettu kautta historian sivun. Mitäs jos rajoitetaan vaihteeksi uhrien sijaan pahantekijöitä ennaltaehkäisevässä mielessä? Se olisi reilumpaa, eikö niin?
No mitäpä jos tekisitte asian eteen jotain hyödyllistä, sen sijaan että mesoatte täällä? Jos äänestit vihervasemmistoa niin olet osa ongelmaa, joka pyrkii normalisoimaan lasten seksualisoinnin.
Alfa-alfa kirjoitti:
Kumma että on #metoot ja muut, mutta yksikään feministi ei puolustq lapsen oikeuksia. Ei kaikki miehet ole pedofiileja vain siksi ettet sinä ylipainoinen rummo kelpaa heille.
Täh? Metoo liittyy aika vahvasti tähän tyttöjen kokemaan häirintään ja ahdisteluun.
Alfa-alfa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä jos tekisitte asian eteen jotain hyödyllistä, sen sijaan että mesoatte täällä? Jos äänestit vihervasemmistoa niin olet osa ongelmaa, joka pyrkii normalisoimaan lasten seksualisoinnin.
Olen osa vihervasemmistoa, joka juuri teki seksuaalirikoslainsäädännön uudistuksen, joka mm. kriminalisoi kullilyvien lähettämisen ja toi suostumusperustaisuuden lainsäädännön pohjaksi. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä kaikenlainen nettirikollisuus estettäisiin välittömästi, jos se olisi mahdollista. Tulee melko kalliiksi, kun joka vuosi kymmeniä miljoonia euroja rahaa valuu huijareille. Muista vahingoista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi nyt todella sairasta, että 40 mies vikittelee teinityttöjä. Ei teini välttämättä ymmärrä, kuinka paljon tällainen sugardaddy meininki tulee häntä häiritsemään vanhempana. Kukaan aikuinen ei voi puolustella, että se oli win win. Ei ollut win win vaan hyväksikäyttö!
Itse kohta 40v mies ja voin sanoa että tällaiset saalistajamiehet ovat todella harvassa, eipä nyt lähdetä kaikkia miehiä lynkkaamaan.
Onkohan sinulla, kohta 40-vuotiaalla miehellä, kovin hyvää käsitystä siitä, miten yleistä tai harvinaista se on? Minä olen jo 50-vuotias nainen, ja se miesten määrä, joka minua ahdistelu kun olin alaikäinen, ei rule lasketuksi kahden käden sormin. Se oli jos silloin 70-80-luvuilla oikeasti todella yleistä. Ja netin myötä se on räjähtänyt käsiin. Älkää olko sokeita. Lukekaa esim. kouluterveyskyselystä siitä, kuinka suuri osa lapsista joutuu verkossa srksuaalisen lähestymisen kohteeksi.
Minusta myös määrä on pelottavan suuri, ja juurikin netissä mahdollisuus tekee varkaan. Kaikkien muiden pervojen joukossa tuntuu ihan normaalilta vähän vikitellä teinejä. Voi hetkeksi unohtaa sen faktan, että asia on aika helvetin iso ongelma, ja koko lapsista kiihottuminen äärettömän sairasta.
Kemiallinen kastraatio viideksikymmeneksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis seksuaalinen suuntautuminenhan ei parane, ei vaikka se olisi häiriintynytkin. Minun mielestäni kemiallinen kastraatio sekä myös normaali kastraatio. Kemiallinen tappaa libidon ja halut.
Nuoret tytöt ovat helppoja kohteita koska ovat kehitykseltään vielä haavoittuvassa asemassa, on itsetunto-ongelmia jne. Pedofiilit näkevät
lapsen helppouden, naiiviuden ja käyttävät tätä hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis seksuaalinen suuntautuminenhan ei parane, ei vaikka se olisi häiriintynytkin. Minun mielestäni kemiallinen kastraatio sekä myös normaali kastraatio. Kemiallinen tappaa libidon ja halut.
Kaksi tiiliskiveä ja PLÄTS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi tiiliskiveä ja PLÄTS!
Kieltämättä tuon jutun lukemisen jälkeen tämä vaihtoehto alkoi kummasti houkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se islam teettää. Kuvottava muhammed meni avioliittoon Aishan kanssa tämän ollessa vain 6-vuotias. Oksettava muhamäntti toimeenpani avioliittonsa Aishan ollessa vain 9-vuotias.
Onneksi se Muhamäntti on naimisissa sen Aishansa kanssa, niin jää nämä suomalaiset lapset ihan kantasuomalaisten Tuukkien, Leevien ja Jormien saalistettaviksi.
Tänäänkin on uutisoitu kahdesta pedofiilituomiosta, joissa molemmissa tekijänä oli täysin suomalaiset juuret omaavat säälittävät moukat. Täyty pa nna lapsii, kun ei muuta saanu. Todennäköisesti niin kuvottavia yksilöitä, että täysikäiset osaa kiertää nää kaukaa.
Tässähän toimittaja taas tarkoituksella jätti kertomatta kaikkien miesten etnisen taustan. Antoi ymmärtää, että kyseessä ainoastaan kantasuomalaiset. Ihan sama, onko suomalainen vai ulkomaalainen, yhtä tuomittavaa.
Tässä Oulun ja Suomen suurin grooming-vyyhti:
-Oulun poliisilaitoksella oli talven aikana tutkittavana 29 törkeää seksuaalirikoskokonaisuutta. Epäiltyjä tekijöitä on 30 ja alaikäisiä uhreja 20.
Tekijät ulkomaalaisia.
Ei pidä antaa lapsien/nuorten uskoa siihen, että vain tietyt miehet tähän syyllistyisivät.
Ihmetyttää kun tekoäly tytöt näyttävät oikeasti hiukan kummajaisilta ja jotkut aivan sitten tohkeissaan?
Voi v#ttu nyt oikeasti! Olen vasta tämän ketjun neljännellä sivulla lukemassa kommentteja, mutta uhrien syyllistäminen on jo niin kovassa vauhdissa, että alkoi oikeasti oksettaa. Te, jotka syyllistätte veri ikenistä tihkuen seksuaalisen väkivallan uhreja ja vähättelette, ette ole yhtään sen parempia kuin ne jotka näitä asioita oikeasti toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin salaa helpottunut, jos nyt pieni tyttäreni huomaisi myöhemmin olevansa lesbo. Tämä juttu sai oksennuksen nousemaan suuhun.
Kyllä sitä hyväksikäyttöä tapahtuu myös lesbojen keskuudessa. Esim. joukkueurheilussa tällaista tunnetusti tapahtuu
On ihmeellinen ajatus että lesbot olisivat kaikki jotenkin ihania ihmisiä. Siskon ns vaimo on hyvin väkivaltainen nainen. Hirveä manipuloiva ihminen joka on tehnyt siskostani mielenterveyspotilaan. En mitenkään puolustele näitä kamalia miehiä tietenkään, mutta ei ne kaikki naiset ole yhtään sen parempia.
Eihän nyt kukaan ole väittänyt, että kaikki lespot on ihania, eikä se edes kuulu mitenkään tähän keskusteluun
Paitsi tietenkin, jos tuo siskosi vaimo on käyttänyt kymmeniä teinityttöjä hyväkseen ja saalistanut heitä netissä?
Nyt ei ole kyse homoista eikä lesboista vaan miehistä jotka käyttää hyväkseen teinejä ja ehdottelevat jppa ihan lapsille vaikka mitä törkeyksiä.
Totta kai naisetkin osaa tehdä yhtä ja toista, mutta ihmeelisntä on se, että aina kun aletaan keskustelemaan miesten tekemistä rikoksista, joku tulee vinkumaan, että kyllä ne naisetkin osaa. Tässä tapauksessa lesbot.
Kuitenkin totuus on, että varmasti 95% ellei enemmänkin sekuaalirikoksista on miesten tekemiä.
demareita lähinnä, jatkakaa matkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se islam teettää. Kuvottava muhammed meni avioliittoon Aishan kanssa tämän ollessa vain 6-vuotias. Oksettava muhamäntti toimeenpani avioliittonsa Aishan ollessa vain 9-vuotias.
Onneksi se Muhamäntti on naimisissa sen Aishansa kanssa, niin jää nämä suomalaiset lapset ihan kantasuomalaisten Tuukkien, Leevien ja Jormien saalistettaviksi.
Tänäänkin on uutisoitu kahdesta pedofiilituomiosta, joissa molemmissa tekijänä oli täysin suomalaiset juuret omaavat säälittävät moukat. Täyty pa nna lapsii, kun ei muuta saanu. Todennäköisesti niin kuvottavia yksilöitä, että täysikäiset osaa kiertää nää kaukaa.Tässähän toimittaja taas tarkoituksella jätti kertomatta kaikkien miesten etnisen taustan. Antoi ymmärtää, että kyseessä ainoastaan kantasuomalaiset. Ihan sama, onko suomalainen vai ulkomaalainen, yhtä tuomittavaa.
Tässä Oulun ja Suomen suurin grooming-vyyhti:
-Oulun poliisilaitoksella oli talven aikana tutkittavana 29 törkeää seksuaalirikoskokonaisuutta. Epäiltyjä tekijöitä on 30 ja alaikäisiä uhreja 20.
Tekijät ulkomaalaisia.Ei pidä antaa lapsien/nuorten uskoa siihen, että vain tietyt miehet tähän syyllistyisivät.
Kyllä se on meille ihan selvä, että siihen syyllistyvät ihan kaikenlaiset miehet.
Kalikka kalahti näemmä?